[ 14 ]

1K 55 44
                                    

Jednak nie przepędzenie Changbina w porę było błędem gdyż teraz Minho musiał przysłuchiwać się z boku zawziętej rozmowie jego przyjaciela z Jisungiem. - Mogłem mu dać się zadławić tą głupią parówką - pomyślał widząc jak uradowany jest młodszy od nich chłopak rozmawiając właśnie z Changbinem a nie z NIM. Nie żeby był zazdrosny czy coś. Z tej jakże interesującej konwersacji dowiedział się, że rozmawiają o muzyce.

- Wiesz z Chanem już próbujemy coś komponować ale jak to twierdzi Chris brakuje czegoś. Możemy się zgadać później i spotkać z Chanem co ty na to? - zaproponował Seo na co Jisung energicznie pokiwał głową widocznie będąc podekscytowanym. Tego było zbyt wiele. Słysząc słowa Changbina i widząc reakcje młodszego chłopaka omal mu żyłka nie pękła i chwycił przyjaciela mocno za rękę odsuwając od Hana.

- Jisungie chyba już czas na nas, nie chcemy się spóźnić na lekcje do jutra! - krzyknął jeszcze odchodząc od zaskoczonego szatyna i ciągnąc za sobą niższego. Gdy już się oddalili i upewnili że Han wrócił do klasy skierowali się w stronę wyjścia.

- Co ci odwaliło stary? Czemu okłamałeś Jisunga? - zapytał nie rozumiejąc zachowania przyjaciela i doskonale wiedząc że ledwo skończyli dzisiejsze lekcje. Natomiast Minho nie wiedział kompletnie co powiedzieć bo przedtem zwyczajnie zadziałał pod wpływem impulsu nie myśląc.

- Nie ważne, po prostu chce być już w domu - odpowiedział krótko na co niższy spojrzał na niego jakby chciał odgadnąć emocje kryjące się na pokerowej twarzy przyjaciela ale w krótce jednak odpuścił kierując wzrok z powrotem przed siebie.

Co mu się stało. Przecież nie był zazdrosny więc dlaczego tak bardzo irytował go fakt, że młodszy chłopak bardziej zwracał uwagę na Changbina a nie na niego samego? Nie potrafił sobie odpowiedzieć na to pytanie licząc, że gdy będzie je ignorował to zwyczajnie zniknie. Tak jak reszta jego problemów.

~skip time~

spear.B

1,5tys polubienia spear

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

1,5tys polubienia
spear.B jest z użytkownikiem Kangoroo._. i j.one420
spear.B : Super skład chłopaki

967 komentarzy

Puppy_pie: Czy ja tam widzę Jisunga w tle

_.leeknol. : oszukać i zwieść..

j.one420 odpowiedział użytkownikowi Puppy_pie: To ja

Innie_: on od początku wcieleniem był zła

Lixie_dixie2137: oszukać i zwieść..

_.leeknol. : i skaza go zdradza i skaza i sierść..

spear.B: Wtf czemu śpiewacie jakąś piosenkę z króla lwa

_.leeknol. : oszukać i zwieść..

stay with me //minsungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz