Yeni bölümü isteyen şok kişi oluyor ondan dolayı ufak bir kesit paylaşmak istedim devamı bu hafta sizinle olacak yorumlarınız nedir bunu bekliyormuydunuz?
Konaktan aşağı indiğimizde herkesin burda olduğunu gördüm, Şükran hanım feryat ederken diğerleri şaşkınlıkla bana bıkıyordu. “Beni dinleyin Bahremoğulları, ağanız olacak bu adi törelere, ağalığa, aşiret karşı gelmiştir. Sizde buna ortak olmuşsunuz. Ben hem Maral aşiretin hem de Reyhan aşiretin kızıyım, bunun bedelini ağaların karşısında verecektir.” Ardından tüm gücümle Berzanı ittim, oda bunu beklemiyor olacak ki sendeleyerek yere düştü yoksa benim gücüm ona yeter mi? Ardından Berzanın iki adamı onu yerden kaldırmak için geldiklerinde, bu sefer bir adamın belindeki silahı alıp onlara doğrulttum. “Kendine gel artık, sen bu evin hanımı olacak kişiydin düştüğün şu hale bir bak.” Berzanın gür sesi sinirlerimi daha çok artmasına neden oldu, ardında bacağına bir el ateş ettim. Şükran hanım bana beddualar ederek oğlunun yanına gitti, diğerleri hala filim izler gibi şokun etkisinden çıkmamıştı. Berzan yerde acılar içinde kıvranırken alayla gülüp ona baktım, “Ben değil bu evin hanımı, temizlikçisi bile olmam. Senin gibi iğrenç insanların yanında 3 hafta dayanmak bile bana zulümdür, sen benim namusum el uzatmaya kalktın. Dua et o kurşun bacağına geldi, biraz daha ileri gdiresen bir sonraki kafana gelir haberin ola.” Son sözümü söyleyip avlu kapısına doğru yöneldim, ardımdan Berzanın sesi geldiğinde durmak zorunda kaldım. “Sende bu lanet soydansın Nare, sen de bir bahremoğlusun.” Mıh gibi yerime çakıldım bu sözlerden sonra, arkama dönüp dolan gözlerimi Berzana diktim. Hala yerde bacağını tutuyordu. “Se-sen Ne diyorsun?” Berzan dikleşti ve konuşmaya devam etti. “Ailen senin gerçek ailen değil Nare, yıllar önce Annen benim amcamla kaçmış, ardından sen dünyaya gelmişsin. Ama Maral aşireti bunu kaldıramamış, seni alıp teyzene yani Hafsa hanıma vermişler. Ardından töre gereği diyerek, annenle babanı öldürmüşler senin gerçek soyun Reyhanlar değil Nare Sen de bir bahremoğlusun.” Gözümden bir damla yaş düştü dediklerinin doğru olmamasını istiyordum, ya gerçekse bunca yıl ben bir yalanın içinde mi yaşamıştım? Peki ya abim o bunları biliyor muydu, odamı bana yalan söylemişti? Ya Berzan yalan söylüyorsa, o zaman aileme durduk yere sırt çevirmiş olurdum.
Kısa bir kesit paylaşmak istedim yeni bölüm bu hafta sizinle olacak. Bu gerçeği bekliyormuydunuz yorumları alalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİN İÇİN
General FictionHayatım her zaman sakin bir zaman dilimindeymiş gibiydi. Yaşantım, gördüğüm, bildiğim her şey yaşadığım yer bile farklı yaşam tarzlarına sahipti. Her zaman TÖRE adı altında bir çok genç heba etiler. Ama bir gün bunun içinde kendimi bulacağımı hiç za...