6.BÖLÜM (NİŞAN)

997 62 16
                                    


Multi media:konuyu anlatan türkü


Merhaba arkadaşlar yep yeni bir bölüme hepiniz hoş geldiniz okumaya başlamadan önce tiktokta gelenlerin kendini yorumlarda belirtmelerini rica edeceğim şimdiden yapacağınız yorumlar için teşekkür ediyor oy ve yorumlarınızı lütfen eksik etmeyin siyer sizi yeni bölümle yanlız bırakıyorum...


İnsanın hayatı ne denli yok olabilir, nasıl bu kadar kolay sürüklenen bilir. Bir kurşunla mı? Yoksa bir sözlemi? Hangisi daha kolay bilmiyorum ama Berzanın kardeşiyle aynı şekilde yarım kalmış bir hayatın içinde olduğumuzdan eminim. Ama ikimizin hükmünde farklı şekilde verilmişti, onun yarım kalmış hayatını tamamlamak için benim hayatımı yarım bırakmayı seçtiler. Peki nasıl devam edecek? Ben mi pes edip çekip gideceğim bu diyardan, yoksa omu?

Asrınları hava limanından alıp eve gelmemizi üstünden 2 saat geçti ve onlar bir yandan yemek yerken bende bu gün olanları anlatıyordum Asrınla, Arem sinirden hop oturup hop kalksalar da Abim bile bir şey yapamıyorken onlar nasıl bir şeyler yapabileceklerini düşünüyorlardı.

“Peki ya kaçsak Nare gizlice?” Derin nefes anlamıştım bunun gibi kırk tane plan kurmuştuk, ama sonucunda ya abim ölüyor yada Berzan bizi yakalıyordu. “Canım arkadaşım ben kaçtıktan sonra burada ailemi sence rahat bırakırlar mı?” Bunu dememle Aremde Asrında sinirle soluk vererek, “Başlarım böyle işe ya, arkadaşımızı resmen göz göre göre ölüme yolluyoruz ama bizim elimizden hiç bir şey gelmiyor!” sinirle konuşup odanın ortasında volta atan Aremdi. “Eee şimdi ne olacak yani ciddi ciddi o hanzonun karısı mı olacaksın?” Bu gerçek yüreğime bir taş konulmasına sebep olmuştu, bende istemiyordum tabi onunla evlenmek ama başka çıkar yolumuz kalmadığını anlıyorum.

“Peki abini hapse gönderip seni buradan götüresek, hem orda kimsede karışamaz ona devlet korumasında nasıl olsa? Bende onun avukatı olur ona sahip çıkarım.” Bunu bende düşünmüştüm tabi ama ablamın söylediklerinden sonra vazgeçmeme sebep olmuştu.

Geçen gün öğle saatleri

Ablamda diğerleri gibi işini bitirmiş kendini güç bela bizim odaya atmıştı, ne kadar moralim kötü olsada kimseyi üzmeye hakkım yok. Onunla biraz atıştıktan sonra yatağa oturup, “Gel hadi küçüklükteki gibi saçlarını okşayayım.” Ablamın bunu söylemesi bana o kadar iyi gelmişti ki, aramızda 3 yaş fark olmasına rağmen sanki o anne bende onun çocuğu olmuştum hep. “Keşke seni bu beladan kurtarmak için elimizde bir şey gelse.” Sıkıntıyla nefes aldım, bende çok istiyordum ama elden ne gelir ki. Ya abimin hayatı bitecekti yada benim hayatım yarım kalacaktı, onun belki de daha çocukları olacak çok güzel günleri olacaktı varsın öyle olsun benim için hiç bir sorun yoktu.

Sonradan aklıma gelen şeyle ablama döndüm, belki de çok bencilce gelecekti ama yine de sormadan edemezdim. “Abla ya abim hapse girerse bu dava kapanır mı? “ Sorumla birlikte ablam önce Sıkıntıyla nefes aldı ardından cevap verdi. “Bunu da düşündüler abim hapse girdiğinde aşiret babamın üzerine daha fazla gidecek ve gerekirse onu aşiretten bile çıkarmaya kadar gidermiş, Aliye de sordum onun bir arkadaşı da bu duruma düşmüş kız kardeşini vermemek için hapse girmiş. Önce onun ailesini aşiretten atmışlar ardından da bu sefer türlü işkenceler uygulamışlar en sonunda aile varını yoğunu satarak buralardan göçüp gitmiş.” Ablamın son söylediği artık çıkmaza girdiğimi kanıtıydı.

ŞİMDİKİ ZAMAN

Bunları bizimkilere anlattığımda Aren artık sinirden patlama noktasına gelmişti. “Başlarım böyle işe ya, nasıl insanın hayatı bu kadar kolay ortaya atılabilir? Nasıl bu kadar kolay insanın hayatıyla oynana bilir Allah aşkına aklım almıyor?” diye bağırdı benle Asrın sessizce onun bu sinirinin dinlemesini bekliyorduk. Ben artık bu konuşmanın burda kapanmasını istercesine ayağa kalkıp, “Hadi uyuyun yarın nişan var hemde yol yorgunusunuz belki bir çıkış yolumuz yok.” Asrın sıkıntıyla nefes verim kafasını olumlu anlamda salladı.

SENİN İÇİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin