••••
Staré koľaje
••••Po tom všetkom čo sa udialo, som nebola prekvapená keď som sa zobudila v nemocničnom krídle. Bola som tu sama, len ja a spiaci Ron Weasley. a ešte vedľa mňa na stoličke niekto potichu spal. Hneď ako som sa otočila s úlavou som zistila že to je Cardan.
Jemne som doňho štuchla a on otvoril oči. Úlavne si vydýchol. Usmial sa, úprimne sa usmial. ,,Toto už nikdy nerob, rozumieš?" povedal mi prísne ,,Vieš ako som sa bál? Hlavu mi išlo roztrhnúť keď si sa neozývala."
Ostala som zaskočená, naozaj sa o mňa bál. Bol posledný človek o ktorom by som si to myslela. ,,Povedz mi čo sa stalo." zašepkal a pobozkal ma jemne na čelo. V poslednej dobe sme si boli až priveľa blízky.
,,Neuveríš mi."
,,Uverím ti všetko čo mi povieš, vždy." odpovedal a pomohol mi posadiť sa kedže ma všetko bolelo. ,,Sirius Black je nevinný." pošepkala som mu, a on vyzeral že na chvíľu odpadne. Potichu som mu porozprávala čo všetko sa stalo a ako som sa dostala sem. ,,Vieš, Potterový boli moji krstný rodičia, zase som o kúsok k pravde. Až na to že mi otec všetko zatajil. Keby viem tak sa správam k Harrymu úplne inak."
Ľutovala som že som bola k Harrymu odmeraná.
Chvíľu spracovával čo som mu povedala ,,Tvoj otec je kretén." povedal nakoniec a zasmial sa ,,Ak sa niekedy ešte stretneme s Blackom spýtame sa na tvoju matku." povedal mi ,,Možno ti to povie."
,,Ak ho nechytia." povedala som ,,Majú ho predsa zabiť, Pettigrew utiekol." hodila som sa bolestivo do nemocničnej postele a pozrela som na spiaceho Rona ,,Počula som ako to hovorí Snape, robila som sa že spím."
Chytil ma za ruku a jemne ma po nej pohladil. ,,Prišiel som ti povedať že cez leto aby si ma nekontaktovala." priznal sa a ja som mu ruku vytrhla z dlaní. ,,Takže ti bolo jedno čo mi je?"
,,To nie, počul som tvoje volanie o pomoc, ale som tu hlavne preto že moja matka niekam ide a ja musím ísť s ňou." hovoril a mne začali ísť slzy, ozaj som si myslela že sa o mňa zaujímal, je to predsa len dohoda. ,,Zistím viac o tej temnote Lupinová, nerev." chytil ma za tvár a jemne ma pohladil.
,,Už som si myslela že ti na mne záleží."
,,Samozrejme že áno, niekedy mám pocit že -"
Do nemocničného krídla sa otvorili dvere, vstúpili sem Weasleyové dvojičky. Cardan ma okamžite pustil a postavil sa. ,,čo tu ten robí?" spýtal sa Fred Weasley.
,,Už je na odchode." povedal Cardan za mňa a otočil sa mi chrbtom. Zacítila som len prázdnotu keď odišiel preč z miestnosti. Fred a George najprv pozreli na spiaceho Rona, asi sa ubezpečili že okrem zlomenej nohy mu nič vážne nieje. A potom prišli ku mne každý si sadol z jednej strany na posteľ kde som ležala.
,,To ozaj musím skoro umrieť aby ste mi odpustili?" spýtala som sa a v mysli sa mi objavili dementori ktorý mi vysali skoro dušu. George sa sucho zasmial ,,Prepáč." povedal ,,Bol som len ublížený a všetko som to hodil na teba." trochu sa zasmial ,,zranila si mi ego."
YOU ARE READING
Jedna z mála ||
Fanfiction,, Pravda. To je nádherná a hrozivá vec, preto by sa mala brať s rezervou." *** „ Niektorí čarodejníci ako napríklad Malfoyova rodina si myslia, že sú lepší ako všetci ostatní, pretože ich ľudia nazývajú čistou krvou. " *** ,,Ako sa dá polovicu živo...