3 თავი."სკოლა"

551 50 431
                                    

-ხოდა მერე რა მითხრა იმ იდიოტმა იცი?-კითხულობს შეცბუნებული ლეა და თან წვენს სვამს.ელიონორა ინტერესით უსმენდა ლეას თითქოს ქს სამყაროების გადარჩენის გეგმას განიხილავდნენ.

-ამათ რა სჭირთ?-კითხულობს ქალბატონი იერი.კაი ტელეფონზე თამაშობდა და დედამის ყურადღებას არ აქცევდა.ონჯუნმა წყალი მოსვა დედამისისთვის არც აუხედია ისე უპასუხა.

-გუშინ ლეამ ელს ოთახში შეუარა კარგად გასაცნობად და თურმე ბევრი საერთო ჰქონიათ-იონჯუს ხმაში ეჭვიანი განწყობა ეტყობოდა.

იმის გამო,რომ ელიონორა და ის თითქმის ტოლები იყვნენ და ერთ ოჯახში იზრდებოდნენ ძალიან ახლო მეგობრები იყვნენ.ელიონორა ზედმეტად ცივი იყო უცხოებთან ამიტომ აკადემიაში მეგობრები არ ჰყავდა.იონჯუ მისი ერთადერთი თანატოლი მეგობარი იყო.ასევე იონჯუნის დედა იონჯუ.

მას და ელინორას წარსული აკავშირებდათ,რის გამოც ელიონორას ონჯუნის დედა ძალიან უყვარდა.

ბიჭი გოგოს ნუნას კი ეძახდა,მაგრამ რეალურად ელიონორა მამამისის უმცროსი და ანუ მისი მამიდა გამოდიოდა.თუმცა იონჯუმ თქვა,რომ ბიჭები თავისზე რამდენიმე წლით უფროს გოგონებს ნუნათი ეძახდნენ.იონჯუნმაც ეს აიკვიატა და მისი ნუნასადმი მესაკუთრე გახდა.

-ბიჭებო თქვენც ჰგავხართ ერთმანეთს იქნებ დაახლოვდეთ-ბატონი სოკბოკი გაზეთს კეცავს და საუზმობას უდგება.

-კაი ტელეფონი დაუშვი და ჭამე-იერი მაგიდის მეორე თავში ჯდება.

ბიჭები მაგიდის მარცხენა მხარეს, გოგოები კი მათ პირდაპირ, მარჯვნივ ისხდნენ.კაიმ ტელეფონი დაუშვა და იონჯუს გადახედა.

-რამე სპორტით ხარ დაკავებული?-სასხვათაშორისოდ ეკითხება.

-არა,შენ?

-კალათბურთით.

-კაი გუნდის კაპიტანია-ეჭრება მათ ლეა და ელისთა საუბარს ასრულებს-მე საცეკვაო კლუბში ვარ,საგულშემატკივრო კლუბშიც ვცეკვავ,ასევ ჰიპ-პოპს.დღესასწაულებისთვის ლათინურებიც გვიწევს-ლეას სახეზე ეტყობოდა,რომ ლათინურებს დიდად ვერ უგებდა.

ანგელოზის ბედისწერა/선택된 것🌓(დასრულებული)Where stories live. Discover now