••••
Deň kedy sa všetko zmenilo
••••
Na ďalší deň ma všetci obchádzali oblúkom. Ako keby sa báli že vybuchnem. Jediný Fred a George boli normálny a komunikovali somnou. Nachytala som ich na schodoch ako sa bavia s domácim škriatkom. Bol naozaj starý a nevedela som ako sa volal. Vraj bol aj pobláznený.Nadával Georgovi a Hermione tak isto aj Fredovi. ,,Kreacher vidí že je tu niekto nový." Povedal a pozrel na mňa. Chytila som Freda za pás a pozrela sa na starého škriatka. Neunikol mi pohľad Georga. ,,Som Cassiopeia." Povedala som mu a on sa mi poklonil až si udrel nos o podlahu ,,Kreacher rád spoznáva vznešenú pani."
Z vrchu sa ozval hlas Siriusa Blacka. Ešte ten tu chýbal. Zaškrípala som zubami ale neotočila sa. ,,Čo tu robíš Kreacher?"
,,Kreacher upratuje." Povedal škriatok a poklonil sa Blackovi ,,Kreacher slúži rodine urodzených Blackovcov."
,,Neupratuješ, je to tu stále iba špinavšie. Čo tu robíš?" Kreacher sa trochu zasmial ,,Pán vždy vtipkuje." Otočil sa na bok ku mne ,,On vždy bol nevďačná sviňa, zlomil svojej matke srdce."
,,Ona nemala srdce žila len zo svojej zloby." Škriatok sa nahneval a začal nadávať ,,Ešte raz sa ťa pýtam čo tu robíš ?" Prerušil ho Sirius Black, prerušil urážky na jeho vlastnú osobu. Poslal škriatka radšej preč.
Prešli sme do izby s gobelínom. To robil Kreacher, snažil sa ho zachrániť. Pozorovala som celú stenu s gobelínom. Sirius Black o mňa nezavadil pohľadom. Po včerajšej večeri som preňho neexistovala.
Gobelín bol v skutočnosti rodokmeň. Tiahol sa niekde do stredoveku. Bol to rodokmeň vznešených Blackovcov. Bol trochu vyblednutý ale mená sa dali jasne prečítať. Každý z nás si ho prezeral, čítal rôzne mená. ,,Ale ty si tu neni." Ozval sa Harry Potter po tom čo si ho celý prehliadol.
,,Bol som tu." Povedal a ukázal na vypálený kruh v rohu, okolo ktorého sa tiahli ďalšie tri mená. ,,Moja matka to spravila keď som utiekol z domu. Je to Kreacherova obľúbená príhoda. Stále ju opakuje." sucho sa zasmial Black.
,,Je tu aj Cassiopeia." Ozvala sa Hermiona bystro a trochu prekvapene. Bolo to tak, moje meno bolo hneď pod vypálenou dierou. Išlo z dvoch mien. Vedľa vypáleného Siriusa Blacka bolo aj meno Serpent Malfoyová. Spájala ich zlatá niť. ,,Ty si sa neoženil s mojou matkou."
,,Keby tak Violetta vedela že zase bude v rodokmeni." Zasmial sa ale nepozeral na mňa ,,Z rodokmeňu Malfoyovích sa vypálila keď mala päť rokov."
Black prešiel po jej vyrytom mene a následne pozrel na moje. Aj z neho išlo meno. Meno Cardana Tremplaya. Bola som s ním spojená dvojitou zlatou niťou. ,,Čo si to spravila?" Spýtal sa nahnevane ,,Ty si sa za niekoho vydala?" Bol trochu prekvapený, to určite ako všetci v miestnosti. Sama som nevedela čo to znamená.
Pokrútila som hlavou a prešla si po ruke ,,To je ťažké." a hovorila som pravdu.
,,Ty si utiekol z domu? Kam si išiel?" Zmenil tému Harry Potter ,,K tvojmu otcovi." Povedal Sirius Black ,,Aj s Violettou, miloval som tvojich starých rodičov. Potom som zdedil peniaze po strýkovi a odsťahoval sa. No, stále ma niečo držalo." určite narážal na mňa.
YOU ARE READING
Jedna z mála ||
Fanfiction,, Pravda. To je nádherná a hrozivá vec, preto by sa mala brať s rezervou." *** „ Niektorí čarodejníci ako napríklad Malfoyova rodina si myslia, že sú lepší ako všetci ostatní, pretože ich ľudia nazývajú čistou krvou. " *** ,,Ako sa dá polovicu živo...