•12•

116 10 3
                                    

°°°°Tak si ju zisti°°°°

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

°°°°
Tak si ju zisti
°°°°

Okrem toho že nový profesor, môj otec, vyzeral medzi učiteľmi chudobne. Lebo sme boli chudobný, Snape ho prevrtával pohľadom takým že som myslela že ho zabije. A cez hostinu som ukázala prostredník Cardanovi. Totiž aj keď som mala hábit kde podprsenka nebola až tak treba, stále sa mi tam pozeral cez stoly.

Ráno na raňajkách sme preberali dementorov. Malfoy si robil z Harryho stále srandu aj keď Fred hovoril že aj Malfoy sa skoro pocikal. ,,Ani ja som sa z nich netešil." priznal George ,,Sú to hrozné tvory."

,,Lenže vy ste nezamdleli." povedal Harry ,,Kašli na to." povedala som mu ,,Bol tam môj otec a pomohol ti."

,,Presne Harry, pamätáš Fred? Aj náš otec sa ich bojí." povedal George. Ja som sa ich nebála, nevidela som ich, skôr sa mi s nimi spájalo znechutenie lebo ma objímal Cardan. ,,Ty kde si bola Cassi?" hľadali sme ťa keď dementori odišli. Zamrzla som ,,No, ja som šla s otcom."

,,Nešla." povedala Hermiona múdro ,,Ten išiel za nami a ty si s ním nebola." vlasy mi nabrali červenú farbu a prebodla som Hermionu pohľadom ,,Odpojila som sa vtedy od neho, najprv som si musela odskočiť. Potom sme šli spolu, mal moje veci pri sebe." usmiala som sa naňu chladne. A prekliala ju v duchu.

Prvá hodina ktorú som mala bola hneď s profesorom Lupinom a slizolinom. Nestretla som sa s ním ešte, a ani som nevedela čo si teraz myslí o mne a o tom tupom slizolinčanovi. Taktiež som nevedela ako mu mám hovoriť, otec alebo profesor Lupin. Musela som sa zasmiať a to som práve vošla do učebne. Bolo tu rušno, preto som si sadla rovno vedľa Jordana za dvojičky. Fred znovu balil Angelinu takže ani si nevšimol mojej prítomnosti zatiaľ čo George sa hneď otočil.

,,Ahoj kráska." povedal mi a ja som sa zasmiala. ,,Prestaň, niesi vtipný." mávla som rukou ,,Ja len hovorím pravdu. Tešíš sa na zápas?"

Povzdychla som si, Slizolin a Chrabromiľ mali zahájiť sezónu. Bolo to dosť napäté ale ja som sa zároveň aj tešila že nakopem Cardanovi zadok. ,,Vieš čo? Aj áno."

Do triedy vstúpil tatino. Mal na sebe svoj starý kabát ktorý snáď dostal od kamaráta keď ešte chodil na Rokfort. ,,Dobrý deň trieda." pozrel na Cardana a pozrel potom na dvojičky a mňa. ,,Som profesor Lupin, budem Vás učiť obranu proti čiernej mágii."

V lavici kde sedel George a Fred niečo puklo. Nahlas až som si musela chytiť ucho. ,,Pán profesor Snape ma varoval." povedal trochu so smiechom ,,Mám si dať pozor na Lupinovú a Weasleyových." oprel sa o katedru ,,Teraz už viem prečo, čo to tam máte?"

,,Je to náš vlastný vynález." chválil sa Fred a ukazoval otcovi malú pukajúcu guličku. Slizolinčania boli celý červený z toho že to profesora zaujíma. ,,Tak ale musím to zabaviť." uchmatol guličku a pošepky povedal aby ho slizolinčania nepočuli ,,Možno to využijem na profesora Snapa."

Fred, Lee a George sa rozosmiali, no ja som prevrátila oči. Nikdy by to nespravil. Na to že celé leto preležal v posteli mal teraz až priveľa rečí. Cardan zdvihol ruku. Otec sa naňho otočil a vyzval ho aby sa spýtal ,,Budeme sa aj učiť? Alebo len rozprávať. Rád by som sa ubránil proti Blackovi."

Zamrazilo ma pri tom mene. Poznala som ho, počula. Bol to ten kto utiekol z azkabanu, ten ktorý mal počmáranú fotku v ročníkovej knihe a ten ktorý bol šialenec a zabil 13 muklov.

,,Chcel som si dať len zoznamovaciu hodinu ale keď tak moc chcete. Predstúpte pán Tremplay. Voláte sa tak že? Už sme na seba narazili."

