••••
Vykúpenie Červochvosta
••••Voldemort šalel, Harry Potter bol na úteku a mal v radách smrťožrútov špeha.
Horšie bolo že som to bola ja. Vravela som Violette všetko aj cez protesty Cardana, ten šalel rovnako ako Voldemort. Bál sa že ma neochráni tak ako by mal. Cítil sa nepotrebný.
Dneska sme sa od rána stále hádali. Navrhoval mi aby sme spolu odišli do Ameriky a skryli sa, vraj tam má známych z detstva. Odmietla som ho s tým že je zbabelý a on ma prirazil ku stene a jeho mágia skoro vybuchla.
Musela som sa premiestniť a nič iné ma nenapadlo ako brloch. Dopadla som v strede kuchyne, kde práve prebiehalo stretnutie rádu. ,,Cassiopeia?" Violetta bola prvá ktorá sa ozvala. Vzala ma pevno do náručia aby ma vystískala. ,,Prečo si tu?" spýtala sa pošepky a pozrela za seba na ostatných ktorý sedeli pri stole.
Objala som ju okolo krku a pomohla mi postaviť. ,,Cardan chce aby sme utiekli." pošepkala som a pozrela s úsmevom na ostatných. ,,Nečakaná návšteva."
Ako prvý sa spamätal Charlie Weasley. Bol tu odcestovaný z Rumunska aby pomohol fénixovému rádu. ,,Milé prekvapenie že ťa môžem vidieť." odstrčil trochu Violettu aby ma objal a následne to spravila aj Molly Weasleyová. ,,Dáš si čaj zlatíčko?" pýtala sa ma a nemohla som si nevšimnúť pohľad k mojej malej jazvy na líci ktorú mi spôsobil jej syn. ,,Jasné." usmiala som sa.
Strávila som tam zbytok dňa, už bolo osem hodín večer keď som cítila pohľadenie dohody medzi mnou a Cradanom. Prevrátila som oči a snažila sa ho blokovať. V mysli som pocítila jeho smiech.
,,Láska kde si?"
,,Tri krát hádaj."
Otočila som sa na Charlieho a zasmiala sa vtipu ktorý povedal. Sedeli sme v obývačke za konferenčným stolíkom a smiali sa. Teda iba tý ktorý neboli na úteku alebo nechodili na Rokfort. Teda ja, Charlie, Bill s jeho manželkou Fleur a Fred a George. Fred sa somnou rozprával a George len v tichu pozeral do steny. Percy tu už nebol druhým rokom, sem tam som ho stretla na ministerstve kde ma slušne pozdravil keďže som bola jeho nadriadená.
Dala som si do úst dyňový koláčik keď sa ozval buchot na dvere. Bolo mi jasné kto to je. Preto som sa postavila ako prvá a išla otvoriť, bolo to lepšie ako keby mal ísť George.
Ako som si myslela za dverami stál Cardan v dlhom zimnom kabáte a v huňatej čepici. Bol to celkom vtipný pohľad. ,,Ahoj láska." pozdravil ma a obúchal si boty od snehu. Potom sám vstúpil do vnútra. ,,Prepáč mi za dnešok."
Pokrútila som hlavou aby to neriešil a odstúpila od dverí aby si mohol vyzliecť kabát a íst do obývačky.
Ako prvý ho privítal Percy Weasley ktorý ho jediný rešpektoval a neskôr dokonca aj Bill. Cardan si sadol vedľa mňa a zapojil sa do konverzácie s Charliem. Medzitým som sa snažila ignorovať Georga ako nás prepaľuje pohľadom. Čakala som kedy vytiahne prútik aby ma zabil.
Pozrela som na Billa a Fleur ktorý sa k sebe tlačili a bozkávali, vymieňali si letmé dotyky a pohľady. Ja s Cardanom sme len vedľa seba sedeli a ignorovali sa. Milovala som ho a aj on mňa o tom nepochybujem ale boli sme tak zvyknutý na odmeranosť že sme si na to zvykli. Voldemort lásku neschvaľoval.
George Weasley asi myslel na to isté čo ja keď nás sledoval, lebo utrúsil: ,,Láska až za hrob keď sa na seba ani nepozriete, čo?" znel príliš posmešne aby som ho brala vážne. No, Cardana to nenechalo chladného a to si práve chcel dať pivo s Charliem. ,,Weasley, stále ťa to nepustilo že si vybrala mňa?" nadvihol obočie a úplne ľahkomyseľne mykol ramenami.
