°°°
Otcov ročník
°°°,,Bombastické!" jačal Lee Jordan ,,Tomu hovorím bombastický príchod, pristáť lietajúcim autom na zúrivej vŕbe, aby na to ľudia ešte roky spomínali.''
Práve som si s Fredom a Georgom vymenila desať galeónov. Vsadili sme sa že Ginny Weasleyová skončí v slizoline. Pre Merlina, to dievča skončilo v Chrabromile....
Ledva som zachytila galeony do ruky a už sa dvojičky tlačili k Ronovi ,,Prečo sme nemohli ísť aj my, hm?'' obviňujúci na raz povedali a Ron bol až červený čo ho Harry tiahol do izby že sú unavený.
Poobzerala som sa po celej miestnosti, boli tu všetky ročníky Chrabromilu a ešte stále sa rozprávali o Harrym a Ronovi, a o ich velkom príchode. Fred a George žasli nad tým že to nespravili skôr oni dvaja. Len som si povzdychla a zatvárila sa tak pohoršene ako Hermiona a Percy.
Bola som v štvrtom ročníku, ako som dovŕšila štrnásť rokov, pribrala som. Toto leto som naozaj pribrala. Stále som bola nadmieru chudá ale narástli mi krivky, už mi nechýbali prsia aj keď neboli ani zďaleka také veľké aké mala Angelina. Dokonca sa mi aj pekne zagulatili boky. Keď si to Fred a George vo vlaku všimli nemohli zo mňa spustiť oči.
Teraz som sa snažila odísť z klubovne aby si to nikto nevšimol. Krčila som sa aby si Fred neuvedomil že už nestojím vedľa neho. Len som kráčala, rovno preč. Až za obrazom tučnej pani som si konečne vydýchla a vydala sa do knižnice.
Cez leto, som u nás doma našla niečo v otcom šuflíku. Hrabala som sa tam kým bol preč. Bol to len útržok fotky nejakých dievčat. Napadlo ma, že jedna z nich môže byť moja mama. Otec mi rozprával že bol prefekt...tak je možné že aj ona bola. V knižnici sa vedú ročenky z každého roku od kedy bola škola založená. Neviem prečo ma to nenapadlo skôr, ale ak tam nájdem ženu podobnú mne....
Črty tváre mi po ceste nabrali môj skutočný výzor. Aristokracky rezaná tvár, malý guľatý nos a jasné modré oči s bielymi vlasmi.
Rýchlo som vtrhla do knižnice, prvé dni tu nikto nebýval. Bolo to perfektné na to aby som si požičala to čo potrebujem. Madam Pince sa na mňa len nepekne pozrela. ,,Čo si želáš dievča?''
,,Hľadám ročníkové pamätné knihy so zoznamom študentov.''
Zamračila sa ale s krivým prstom ukázala na posledný regál ,,Aký ročník?'' pokrútila som hlavou že neviem a vybrala sa tam. Bolo to veľa, veľa kníh. Povzdychla som si ale začala sa tam prehrabovať. Boli to mená ktoré som nepoznala a ktoré už pravdepodobne ani neboli na svete medzi živými. Otcov ročník som nemohla nájsť. Až pokiaľ som nesiahla po pokreslenej knihe. Asi každý tam mal niečo dopísané. Musel to byť otcov ročník.
SEVERUS SNAPE
Náš učiteľ elixírov, tam mal dopísané: smrťožrút, polovičný princ, slizák a veľkým SRABUS. Musela som sa zasmiať. To musím povedať dvojičkám. Ďalej som našla:
YOU ARE READING
Jedna z mála ||
Fanfiction,, Pravda. To je nádherná a hrozivá vec, preto by sa mala brať s rezervou." *** „ Niektorí čarodejníci ako napríklad Malfoyova rodina si myslia, že sú lepší ako všetci ostatní, pretože ich ľudia nazývajú čistou krvou. " *** ,,Ako sa dá polovicu živo...