44 თავი."პირველი სიყვარული"

373 39 136
                                    

-როგორ გაიგე?-კითხულობს მამაკაცი და კედელს ეყრდნობა.

-ჩვიდმეტი ათასი წლის წინ მე და ჰადესმა,სულთა ხემ,თხუთმეტ ადამიანთან დიდი გარიგება დავდეთ. ძალები, რომელბსაც ისინი მიიღებდნენ განვითარდებოდა და გაზრდებოდა, შენდეგ კი სულთა ხეს შეუერთდებოდა.

-როგორც შობისთვის გამზადებული გოჭი? რა უბედურებაა-ცხვირი შეიჭმუხმნა კაცმა.

-ნუ ეგრეც შეიძლება ითქვას.როცა ჰადეს ჭირდება ძალების აღდგენა, პირმშო ვალდებულია მას შეუერთდეს. მათ მიერ მოქცეული ადამიანების სულები კი მე მეკუთნის-თქვა და კაცისკენ დაღლილი გაიხედა-როცა რომელიმე მათგანს მოაქცევენ ეშმაკთან გარიგება მაშინვე მოქმედებს და სული ჩემი ნაწილი ხდება.

-ანუ ასე გაიგე.-თავს აქნევს ამენადიელი.

-ახლა შენი ჯერია ამენადიელ, რას აკეთებს ის დედამიწაზე?-მკაცრად იკითხა მეორე კაცმა.

-შეიძლება საუკუნეები და ათასწლეულები გავიდა, მაგრამ არ მეგონა სამოთხის წესები ასე მალე თუ დაგვიწყდებოდა ლუი.

-ეგრე ნუ მომართავ მეთქი, არ მომწონს.-გამოცეა კბილებში.

-ადრე მოგწონდა-გაიბუსა ამენადიელი - კარგი ხო,ლუციფერ-გამოკვეთა სახელი-მან რეიკარნაცია გადაწყვიტა.

-რატო?

-არვიცი ალბათ იმიტო რო მობეზდა ადამთან ცხოვრება,ადამი მეც კი მომბეზრდა ის კი უკვე რამდიენიმე მილიონი წელია მას უძლებს, დამღლელია არ მეთანხმები?

-ადამი ამაზე არ დასთახმდებოდა.-დაეჭვდა კაცი.

-მისი გადასაწყვეტი არ არის, ევა თავისუფალი სულია.იმის შემდეგ რაც მიეტევა ადამზე გაყოლაც არავის დაუძალებია,თვითონ გადაწყვიტა, რეიკარნაციაც მისი ნებაა-ლუციფერმა გოგონას სხეულს გახედა.

იმის შემდეგ რაც მიეტევა ადამზე გაყოლაც არავის დაუძალებია,თვითონ გადაწყვიტა, რეიკარნაციაც მისი ნებაა-ლუციფერმა გოგონას სხეულს გახედა

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
ანგელოზის ბედისწერა/선택된 것🌓(დასრულებული)Where stories live. Discover now