••••
Dobby slobodný škriatok
••••
,,Harry si si istý že to zvládneš? Prvú úlohu ?" Prechádzala som sa s Harrym po pozemkoch školy. Totiž, povedala som Harrymu čo je prvá úloha. Cardan prečítal myšlienky nejakému profesorovi ktorý mal slabý štít.,,Som si istý, urobím si plán. Už Hagrid mi spomínal že to budú draci a ty si mi to len potvrdila."
,,Bojím sa o teba nechcem aby si si ublížil." Pozrela som do zeme na svoje čierne čižmy.
,,Nemaj strach, zvládnem to. Vždy." žmurkol a vydal sa odomňa ďalej tak isto ako ja za Cardanom.
Mali sme sa stretnúť na astronomickej veži, neviem či to je rande. Ale, poslednej dobe je to medzi nami iné ako by malo byť. Cítim sa s ním až priveľmi dobre na to že by sme mali byť nepriatelia.
Ale to už predsa niesme. Sme spojenci a milenci. Neviem si predstaviť že k nemu cítim lásku, ja vlastne ani neviem ako vyzerá. Cítila som len tu rodičovskú k otcovi. Alebo sa ráta Charlie?
Cardan stál opretý o zábradlie, trochu fúkalo. Vietor si pohrával s jeho vlasmi, keď sa na mňa otočil. ,,Cassie." vyslovil moje meno a usmial sa. Pristúpila som k nemu bližšie a ruku mu položila na rameno. ,,Načo sme tu?"
,,Niečo sa deje." povedal mi. ,,Tiene okolo mňa sú hlučnejšie a temnota viac stúpa." šepkal, ako keby sa bál že ho niekto počuje. ,,Bolo to, ako v treťom ročníku. Cítil som to ale teraz to je viac, je to silnejšie."
Pohladila som mu rameno a starostlivo sa zatvárila. ,,Ukáž mi ich." zašepkala som ,,Ukáž mi ich, ako vtedy. Ale tentoraz na mňa prenes svoje utrpenie." otočil na mňa hlavu, netváril sa šťastne. ,,Vieš že by som to neurobil ani nepriateľovi. Nie to, ešte tebe."
Objala som ho, chvíľu zostal prekvapený ale potom mi to opätoval. ,,Myslím si, že už niesme len dohoda Cardan." vyslovila som jeho meno ale nepozrela sa naňho. ,,Myslím si že sme niečo viac."
Neodpovedal len ma naďalej držal v náručí.
Na ďalší večer som sa vyplížila z hradu. Nebola som s dvojičkami, ani s Cardanom. Chcela som sa stretnúť s Charliem. Bol tu spolu s drakmi ktorých priviezli až z Rumunska na prvú úlohu. Ktorá sa konala už zajtra. Už teraz mi tŕpli prsty zo strachu. Bála som sa o Harryho.
Charlie vyzeral úplne rovnako ako v lete. Stál pri ohni a jemne sa usmieval. ,,Myslel som že prídeš spolu s bratmi." povedal miesto pozdravu.
Moje do teraz blond vlasy nabrali čierny odtieň. ,,Možno chcem byť len sama s tebou."
,,Ešte stále sa stretávaš s tým slizolinčanom?" neotočil sa na mňa stále hľadel do ohňa. ,,Čo spravíš keď poviem že áno." mykla som ramenami. Konečne sa na mňa otočil. Vybavilo sa mi ako ma na turnaju v metlobale videl s Cardanom.
YOU ARE READING
Jedna z mála ||
Fanfiction,, Pravda. To je nádherná a hrozivá vec, preto by sa mala brať s rezervou." *** „ Niektorí čarodejníci ako napríklad Malfoyova rodina si myslia, že sú lepší ako všetci ostatní, pretože ich ľudia nazývajú čistou krvou. " *** ,,Ako sa dá polovicu živo...