Merhaba canlarım,
Planlanan haliyle serinin son kitabıyla karşınızdayım. Dördüncü ve beşinci kitap arasına iki yıl girmesine rağmen bir süre daha elime alamam diye düşünüyordum ama resmen tüm evren kitap yazmam için seferber oldu ve tüm şartlar beni zorladı. Kitaba odaklanmam üç günümü aldı ama daha sonrasında yağ gibi aktı. Zaten kurgu zihnimde oturmuştu ve Canfeza ile yatıp Giray ile kalkıyordum. Eğer serinin devamı gelmezse sanırım onları özleyeceğim. Üzerimde buruk bir rahatlama var.
Seriyi aktif olarak takip eden benim tespit edebildiğim 156 kişi var. Sizlerden ricam wattpadde en azından bir kişiye bu seriden bahsetmeniz. En iyi reklam müşteri memnuniyetidir. O kadar emek verilip kitap yazılıyor. Daha çok kişiye ulaşmasını temenni ediyorum. Lütfen ricamı kırmayın.
İlk bölümü 1000.takipçim olan EsmanurSoyugzl ithaf edeceğim. Aslında tüm kitaplarımı ve bölümlerimi siz değerli okuyucularıma ithaf ediyorum ama bireyselde küçük bir jest yapmak istedim. Buradan özellikle Nill20Keskin'e çok teşekkür etmek istiyorum. Desteği ile birçok gerçek okuyucuya ulaştım.
Bir duyurumda paylaştığım gibi bu kitabın demlenme süresini beklemiyorum. O yüzden en yalın haliyle okuyacaksınız. Bol betimleme seven biri zaten değilim ama var olan betimlemeleri de demlenme sürecinde geriye dönük olarak yazarım genelde. İmla ve yazım hataları için iki-üç kez taradım ama illa çıkacaktır. Gözünüze takılan olursa satır arası yorumlarda belirtin lütfen. Bu kitabın hataları için beni mazur görün. Bir gün yeni doğmuş bir bebek gibi kitabın roman olmuş halini elime verecekleri âna kadar düzenleyeceğim ama siz bir daha okur musunuz bilemiyorum. Neyse son bölümde çok konuşacağım için burayı kısa keseyim.
Kitabın Yazılmaya Başlandığı Tarih: 14 Mart 2022
Düzenleme Tarihi: Mükemmel olana kadar sonsuza dek..
Okumaya başladığınız tarih:
İyi okumalar dilerim.
Yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayata Dönüş #Aşk-ı Polisiye V#
Mystery / ThrillerSERİ TAMAMLANDI. Hiçbir şey ortada apaçık duran gerçek kadar yanıltıcı değildir. İmkânsız olamayacak kadar gerçek, mümkün olabilecek kadar olası bir cinayeti çözmeye hazır mısınız?