Witam,
ta książka ma wiele niedociągnięć i wad. Bardzo łatwo to zauważyć, jednak nie zawsze udawało nam się je poprawić.
Zanim zaczniesz czytać, mam dla Ciebie kilka informacji, które ułatwią Ci zrozumienie fabuły, jednocześnie będąc ciekawostkami z książki.
1. Delphini nie jest córką Toma Riddle'a ani Bellatrix. Jej historia zostaje ujawniona dopiero pod koniec (dodatek do 39 rozdziału, możesz przeczytać jeśli nie boisz się spoilerów). W wyniku tego nie jest spokrewiona ze Scorpiusem.
2. Rose nie jest córką Rona, pomimo że nosi jego nazwisko. Jej ociec nie jest znany. Nie jest spokrewiona z Potterami.
3. Pojawiają się wykreowane przez nas postacie, jak i postacie wykreowane przez fandom, np. Levi, Max, Grace.
4. W książkę pojawiają się wulgaryzmy i sceny 16+, przed którymi nie zawsze znajdują się ostrzeżenia.
5. Lucjusz Malfoy żyje (uprzedzam, gdyby ktoś miał pomyśleć, że umarł), pojawia się raz na jakiś czas w późniejszych rozdziałach.
6. W prologu kolacja odbywa się po przerwie, między nią, a ucztą powitalną. W tym samym rozdziale pojawia się samochód, którym Draco przewoził Scora jedynie na dworzec.
7. Wydarzenia nie są zgodne z fabułą "Przeklętego dziecka", są nimi jedynie inspirowane.
8. Szacun jeśli dalej to czytasz.
9. Opis Komnaty Tajemnic i jedna ze scen walki są przepisane z książek.
10. Kochamy Linny, jednak nie wszystkie historie miłosne mają dobre zakończenie.
11. Luna Lovegood jest żoną Theodora Notta.
12. Zignorujcie fakt, że wszystkie postacie są w szkole przez max 20% książki, mają bardzo napięte grafiki.
13. Astoria bardzo lubiła latarnie i przechadzanie się pod nimi.
14. Dzieci części postaci nie występują w książce (tzn. nie istnieją tutaj). Często są zamienione na rzecz innych.
15. Miejcie dystans.
16. Dotrzyjcie chociaż do 15 rozdziału, potem jest już dużo lepiej.
CZYTASZ
Nowe pokolenie Slytherinu | scorbus | drarry
FanfictionPytanie za milion! Co mogło nie udać się Scorpiusowi? a) pierwszy związek b) udział w turnieju i cały jego przebieg c) pogrzeb i stypa d) wszystko co stało się później Trudne pytanie, prawda? A co gdy wszystkie odpowiedzi są poprawne? Życie Scorpi...