°°°
Nimbus 2001
°°°Vypadáš ako Draco Malfoy." Podotkol Ron Weasley zatiaľ čo sa napchával kuracím stehienkom.
,,Má pravdu každým dňom sa na teba viac podobá." Povedal mi Fred Weasley a tak súhlasil so svojim mladším bratom.
Vedela som to. Každým dňom sme mali rovnaké črty tváre a aj vlasov. Aj keď ja som si ich mohla zmeniť ale nechcela som to .
,,No, čo už. Je to len náhoda. On je čistokrvný." Rozosmiala som sa aj keď som klamala. A vedela som to.
Napila som sa radšej z dyňového džúsu, a postavila som sa. ,,Kam ideš Cass?'' oslovil ma jemne George a ja som si povzdychla. Nechcela som im klamať, ale poslednej dobe som bola posadnutá mojou skutočnou rodinou. Musela som po nich pátrať aj za cenu že som sa upísala Cardanovi.
,,Poslednej dobe si s nami není.'' povedal mi Fred a zamračil sa. To isté zopakoval aj George. Prevrátila som oči. ,,Chcem si len spraviť skôr úlohy, to je všetko. Aby som mala viac času. Viete že lietam v učive dejiny Rokfortu.''
Klamala som a oni to vedeli, nikdy som si nerobila úlohy ale teraz to bolo iné. Nič sa nepýtali a ja som utekala z veľkej siene preč.
Tremplay nedočkavo čakal v učebni, na ktorej sme sa dohodli. Už dlho ju nikto nepoužíval. Preto bola dokonalá. Niekedy sa tu učili elixíry ale to ešte za dôb toho koho meno nevyslovujeme.
,,To ti trvalo.'' povedal mi a odfrkol si. Pristúpil bližšie a ja som za sebou zatvorila dvere. Hneď ako sa dvere zatvorili ma na ne pritlačil. Zdvihol do vzduchu moju ruku a ja som sa zhlboka nadýchla.
,,Mám teóriu.'' vydýchol a sledoval môj prsteň s erbom na ktorom bolo B. Musela som sa zasmiať a odsotiť ho od seba. ,,Tak blízko už ku mne nechoď.'' zašepkala som a prešla k prázdnej lavici.
,,Cassiopeia.'' zamračil sa ,,Môžem ti dať informáciu ale ty mi musíš pomôcť.'' rýchlo som sa otočila a zamračila sa ,,Ukáž mi ako, predsa dohoda nás spojuje.''
,,VLASTNE.'' povzdychol si a zase ku mne pristúpil chytil ma za ruku kde som mala znamenie dohody medzi nami ,,Zavri oči, a ver mi.''
Privrela som iba jedno oko a druhým naňho pozrela ,,To bol vtip že?'' silnejšie mi stlačil ruku a ja som vydýchla. Musím mu veriť, aspoň teraz. Veriť mu. Silný stisk ruky som mu vrátila a pohltila ma temnota.
Tretia osoba:
Stmievalo sa, prvé školské dni boli už dávno za vystresovanými žiakmi. Prváci sa už nebáli toľko strašidelného Severusa Snapa.
Všetci už sedeli vo svojich klubovniach pri ohni a potichu sa rozprávali. Teda potichu, ak nepočítame nadšeného Freda a Georga, Weasleyovské dvojičky a novodobých záškodníkov.
YOU ARE READING
Jedna z mála ||
Fanfiction,, Pravda. To je nádherná a hrozivá vec, preto by sa mala brať s rezervou." *** „ Niektorí čarodejníci ako napríklad Malfoyova rodina si myslia, že sú lepší ako všetci ostatní, pretože ich ľudia nazývajú čistou krvou. " *** ,,Ako sa dá polovicu živo...