••••
Oči pre plač
••••Chvíľu sme sa spolu váľali v posteli. Neobjímali sme sa, len sme vedľa seba ležali a sem tam ma Cardan chytil za stehno. Bola som unavená, neviem koľko bolo hodín ale už sa stmievalo. Nechcelo sa mi postaviť, ale zároveň som nechcela aby sem prišiel niekto z Cardanových spolubývajúcich. Mala by som odísť kým bude neskoro.
,,Je čas ísť." Povedala som mu a chystala sa postaviť, no on ma chytil za ruku kde som mala tetovanie. Znamenie dohody.
,,Ešte chvíľu." Povedal mi no ja som pokrútila hlavou. Ruku mi pustil a prevalil sa na druhú stranu postele.
Postavila som sa a ignorovala jeho pohľad ktorý mi šiel po tele. Obliekla som si svoje nohavice a podprsenku. ,,Teraz mi povedz čo si mám dať navrch." Povedala som mu.
,,Neviem, niečo si vyber z kufru pod posteľou ja si idem dať kúpeľ." Mykol ramenami a postavil sa, snažila som sa nepozerať na jeho nahé telo.
,,Toto cele je divné." Rozprávala som mu kým on zašiel za roh izby do dverí. Zohla som sa a z pod postele mu vybrala obrovský kufor. Vybrala som si tmavý zelený sveter. Nevyzeral ako slizolinsky ale bolo vidieť že je pánsky. Aj tak som si ho obliekla a postavila sa.
,,Accio Blesk."
Kým sa Cardan umýval ja som sa vyparila z izby aj zo slizolinskej klubovne.
Bolo to presne na čas. Práve išli hlučný slizolinčania po chodbe žalárov. Schovala som sa rýchlo za jedno z brnení čo boli na chodbe v rohu.
,,Popravde držal som Bystrohlavu." Hovoril nejaký chlapec ,,A kto nie." Zasmialo sa sladko dievča. Určite to bola Daphne Greengrass. Dievča z nechutne bohatej čistokrvnej rodiny.,,Chrabromiľ hral dobre."
,, Nebuď trápny Zabini, keby nebolo Pottera vyhral by Bystrohlav. Keby ho tak ten dementor zhodil z tej metle. Je z neho posraný až za ušami." Toto bol hlas Draca Malfoya na milión percent som si bola istá.
,,Len sa hneváš že tvoj plán nevyšiel." Ozval sa neznámi hlas a počula som ako hovoria heslo stene ktorá viedla do slizolinu. ,,Wood na to raz doplatí aj s Potterom. Humusáci." Povedal Flint. Poznala som ho po hlase.
,,Len oni alebo aj Lupinová?" Spýtal sa so smiechom Malfoy a ja som prevrátila oči. Skoro som buchla do brnenia. ,,Lupinova doplatí na to najviac, až prehnane sa stará do veci, do ktorých by nemala."
,,Je to kurva." Ukončil to Flint a ja som sa pozrela do zeme ,,Keď sme už pri kurve kde je Cardan?"
Dotklo sa ma to, predsa nemali dôvod na to. Hovoriť o mne niečo také.
Našťastie zašli za tu stenu, chytila som si silnejšie metlu a dala sa do kroku. Pohyblivé schody do veže som vybehla tak rýchlo ako ešte nikdy a to som na tejto škole už piatym rokom. Pred obrazom som skôr zakričala to heslo ako povedala a vbehla do kľubovne. Tam sa konala veľká párty.
YOU ARE READING
Jedna z mála ||
Fanfiction,, Pravda. To je nádherná a hrozivá vec, preto by sa mala brať s rezervou." *** „ Niektorí čarodejníci ako napríklad Malfoyova rodina si myslia, že sú lepší ako všetci ostatní, pretože ich ľudia nazývajú čistou krvou. " *** ,,Ako sa dá polovicu živo...