Cardan len mykol ramenami a predstúpil pred otca. ,,Dáme si kúzelnícky súboj. Každý si nájdite dvojicu. Slečna Lupinová, vy môžete ísť sem a môžete začať prvý."

Zostala som na mieste chvíľu sedieť a až potom predstúpila. Tatino zatiaľ rozprával ostatným študentom niečo. Vysvetľoval nové zaklínadlo, len ja a Cardan sme na seba pozerali. Tváril sa vystrašene ako by niečo vedel a ja nie. Poklonili sme sa a predstúpili pred seba. ,,Môžete začať." povedal otec a my sme obaja vrhli odzbrojovacie zaklínadlo.

Odhodilo nás to dozadu podobne ako s Potterom. Neviem či som vadná ja alebo ľudia naokolo, nechápala som prečo sa to deje. Buchla som si hlavu a postavila sa . Otec ku mne rýchlo dobehol a potiahol ma za pravú ruku hore. Vyhrnul sa mi rukáv a on zbadal spleť ornamentov a starého jazyka. Moje tetovanie. ,,Myslím že hodina už skončila." povedal s úsmevom,

Všetci žiaci sa potešili. Začali zdvíhať svoje veci a keď som začala pomaly ísť aj ja chytil ma silnejšie za predlaktie. ,,Ty nie." iba som sa pozrela na dvojičky aby ma počkali. Ostala som tam sama s otcom, ktorý ešte zabíjal pohľadom Cardana dokým nevyšiel z dverí.

,,čo to má znamenať?" spýtal sa ma hneď ako sa zabuchli dvere. Vyhrnul mi rukáv na pravej ruke a tak odhalil čo mi spravil Cardan. ,,Mala som len trinásť." začala som, nechcela som mu povedať pravdu. Preto moje vlasy nabrali hnedý odtieň. ,,Ja a Cardan-"

,,Cassiopeia je to čierna mágia, zložitá čierna mágia." začal mi hovoriť a odstúpil ako keby sa popálil ,,Používal ju aj ten koho netreba menovať." zašepkal ,,Nemala by si sa s tým Cardanom stretávať."

Zamračila som sa naňho ,,Je to dohoda." zašepkala som ,,Prečo, prečo by si to robila? Je úplné iný ako ty Cassi."

,,Aspoň raz v živote chcem zistiť pravdu." povedala som mu ,,Jeden krát, nikto mi v tom nezabráni. Chcem zistiť veci ktoré si ty nebol ochotný mi povedať."

,,Tak si ju zisti." mykol ramenami a to bol povel aby som odišla z učebne. Tam už ma čakal Fred a George.

Nasledujúce dni každý vychvaloval hodiny profesora Lupina. Každý sa nane tešil až na mňa. Chodila som tam s nechuťou, boli sme pohádaný ako nikdy predtým. Ale aj keď sme sa nebavili neznamenalo to, že som nemala chuť Dracovi Malfoyovi dať na hubu vždy keď povedal niečo na otca. O oblečení v akom chodí, že sa oblieka ako domáci škriatok.

Oliver Wood, myslela som si že umrel. Aspoň som v to dúfala, ozaj sa mi nechcelo ráno vstávať a mať treníngi a riešiť bizardné taktiky. Chcel vyhrať metlobalový pohár. Už sme ho nevyhrali sedem rokov. ,,Hej!" zakričal na mňa Cardan keď som išla sama po chodbe. Mala som hodinu astronómie a tam dvojičky nechodili. ,,Stoj."

Otočila som sa naňho a nadvihla obočie ,,Stále sa s tebou nerozprávam, použil si na mňa mágiu akú používal Voldemort." skoro som vykríkla. ,,Nepreháňaj Cassiopeia." zamračila som sa nad mojim meno. Z jeho úst znelo inak. ,,čo chceš?"

,,Deň kedy sa ide do Rokvillu, Halloween. Na budúci týždeň. Ideme, aj tam spíme takže si hlavne nezabudni žiadne spodné prádlo." žmurkol na mňa.

,,Ja som si tu podprsenku nezabudla, zobrali mi ju dvojičky." jedovala som sa a hlava mi očervenela. Až potom som si uvedomila ako to znelo. Cardan sa na mňa pozrel so zamračením. ,,Dobre vedieť že to tiahneš s obomi." hľadel mi do očí až strašidelne dlho. Nemala som hlas na to aby som namietala. ,,Takže na halloween sa vidíme." kývol mi hlavou a vybral sa preč.

Teraz len zistiť ako to povedať otcovi....


Prajem štastný nový rok, verím že táto kniha sa tento rok dopíše a uzavrieme sériu Jedna z Mála 🥰

Jedna z mála ||Where stories live. Discover now