••••
Všetko zle
••••
Marcus neváhal ani sekundu, hneď ma pustil a vzdialil sa niekoľko krokov odomňa. Adrian sa skepticky zatváril ale nepovedal nič. ,,Cardan ona si začala." začal hovoriť Marcus ako malé dieťa pri tom bol náš spolužiak. Musela som sa zasmiať.Tremplay sa na mňa zamračil a ukázal mi hlavou aby som šla za ním. Zákerne som sa usmiala na Adriana s Marcusom a kráčala za Cardanom. ,,Ako vidím dlho som ti nechýbal." poznamenal Tremplay po ceste.
Kráčali sme na pozemky školy, pravdepodobne k jazeru. Modlila som sa aby som nestretla niekoho z Chrabromiľu nedaj Merlina Freda s Georgom. ,,Po zradcoch nesmútim dlho."
Neodpovedal a ani sa nezasmial. Nebol to Cardan ktorého som poznala. Chýbala mu chuť do života. Visela nad nami dusnota a nenávisť. Nebolo poznať že sme sa niekedy milovali. ,,Ten zradca ti ukázal pravdu." sykol potichu.
Vonku bolo šero a zima. Vôbec som neľutovala že som mala rolák pod košeľou. Pri jazere dokonca fúkalo, cez rozpustené vlasy som nevidela skoro nič. Všetky som ich mala v tvári.
Cardan sa oprel o strom, ja som sa postavila kúsok oproti nemu. ,,Chcela si riešiť aký som zradca alebo niečo iné? Načo si vôbec liezla za Flintom?"
Pokúšal sa ma naštvať ,,Aj by som ti to ukázala ale do azkabanu nepôjdem." šepkala som potichu ale strašidelne ,,V noci, v noci som mala najhorší zážitok."
,,Spala si s Weasleyom?" vôbec ma nebral vážne, len si zo mňa uťahoval, bolo to ako keby sa rozprávam sama so sebou. Moje vlasy nabrali červený odtieň. ,,Môžeš ma brať aspoň trochu vážne?" hmatala som vo vrecku hábitu prútik. Nemala by som proti nemu šancu, bolo mi to jasné.
,,Kurva, mám temné znamenie." chcela som to kričať zo zúfalstva, miesto toho som to povedala najtichšie ako som vedela. ,,A za všetko môžeš ty. Zradil si ma Tremplay tak ako to nikto neurobil." V očiach sa mu konečne mihlo niečo iné ako chlad. ,,Musel som." odpovedal mi ,,Nevedel som že ho budeš mať aj ty." chcel ma chytiť za ruku ale uhla som s ňou aj som o krok cúvla.
,,Nemáš právo sa ma dotýkať nikdy." vytiahla som prútik a on pokrútil hlavou. Bola som mu na smiech. ,,Vieš že nemáš šancu." prútik vytiahol aj on a namieril ho na mňa. Stáli sme proti sebe, bývali milenci a priatelia. Teraz z nás nič nezostalo. ,,Zlomil si mi srdce." povedala som mu a prútik som mierila naňho. ,,Dal si sa na cestu kde ťa nemôžem nasledovať."
,,Musíš." povedal mi a obaja sme poslali zaklínadla proti sebe. Ochranný štít dohody medzi nami nás ochránil. Zaklínadlo to len odrazilo preč. Zabudla som že nemôžme proti sebe bojovať. ,,Spravil si to proti mojej vôli."
,,Nemal som na výber Cassiopeia." privrela som oči, jeho hlas vyslovujúc moje meno ma bolel. ,,Čo plánuješ teraz robiť? Na temnej strane? Myslíš že ti budem po boku?" snažila som sa neplakať.
YOU ARE READING
Jedna z mála ||
Fanfiction,, Pravda. To je nádherná a hrozivá vec, preto by sa mala brať s rezervou." *** „ Niektorí čarodejníci ako napríklad Malfoyova rodina si myslia, že sú lepší ako všetci ostatní, pretože ich ľudia nazývajú čistou krvou. " *** ,,Ako sa dá polovicu živo...