1.Bölüm

240 31 128
                                    

Selamlarrr.İyi okumalar dilerim

Bazı acılar zamanla geçer,Bazı acılar zamanla dahada can yakar...

Benim acılarım hep dahada can yakar oldu.Daha kötüsü ne olabilir ki?Diyorum,ama daha kötüsü oluyor.Ruhum yaralı,ruhum.Sahi fiziksel acımı yoksa ruhsal acımı can yakar?Ya da sevilmemekmi?

Hepside can yakmamalı ama.Değilmi zenginlerin yüzüne gülen fakirleri es geçen hayat?Neden adil değilsin hayat?Bende zenginim,hayat.Ama Bi beni göremedin.

Babam bilmiyorki beni her vdüğünde daha da güçleniyorum.Babam bilmiyorki,beni her dövdüğünde fiziksel acıya daha da güçleniyorum,ama sevilmemeyi hak etmiyorum.Ruhum yaralı benim,fiziksel acım ne kadar güçlensede Ruhum o kadar yaralanıyor.

Yine odamdayım,yine şiddet gördüm.Hep,hep...

Kapım çaldı,babam geldi.Korkuyla ayağa kalktım,yüzüne bakmam yasaktı,ona baba demem yasaktı,saygısızlık etmem yasaktı,herşey yasaktı,sanki yaşamak bile yasaktı bana.Sevilmek istiyorum ama göz yaşlarım tükendi...

Ayağa kalktım,ellerimi önümde birleştirdim başımı öne eğdim'buyrun efendim'dedim.

Elinde sigarası,bana bakıyordu.Önce sigarasını içti...Bitmekte olan sigarasıyla yanıma yaklaştı.

'Nolur baba,düşündüğüm şeyi yapma'dedi iç sesim.Yaralarım yeni iyileşiyor...

'Efendim,ne yapmak istediğinizi biliyorum ama sigaranızı daha önce üzerimde söndürdüğünüz yerlerde söndürmeyin.Yeni iyileştiler yarama tuz basmayın efendim'

'Yarana tuz basmak?'Dedi soru sorar gibi.'sevdim bunu'diye devam etti.

'Aciz olmak bize yakışmıyor kızım'dedi ve bir eliyle başımı okşayacakken korkuyla geri sıçradım

'Korkmak bize yakışmaz,ağlamak ve aciz olmakta' Dedi Ve üzerimdeki elbiseyi tam kalbimin üzerine kadar indirdi.Sigarayı tam.kalbimin üzerinde söndürdü.

Ağlamak istedim o acıyla,ama ağlayamazdım ağlamak bize yakışmaz der ve tokadı yüzüme indirirdi.Onun karşısında bana ne yaparsa yapsın güçlü durmak zorundaydım yoksa döverdi.

Canım acıdı,bağırmadım,ağlamadım,aciz görünmedim.Güçlü durdum.'İçim kan ağlıyordu,fısıldadığım zaman içimde fırtınalar koparıyor'

'Hiç sevilmeyecek olan kalbine'dedi.
ve odadan çıkarken.

'Birgün çok sevileceğim,efendim.Ben buna inanıyorum'Başımı kaldırmadım,sadece buna cesaret edebildim.Babam Şok olmus gibi dondu kaldı.Bunu ilk defa yapıyordum.İlk defa yasakları çiğnedim.Çünkü babamın karşısında konuşmam yasaktı.

Arkasını döndü,sinirli olduğu her halinden belliydi'yasakları çiğnedin!'Dedi.

'Soyun'diye emretti ikiletmemeliydim.

Soyundum.sadece sütyen ve baksırla kaldım.Babam bana baktı ve gülmeye başladı,yanıma geldi saçlarımı okşadı'afferin kızım,sözümü dinlediğin için ödüllendirileceksin'

Nefretle yere bakmaya devam ettim.Kolumdan sertçe tuttu ve beni banyoya doğru sürüklemeye başladı.Suyu açtı ve buz gibi suyla vücudumu yıkadı.Su birden bire sıcak oldu adeta kaynar suyla yıkamaya başladı beni.

'Bu hiçbirşey Asel'dedi iç sesim'güçlü ol,güçlü olmak zorundasın'

Bağırmadım,ağlamadım,yine acımı içimde yaşadım.Babam suyu durdurdu ve beni kolumdan tuttuğu gibi yatağıma sürükledi'arkanı dönermisin kızım?'Diye sordu.'Tabi efendim'dedim.

Ve yatakta yüz üstü bir şekilde yattım,bir elimle yastığımı öyle sıkı tutuyordumki.Daha vücudum ıslaktı.Ona baktım kemerini çıkardı.

Önce kemeri sırtımda gezdirdi,ne yapacağını anladım ve o görmeden sessizce göz yaşı döktüm.Aniden kemerle sırtıma vurunca inledim.

Yastığımı dişlerimin arasına aldım,babam sırtıma her vurduğunda 
Yastığı ısırdım.Canım çok yandı,canım yanmaya devam edecek.Bu benim kaderim.

Her vurduğunda canım daha da yanıyordu,Sırtımı kıpkırmızı olduğuna emindim.Daha sert vurdu,daha sert.Canımın yanmasıyla ağzımdan küçük inlemeler çıkıyordu sadece,dahası olamazdı...

Daha ne kadar sert vurabilir diye düşünürken daha sert vurdu.

'Bence yeterli,dersini almışsındır akıllı kızsın sen'dedi.

Yanıma yaklaştı,yanıma oturdu ve eliyle saçlarımı kavradı.Öyle sert çekti ki başım geriye gitti.Dua ettim.Bildiğim tüm duaları ettim göz yaşlarımı görmesin diye,ama zaten göz yaşlarımı yastığa silmiştim.

'Karşında baban yok senin efendin var,birdaha karşımda konuşmadan önce söz hakkı isteyeceksin,kızım'dedi imalı bir tavırla.

'T-tabi efendim'

Babam odadan çıktı ve kapıyı sert bir şekilde kapattı.ağladım,hüngür hüngür,gözüm hiçbirşey görmeyecek kadar.Ama bağırmadım elimle ağzımı kapattım bağırırken sesim duyulmasın diye.

Yataktan bir süre kalkamadım.Yavaş yavaş doğruldum.Hemen boy aynasında yanına ilerlerim ve sırtıma baktım.Kırmızı olmayan yerler yoktu.Sanki'içim kan ağlıyordu'

Üzerimi giyindim.Ve kendimi yatağıma bıraktım.Ve uyudum.

Hizmetlini beni uyandırana kadar.

'Asel hanım,akşama babanızın misafirleri gelecekler,sizde katılacaksınız.Büyük bir yemek olacak.Babanız hazırlanmanızı emrettiler'dedi ve gitti.

Ve çıkmadan önce'yaralarınıza iyice kapatıcı sürün dedi'

Ama ben fiziksel olarak daha da gücledim.Böyle çıkacaktım onların karşısına.Yaralı bir kız olarak.

Fısılda Zamana (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin