•30•

88 8 0
                                    

••••Prekliata krv Malfoyovích a Blackovích••••

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

••••
Prekliata krv Malfoyovích a Blackovích
••••

Po plese sa toho zmenilo veľa. Cardan Tremplay nebol už len dohoda. Stali sa z nás kamaráti. Možno sme sa len ako kamaráti tvárili a v skutočnosti sme skrývali naše city.

Harry Potter druhu úlohu zvládol perfektne, preto teraz nasledovala tretia úloha. Sedela som vedľa dvojičiek ktoré sa o plese nijako nevyjadrili. Vlastne celý hrad okolo mňa chodil po špičkách. Hlavne Harry, cítila som že vie niečo viac ako ja.

Kričala som o dušu aby som povzbudila Harryho Pottera. ,,Vsadila som si na Harryho." Priznala som sa Fredovi ktorý sa zasmial ,,Aj ja, dúfam že vyhrá."

,,Dúfam že sa mu nič nestane." Povedala som zúfalo. ,,Bojím sa." Priznala som a George ma pohladil po hlave ako psa. Zasmiala som sa tomu. Keď vliezli do labyrintu bola to večnosť, napätie sa dalo krájať. Prešlo pár minút keď ma zasvrbela ruka.

,,Si prítomná?"

,,Som na druhej strane tribúny a odrátavam sekundy."

,,Niečo som zistil Cassiopeia."

Zamrzla som. Cardanova správa znela vážne. Zhlboka som sa nadýchla. ,,Musím, musím si odskočiť. Dáte mi vedieť čo sa stalo."

George mávol rukou ze sa nemusím báť a ja som sa postavila. Len tak tak som sa prepchala cez ľudí dolu pod schody kde ma čakal Cardan.

,,Cassie." Objal ma silno a podporujúco, zamračila som sa ,,Deje sa niečo?"

,,Viem to už od včera." Povedal mi ,,Musíme, musíme ísť k Snapovi do kabinetu."

,,Keď nás niekto načapa-"

,,Všetci sú tu, neboj sa. Ide o teba Cass. O tvoju rodinu." Chytil ma jemne za ruku, bol v strese ,,Poď Lupinová na toto si čakala celý život."

Panikárila som keď som kráčala za Cardanom do žalárov, nevedela som čo si mám myslieť. Stále som myslela na Harryho ako bojuje v labyrinte a zároveň čo sa nachádza u Snapa v kabinete. Zastali sme pred dverami kabinetu. Boli tmavé až čierne. Cardan ma chytil za obe ruky ,,V poslednej dobe ma ovláda temnota. Chodí iným do hlavy a vkráda sa mi do snov."

Pozerala som mu do očí a videla som ju tam. Bolo to čisté zlo. Stlačila som silnejšie Cardanovi dlaň ,,Snapovi sa mi do hlavy nikdy nepodarilo dostať." Priznal sa mi ,,Skúšal som to kvôli testom na elixíri."

,,Poď k veci." Trochu som ho súrila, čím viac rozprával tým som sa bála. ,,Včera som McGonagallovej vnikol do hlavy. Mala tam priveľmi poriadok. Všetko perfektne uložené. Bolo to na hodine kde si bola ty a pozorovala ťa. Nebol som si istý Cass." Krútil hlavou a ja som ho pustila, trochu ustúpila. Bála som sa čo povie.

,,Nikdy sa mi to nepodarilo ale niečo vo mne to spravilo. Dokázali to tie tiene ktoré sú každým dňom silnejšie. Myslela na teba, tvoju matku a otca. Ako sa na nich podobáš a pripomínaš jej ich."

Jedna z mála ||Where stories live. Discover now