•25•

101 8 4
                                    

••••Jazykolepky••••

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

••••
Jazykolepky
••••

O piatej sme mali ísť pre Harryho, ktorý snami ide na svetový pohár v metlobale. Už niekoľko minút som čakala, kým sa mala Ginny uráči prísť dole ku krbu.

,,Deti! Vezmite si hopšup prášok. Ideme!" Pani Weasleyová sa usmiala a podala Fredovi prášok. ,,Privátna cesta 4!" zakričal Fred a bol pohltený zelenými plameňmi.  Hneď po ňom šiel pán Weasley.

Prišla som na radu ako tretia. ,,Privátna cesta 4!" Vykríkla som a ocitla sa v malom priestore. ,,Au!" Vykríkla som bolestivo. ,,Nie Fred vráť sa a povedz, George choď späť a zastav au!" Ozývalo sa, zrazu sa mi dve paže obtočili okolo pása ,,Fred, jau pusti ma!" Ozvala som sa znovu. Nechcela som aby sa ma chytali.

,,Nemôžem." Zavrtel sa Fred ,,Je tu malo miesta." Vrtel sa ďalej.

,,Tatko možno nás Harry počuje....a otvorí nám." Ozval sa George.

Spoza dreveného obkladu sa ozval buchot ,,Harry! Harry! Počuješ nás!" Ozývali sa všetci Weasleyovci.  Aj keď som vedela že to asi nepomôže.

,,Čo to má znamenať?" Počula som spoza steny.

,,Pán Weasley počujete ma?"  Ozval sa Harry Potter, moja nová rodina.

,,Pán Weasley, to som ja Harry. Cez kozub sa nedostanete je zadebnený."

,,Do šlaka!" Ozval sa pan Weasley ,,Čo je to za rozum zastavať ohnisko?!"

,,Máme elektrický kozub." Povedal Harry Potter spoza steny.

Buchla som sa do čela, toto bude na dlho.

,,Vážne?"Ozval sa nadšený hlas pána Weasleyho ,,Elektrický vravíš?....Aj s výstrčkov?...úžasné. To musím vidieť....budeme musieť....Au Ron!"

V duchu som zaklela. Už tu bol aj Ron. Bola som zvedavá kedy sa tu objavia ostatný. ,,čo tu robíme?"

,,Ale čo by Ron." Poznamenala som posmešne ,,Prišli sme presne tam kde sme chceli." Dopovedal Fred ktorý sa na mňa stále tlačil.

,,Jasné, a v živote sme si nikdy neužívali tak ako teraz." Dodal George.

,,Dosť dosť." Povedal pan Weasley ,,Snažím sa vymyslieť čo spravime. Ano.....ano.....to je jediná možnosť. Uhni Harry." pán Weasley vytiahol prútik a namieril na dosky ktoré blokovali vchod.

,,Bombarda maxima."

Zamurovaný kozub sa rozletel na všetky strany spolu s elektronickým.

,,Hneď je to lepšie." Usmiala som sa  ,,A vy musíte byť Harryho teta a ujo." Ukázal na nich pán Weasley a chcel tomu pánovi podať ruku. No, ten so strachom cúvol.

,,Mrzí ma to viete, zapojil som váš kozub do hopšup siete a nevedel som že bude zapchatý." Zajachtal Arthur Weasley ,,Viete-" začal jedny z jeho múdrych proslovov. Určite mu nič nerozumeli. Bola som si istá.

Jedna z mála ||Where stories live. Discover now