•43•

67 5 0
                                    

••••Svadba v temných časoch ••••

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

••••
Svadba v temných časoch
••••

Snape nás premiestnil na ministerstvo a rovno zmizol. Toto nebola jeho úloha, bola naša a nemohli sme ju pokaziť.

Cardan ma posledný krát pobozkal a nasadil si masku, spravila som to aj ja. Pripevnila som si striebornú masku na tvár a utiahla opasok okolo pása. Videla som tu Luciusa a Bellatrix, ostatných som po mene nepoznala. Pozrela som na Cardan ktorý šiel za nimi. Nasledovala som ho ako vždy.

Stáli okolo Siriusa, stáli okolo Siriusa. Musela som si to v hlave zopakovať dva krát. Zostalo mi zle, nemôžem predsa bojovať proti nim. Vtedy som ich zbadala Neville, Ginny, Harry, Fred a George a aj Hermiona s Ronom. To bolo za to že som včera bola príliš šťastná. Tak dnes to bude zlé. Pozrela som na Cardana ktorý si nič z toho nerobil a začal útočiť.

,,To proroctvo." povedal Lucius Malfoy a pozrel na mňa. Prikývla som a ešte raz sa obhliadla za Siriusom. Rozbehla som sa pomedzi regálov a hľadala sklenenú guľu. Bolo to ako ihla v kôpke sena. Zozadu na mňa niekto zaútočil. Otočila som sa a odpálila kliatbu. Bol to Fred Weasley. Pálili sme na seba kliatby hlava nehlava pokiaľ som ho neozbrojila. Zanadával ale to už za ním stála Hermiona.

Zanadávala som a rozbehla sa čo najrýchlejšie. V tom som sa premiestnila a tak som sa vyskytla na opačnej strane haly. ,,Zlato!" zakričal na mňa Cardan a ja som sa naňho pozrela. Dával mi znamenie aby som uhla, prichádzali aurori.

Bolo to biele svetlo, oproti tomu nášmu čiernemu. Ničili smrťožrútov úplne jednoducho. Rýchlo som uhla lebo sa do mňa pustila Tonksová. Odskočila som aby ma nezasiahla. Cardan ju odhodil čo najďalej odomňa. ,,Si v poriadku?" spýtal sa ma a pohladil ma po chrbte. Aj by si ma pritiahol do objatia ale nebol čas. Útočila na nás Violetta ako šialenec. Pálila kliatbu za kliatbou. Moje vlasy nabrali bielej farby a oplatila som jej kliatbu. Bojovala som proti vlastnej matke.

Bolo mi zo seba zle, no bola to nutnosť. Aby som prežila aby som ich ochránila. Znovu na mňa hodila kúzlo ale dohoda ma ochránila. Rovno som sa premiestnila ale zle. Zbadala som súboj medzi Siriusom, Harrym a Luciusom. Práve tu som nechcela byť.

Tentoraz na mňa zaútočil Remus Lupin a mne sa už chcelo plakať. V tom som započula ako sa Bellatrix smeje a ani som sa nestihla otočiť a Sirius Black bol vtiahnutý do rámu duší. Bellatrix sa smiala ako šialená a všade kričala že ho zabila. Remus musel Harryho chytiť aby sa nezbláznil. Ja som len potichu hľadela na to čo sa deje.

Sirius Black zomrel a ja som mu nedala nikdy ani len šancu. Ani šancu aby bol môj otec a už mu ju dať ani nemôžem. Padla som na kolená a Cardan ku mne v tom nepokoji pribehol. Ťahal ma na rovné nohy aby som sa postavila ale ja som nedokázala myslieť. Smrťožrúti sa začali premiestňovať. Cardan mi strhol masku aby mi utrel slzy. Aby som sa mohla nadýchnuť.

,,Nemôžem dýchať." šepkala som, pri tom moje vnútro kričalo. Otočila som hlavu na Cardana a zbadala som ju. Violetta na mňa pozrela chvíľu pred tým ako sa premiestnila. A jej oči boli plné sklamania. Nič iné tam nebolo, čo bolo to najhoršie čo sa môže stať.

Jedna z mála ||Where stories live. Discover now