George sa zasmial a Fred ho chytil za rameno. ,,To by stačilo nemyslíš?" v tej sekunde sa premiestnili za čo som bola aj rada.
Keď sme sa po večeri s Billom, Fleur a Charliem vrátili domov bola som z celého dňa totálne unavená. Aj Cardan bol pravdepodobne, lebo ma bez slov vzal do objatia. Už by som si vyzliekla aj kabát ale naše znamenia zaboleli a dnes žiadne stretnutie byť nemalo. ,,Myslíš to čo ja?" spýtal sa ma Cardan a natiahol ku mne ruku aby som sa ho chytila.
Bolo mi to jasné, našli Harryho Pottera.
Hneď ako sme sa premiestnili pred brány Malfoy Manoru, otvoril nám Červochvost. So slizkým úsmevom nás privítal: ,,Vitajte vážený pán a paní Tremplayový." a pustil nás dnu.
Bola som v strese a skoro som plakala. Cítila som ako Cardan okolo nás vytvoril ochranný štít. V hlavnej miestnosti sa nachádzalo rovno niekoľko postáv. Bellatrix, Lucius, Draco a nejaký čarodejníci. No, hlavne ma upútal Ron Weasley a neskôr Hermiona. Bol s nimi aj chlapec a aj cez znetvorenú tvár som spoznala môjho bratranca. Harryho Pottera.
Zamrzla som v pohybe ale Cardan ma potiahol aby som sa pohla. ,,Čo sa deje Bellatrix?" vyprskol Cardan. Nikdy sa jej nebál na rozdiel odomňa. Vedela som že by nezaváhala a zabila ma rovnako ako môjho otca Siriusa. ,,Ako sa somnolu bavíš?" vyprskla, no on si iba odkašľal.
Zostala ticho a vyvolala zlaté trio aby sa na nás pozrelo. Keď nás zbadali, bolo to to najhoršie čo som videla. Bolo to sklamanie. Ronald si dokonca odfrkol ako keby to čakal. ,,Tremplayová je to podľa teba Harry Potter?" vyzvala ma. ,,Buď užitočnejšia ako tvoj bratranec." škaredým pohľadom pozrela na Draca Malfoya. ,,Hovor."
,,Nekrič na ňu!" ozval sa znovu Cardan keď si všimol že sa trasiem. ,,Ako sa opovažuješ-" chcela niečo povedať ale dve ruky z tieňov ju chytili okolo krku a začali dusiť. Dokonca ju mierne zdvihli do vzduchu. Chrčala a triasla sa. Musela som privrieť oči.
,,Opakujem Bellatrix, nebudeš na moju manželku zdvíhať hlas inak ťa zabijem. Je ti to jasné?" počkal kým prikývla a až potom ju pustil na zem. ,,Cassie." oslovil ma jemne cez dohodu. ,,Odpovedz jej."
,,Nieje to Potter Bellatrix."
Niečo zachrčala a potom sa rozkašlala. Všetkých začala posielať preč keď si všimla v ruke meč. Mal ho jeden z tých neznámych mužov. ,,Odkiaľ ho máš?" vykríkla a on ukázal na Hermionu. Následne Bellatrix dala zatknúť Harryho a Rona, no Hermionu si nechala v sále.
Cardan síce išiel s Luciusom, no ja som kráčala za Červochvostom ktorý odvádzal Harryho a Rona. Tý na mňa ani nepozreli. ,,Červochvost." oslovila som ho v chodbe pred žalárom a on zastal. Otočil sa mi s tou jeho škaredou tvárou no Harryho a Rona stále držal.
,,Zamysli sa, teraz máš príležitosť sa vykúpiť. Rozmýšľaj ako si zradil Jamesa a Lily, zároveň aj moju matku a Siriusa s Remusom. Môžeš pustiť ich dvoch a urobiť malé dobro." žmurkla som a zákerne sa usmiala, lebo keby to nevyšlo, keby sa nad sebou nezamyslel aby ma neoznačil za zradcu. ,,Tiež môžeš do konca života počúvať nášho jediného pána ktorý ťa nikdy neodmení." jemne som ho pohladkala po jeho tučnej hrudy. ,,Zamysli sa Peter." žmurkla som a otočila sa preč.
YOU ARE READING
Jedna z mála ||
Fanfiction,, Pravda. To je nádherná a hrozivá vec, preto by sa mala brať s rezervou." *** „ Niektorí čarodejníci ako napríklad Malfoyova rodina si myslia, že sú lepší ako všetci ostatní, pretože ich ľudia nazývajú čistou krvou. " *** ,,Ako sa dá polovicu živo...