Evet arkadaşlar yeni bölüm sizlerle umarım beğenirsiniz sizden tek ricam var oy vermeniz en azından bir yerlere gelmeye çabalıyorum burada erken bitirdim bu bölümü belki kısa olmuştur ama bütün heyecan verici bölümleri bir bölümde toplamak istemedim 😊iyi okumalar.
Konağa girdiğimiz sıra arabaların gelmesi' de beraberinde oldu, en baştaki arabadan abim ile babam girdi peşin sırada Afran, Azad ve de Kasım indi. Ben ne olduğunu anlamadan diğer arabalardan da tanımadığım peş peşe adamlar indi, en arkadaki arabanın kapısının açılmasıyla sert bakışlı ela gözlüyü gördüm. Oldukça sinirli görünüyordu, etrafa bakındı bakışları beni bulunca derin bir soluk aldı ve adamlarından birini yanına çağırıp bir şeyler söyledi. Ben o sıra şaşkın gibi etrafa bakınırken bir adam abimin yanına geldi ve arkasından kafasına silah dayadığını gördüm. "ABİ!" haykırışımla birlikte yengemin yerdeki bakışları abime döndü "HAYIR ONA BİR ŞEY YAPMAYIN LÜTFEN!" bağırışıyla birlikte, annemden bir feryat koptu ve dizlerinin üzerine çöktü.
Afranın eli birden belindeki yeni fark etiğim silahına gitti, diğerlerinde aynı onun gibi silahına doğruldu ama o buna müsaade etmeden ellini kaldırdı ve sert tok sesiyle konuştu. "Silahlarınızı indirin derim yoksa kolay kolay buradan kimse sağ çıkamaz, bunu da en iyi sen bilirsin Afran." İmalı sesiyle konuştu, Afran sinirle elini geri çekti belinden. Gerçekten bu kadar gaddar mıydı bilmiyorum? Ama şu an gördüğüm kişinin vicdan denen şeyden haberinin olmadığı veya nasibini almamış olduydu, yavaş adımlarla ilerledi gözleri etrafı taradı, konağa baktı, avlunun ortasındaki fıskiyeye, konağın kapısına, ardından bana baktı gözlerinde bir anlık bir hüzün gördüm ama bu saniyelik bir şeydi ve yürümeye devam etti.
Ela gözlü babamın karşısına geçti, abimin arkası ona dönük olduğu için arkadan diz kapağına tekme atarak ona diz çöktürdü. "ONA DOKUNMA!" Bağırmamla birlikte buz gibi elaları bana döndü, gözlerini benden çekmeden ortaya doğru konuştu "Töreler bellidir bu adi, sebepsiz yere kardeşimi vurmuştur." Bu sözü söyledikten sonra yengem ayağa kalkarak ona doğru yürümeye çalıştı ama Ali eniştem onu son anda kolundan tuttu, "Durduk yere' mi? Senin namusuna el uzatanın elini kırmak ne zaman durduk yere oldu?" sorusuyla herkes ona şaşkınca baktı, abim ise derin bir nefes alarak devam etti. "Ben yetişmeseydim o adi kim bilir neler yapacaktı benim karıma, ne zamandır namus korumak durduk yere oldu Berzan ağa söyle hele bilelim?" Şaşkınca olan biteni dinliyordum.
5 dakika yalnız kalmıştı dışarda neler gelmişti yengemin başına? Şaşkınca gözlerini benden çekip abime üsten bir bakış attı, "senin ne dediğini kulağın duyar' mı? Benim kardeşim kandaşım asla öyle bir şey yapmaz Diyar senin yanlışın var." sert sesi ortamdaki herkesin resmen nefes almasını bile durdurmuştu kimseden çıt dahi çıkmıyordu, ayağa kalktım ve aklıma gelen soruyu ona sordum. "Kardeşin alkol almış mıydı?" Sorumla şaşırdı bana baktı tekrardan elindeki silaha bakışları kaydı, düşünceliydi sanki bu dediğimin doğru olmamasını ister gibi ama haklı olduğumu oda biliyordu. O sıra düğünde onun yanındaki o adam geldi, konuşmayacağını anladığında cevap verdi. "Evet bayağı içmişti sebebini anlamadım ama durduramadık." Gözlerimi tekrar ona çevirdim emin bir sesle konuşmama devam ettim, "Kardeşinden şüphe etmemeni anlarım, ama alkolüyken kimse ne yaptığını bilmez ağam bunu sende bilirsin, doktor olduğum için sonuçlarını ön göre biliyorum." gözleri bana kaydı, acımı çekiyordu, bakışları sanki biri boğuluyordu gözlerinde bana bir şey anlatırcasına.
"Sebep her ne olursa olsun, kan davasıdır bu kana kan, cana can olmalıdır başka bir çözümü yoktur bunun. Bu adam benim kardeşimin canına kast etmeye çalışmıştır, bedelini ödemesi gerekir." Elindeki silahı kurdu. Söyledikleriyle gözlerim kocaman açıldı, "Bunun başka çözümü olmalıdır?" ağlamaklı çıkan ses annemdendi benimse az önceki cesaretimden eser yoktu. Ölüm kelimesi hele ki canım bildiğim abimin öldürülmesi canımdan can kopardı resmen, nasıl bu kadar vicdansız olabiliyor nasıl bu kadar rahat söyleye biliyordu bunu. Hem de hatalı onun kardeşi iken nasıl.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİN İÇİN
General FictionHayatım her zaman sakin bir zaman dilimindeymiş gibiydi. Yaşantım, gördüğüm, bildiğim her şey yaşadığım yer bile farklı yaşam tarzlarına sahipti. Her zaman TÖRE adı altında bir çok genç heba etiler. Ama bir gün bunun içinde kendimi bulacağımı hiç za...