••••
Spomienkový bozk
••••,,Ani na to nemysli Tremplay.'' povedala som mu. Bol ozaj špatný týždeň, mali sme zraneného stíhača, Dumbledore zuril že dementori prekročili hranice školy a Cardan bol otravnejší ako inokedy.
Odstrčila som ho od seba a snažila sa naďalej čítať knihu na dejiny mágie. Utiekla som od dvojičiek aby som sa mohla učiť. Skovala som sa vzadu v knihovne aby ma nikto nevidel. A miesto toho som tu narazila na Cardana ktorý mi neda pokoj. Stále ma chytal za vlasy a hladkal mi stehno.
,,Vieš čo si hovorila o tom fenixovi?'' spýtal sa. Ano, spomenula som mu to. Mohol to byť kľúč k môjmu pôvodu, a možno aj bol. ,,Potter má rovnakého.'' povedala som mu ,,Môže to byť niečo podobné ako mám od teba?''
Pokrútil hlavou a znovu sa mi načiahol pre knihu v rukách. ,,Určite nie, snáď by si si pamätala že si uzavrela dohodu s Potterom, a aj keď on by toto kúzlo nepoznal a nezvládol.'' povedal mi a ja som prikývla.
,,Tak prečo ho máme?'' nadvihla som obočie a knihu konečne odložila, položila som ju vedla seba a Cardan sa spokojne usmial.
,,Je to kúzlo ochrany, spojenectva.'' oznámil mi a nahol sa ku mne ,,Niečo ako máme my ale neškodné.''
Skrčila som obočie ,,Takže?''
,,Musel to spraviť niekto keď ste boli ešte malý, ale ty si staršia. Nepamätáš si nič?'' pýtal sa múdro. Rukou mi znovu krúžil po stehne.
Oprela som sa o regál s knihami za ktorým sme boli schovaný. Museli sme šepkať aby nás nepočuli. ,,Pamätám si ženu.'' povedala som mu. ,,Vidím ju aj vo snoch, neviem jej tvár ale chodí ladne a má hnedé vlasy.'' zamyslela som sa ,,Myslíš že to spravila ona?''
,,Neviem Cassiopeia.'' milovala som keď hovoril moje meno. Znelo inak. ,,A niekoho ineho ešte?''
,,Otca.'' zasmiala som sa ,,Toho si pamätám odkedy žijem ako sa skláňa nadomnou, hrá sa somnou a háda sa s vysokým mužom.''
,,Mohol to byť aj niekto z rodiny Pottera, naozaj si nepamätáš?" nadvihol obočie a pozoroval ma ,,Merlin nám neželal aby sme našli niečo u mňa doma, to znamená že si ozaj chránená." hovoril ,,Niekto si dal záležať aby si nezistila kto si."
,,Dostaneš sa mi do mysle." povedala som mu zrazu ,,Vieš to, sem tam sa mi tam dostaneš a keď sa budem sústrediť dostaneš sa mi tam." dychtivo som mu to rozprávala. Podoprela som sa o zem a konečne sa postavila. Cardan už nemal možnosť ma hladiť za stehno ,,Dnes večer sa o to pokúsime, a už žiadne rande Cardan."
,,Zakazuješ mi dievčatá? Nechodíme spolu." nahnevane sa postavil. Mal trochu pokrčenú košeľu. Cúvla som ďalej od neho. ,,Nie, ale máme dohodu."
,,Presne, to že sme spolu spali Cassiopeia." nenávidela som ako hovoril moje meno, privádzalo ma to do rozpakov ,,Je to len dohoda, všetko je len dohoda."
YOU ARE READING
Jedna z mála ||
Fanfiction,, Pravda. To je nádherná a hrozivá vec, preto by sa mala brať s rezervou." *** „ Niektorí čarodejníci ako napríklad Malfoyova rodina si myslia, že sú lepší ako všetci ostatní, pretože ich ľudia nazývajú čistou krvou. " *** ,,Ako sa dá polovicu živo...