Multimedia: Nareyle Asrının dostluğunu anlatan şarkı
Yeni bölümle herkese merhaba biraz geciktim biliyorum düğüne geldim Diyarbakır dayım biraz ani bir şekilde gelince bir önceki bölüm üzerinde fazla duramadım o yüzden aslında paylaşmak içimden gelmiyordu ama sizi daha fazla bekletmek istemedim VE KARŞINIZDA UP UZUN YEP YENİ HEYECAN DOLU BİR BÖLÜM
Zor günlerin ne zaman geride kaldığını düşünsek bize tekrardan kendini hatırlatmaktan geri kalmıyordu, öyle bir şekilde gösteriyordu ki kendini sanki daha fazlası var dercesine o kötü zamanları arar halde geliyordu. Daha fazla tökezlememize ve daha fazla zorlanmamıza sebep veriyordu, bu sefer insanı isyana daha fazla çekiyordu. Ama insanın imanı ne kadar kuvvetli olursa içindeki isyanları bastırması daha kolay oluyordu.
Kuran-ı kerimin 14. Sayfasında bulunan, bakara süresinin 93 nolu ayeti şöyle söyler bize
" Hatırlayın ki, Tûr dağının altında sizden söz almış: Size verdiklerimizi kuvvetlice tutun, söylenenleri anlayın, demiştik. Onlar: İşittik ve isyan ettik, dediler. İnkârları sebebiyle kalplerine buzağı sevgisi dolduruldu. De ki: Eğer inanıyorsanız, imanınız size ne kötü şeyler emrediyor! " yani isyan etmek bize bile şey kazandırmaktan çok kaybetmemiz sağlar, o yüzden her zaman yönümüzü Allaha çevirelim ki her zaman bu ümmetin güçlü insanları arasında olalım.
Akşama doğru tüm ev işlerini bitirmiş hazırlanmak için odalarımızda dağılmıştık, ben zümrüt yeşili kare yaka dizlerimin 5 karış altında biten bir elbise giyip saçımı yapıp odamdan çıktığımda Asrının ise beyaz dizlerinin biraz üzerinde bir elbise giydiğini gördüm, sarı saçlarına hafif bir bukle vermiş çok şirin olmuştu. Bana bakıp "hatun yıkılıyorsun." Demesi ve benim kızararak kafamı eğip senden olmamış bakışlarımı göndermemle son bulmuştu konuşmamız.
Ardından evimizden dışarı çıkıp kapıyı iyice kilitledikten sonra Asrın araba anahtarını bana fırlatıp "hiç sürecek havamda değilim ev temizliği beni çok yordu sen sürer misin?" Gözlerimi devirip ellerimi bir anne edasıyla belime koyduktan sonra, "Asrın bende o temizliğin aynısını yaptım ve bilgine sen telefonla uğraştığın zamanlarda senin payına düşen kısmında yaptım." Asrın yavru kedi bakışlarını bana gönderirken daha fazla burada kalmamak için gözlerimi devirip pes ederek arabayı açıp sürücü koltuğuna geçtim, Asrın da kazanmanın verdiği gururla yanıma oturup.
"Direksiyonda pek yakışıyor Mavişime." Sinirle gülüp bir şarkı açtım radyodan ve arabayı çalıştırıp yola koyulduk, ardından 15 dakika geçmemişti buluşacağımız mekanın önüne gelmiştik. Canlı müzik yapan hoş bir kafeydi burası hem akşam yemeğimizi yiyip hem de canlı müzik dinleyip izleye bilecektik.
Arabayı park edip mekanın önünde ablamları arayacağım sırada Afranın arabasının önümüzden geçip park alanına girdiğini gördüm, ardından Asrın koluma girip heyecanla "Ay bizde şarkı söyler miyiz?" Asrına 'Sen ciddimisin?' Bakışlarımı gönderirken o umursamaz bir şekilde omuzunu silkip, "Sen söylemezsen söyleme ben söylerim." Dediğinde gülüp otoparktan çıkıp bize doğru gelen ablamlara el salladım, arkadan tüm heybetiyle gelen adama bakmamaya çalışıyordum.
Ablamın heyecanlı heyecanlı etrafı incelemesi beni gülümsetirken ali eniştemin ise ona aşık bakışları kalbimi yumuşatmıştı, ardından yanımıza geldiklerinde ablam "ya burası çok güzel buradan sonra köprülerin olduğu yere gider miyiz, İnternete görmüştüm çok güzel oluyormuş geceleri?" ben gülümseyerek olumlu anlamda başımı salladığımda, ablamla eniştem önden Asrın onların ardından içeri doğru giderken, ben ablamın heyecanın sebebini babama baş kaldırmadı için gençliğinin bir çoğunu yaşayamadığının gerçeğinin yüzüme vurulmasının verdiği buruklukla onları izledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİN İÇİN
General FictionHayatım her zaman sakin bir zaman dilimindeymiş gibiydi. Yaşantım, gördüğüm, bildiğim her şey yaşadığım yer bile farklı yaşam tarzlarına sahipti. Her zaman TÖRE adı altında bir çok genç heba etiler. Ama bir gün bunun içinde kendimi bulacağımı hiç za...