Zaman ilaç olurmu acılara?Yoksa zamanla acılarım ilaç olur?
...
'Ne?'Dedim büyük bir korkuyla.'Nasıl kaçar?Oradan çıkamaz demiştin Akın'dedim.'Bilmiyorum bilemiyorum!'dediğinde duvara sert bir yumruk geçirdi.
Kanamaya başlayan eli,beyaz duvarı boyamış sanki.'Akın!'Diye bağırdım.Gözlerim doldu.Sol gözümden akan yaşın boğazıma süzüldüğünü fark ettim.Elimle Akın'ın elini tuttum,Kanayan elini.'Çok acıyorumu?'Diye sordum titreyen sesimle.'ağlama'dedi soğuk kanlılıkla.Sadece bunu söyledi.
Gitmek istediğinde hızlı bir hamleyle kolundan tutup onu kendime çevirdim.Gözleri gözlerimle buluştuğunda sanki zaman durmuştu.Sadece o,ben ve gözler...
'Elin kanıyor,pansuman yapmalıyız'dedim sol gözümdeki yaşımı silerek.'Gerek yok,sadece ufak bir şey.Sen şuan daha önemlisin baban yok ve her an seni bulabilir'dedi.şuanda sen önemlisin'dedi ve tekrar gitmek istediğinde bu sefer daha sert tuttum.
Biraz yaklaştım ona.Gözleri tekrar gözlerimle buluşunca kendimden geçecek gibi oldum.Biraz daha yakınlaştım.Dudaklarını ıslattı'elin kanıyor pansuman yapacağız,ayrıca sen çok önemlisin bunu unutma'
'Hay...'Hayır diyecekken sözünü kestim.İşaret parmağımı ona doğru sallayarak 'Tek kelime etmiyorsun benimle geliyorsun eline pansuman yapacağım'dedim.
Bir anlığına döndü kaldı.Bir süre sonra birşey demeden başını tamam anlamında salladı.'Pansuman için gerekli malzemeler ne tarafta?'Diye sordum.
'Lavaboda'diye cevap verdi.Lavobaya gittik,eline pansuman yapıp gazlı bez ile sardım.'bitti,çok acıdımı?'diye sordum.Gözlerimi gözlerine diktim zaten beni izliyordu,büyük bir hayranlıkla.
Ufak bir tebessüm ettim ona.'Teşekkürler prenses'dedi.'Şimdi daha büyük bir derdimiz var,baban'dedi.
'Evet,ne yapacağız beni bulursa yaşatmaz'dedim korkuyla.'Buna izin vermem!'Dedi Ve öfkeyle nefesini verdi.
Birlikte aşağı indik.Herkes aşağıda salonda oturuyordu.'Eline noldu?'Diye sorup endişeyle ayağa kalktı Beria.Akın'ın eline dokunmak için hamle yaptı ama Akın elini Beria'nın elinden çekti.Beria bozulsada belli etmedi.
'Noldu,iyimisin?'Diye sordu Beria Akın'a.Akın ona bakmıyordu yere bakıyordu,aralarında soğuk bir gerilim vardı.Akın her ne kadar ondan uzak durmaya çalışsada olmuyor gibiydi.Cevap verdi.'Sinirle duvara vurdum,kanadı bukadar'dedi sert bir sesle.
Beria'nın gözleri doldu.'Bana neden haber vermedin?Ben pansuman yapardım sen tek yapamazdın'dedi titrek bir sesle.'Asel yaptı,oldu öğrendinmi?'Diye sordu Akın.
Beria,dolu gözlerle kafasını iki yana sallayıp merdivenlerden yukarı çıktı.Aleda'da peşinden gidecek iken durdu ve Akın'a döndü.'Sevmek suçmu Akın?O sadece seviyor,bukadar...'
Akın onun sözünü kesti.'Sevmeyi de sevilmeyi de bilmem ben!'Dedi Ve o da merdivenlere doğru yöneldi.Aleda ise Beria'nın peşinden gitti.Arkalarından öylece bakakaldım.'Sen onlara takma akşama barışırlar'dedi Berk.cevap vermeden ona baktım.'Babam için ne yapacaksınız?'Diye sordum konuyu dağıtarak.
'Ne gerekiyorsa'diye cevap verdi ve gülümsedi.O da merdivenlere yönelip yukarı çıktı.
'Ee,daha daha nasılsın?'Diye sordu Alp.'eh,idare eder'diye cevap verdim.Yanıma geldi,boyu benden uzun olduğu için biraz eğildi ve biraz bana yaklaştı.O bana yaklaştıkça ben geriye gidiyorum.
En sonunda beni duvara sıkıştırdı,bir elini duvara koydu.'napıyorsun?'diye sordum sakince.Sakin kalmaya çalışıyordum.Cevap vermedi.'napıyorsun!'Diye sordum tekrar.Gözleri dudaklarıma kaydı ve üst dudağını dişleri arasına aldı.Kulağıma doğru yakınlaştı ve'çok güzelsin'diye fısıldadı.
Sonra benden uzaklaşıp duruşunu dikleştirdi ve kapıyı açtı gitmeden önce bana göz kırptı ve tebessüm etti.
Sonrada çıkıp gitti.Az önce yaşadığım şeyin şokuyla nefes alıp Vermem hızlandı.Alp,bendenmi hoşlanıyordu?
'Kim seni sever ki?'Diye sordu bir ses.Bu benim iç sesimdi.'çokmu çirkinim?'Diye sordum ona.Gören deli sanacaktı.'Evet,vücudu morluklarla dolu olan bir kızı kimse sevmez' Dedi bu sefer.'Ama o yaralar geçer'dedim bu seferde.'Kiminle konuşuyorsun'diye sordu Aleda.Aniden geriye sıçrayıp'ay!'Diye bağırdım.'Korkma kız'dedi Aleda gülerek.
'Söyleyeceğim ama dalga geçme'dedim endişeyle.'Söyle dalga geçmeyeceğim'dedi.Gözlerimi kapattım ve'iç sesim ile tartışıyordum'dediğimde Aleda kahkaha atmaya başladı.
...
Akşam olmuştu ve hepimiz mutfakta masada oturuyorduk.Aleda servis yapıyordu.Bir süre sonra Beria girdi mutfağa.Gözleri şişmişti belliki ağlamıştı ve nedeni açıktı.Mutfağa girer girmez yerine oturup'elin nasıl oldu'diye sordu Akın'a.Akın önce bir kaşık yedi patatesinden.Sonra da onu çiğnerken'iyi'diye cevap verdi.
'AA,yeter bu kadar gerilim sizinle birşey konuşmam lazım'dedi Aleda.
'Yine ne yaptın lan'diye sordu Alp.Ona nefret dolu bakışlar gönderdim o ise bana bakıp göz kırptı.
'Biliyorsunuz uzun zamandır bir sevgilim vardı.Ve bende onu sizinle tanıştırmak için eve davet ettim iyi yapmışmıyım?'Diye sorunca Aleda elleriyle ağzını kapattı Beria.
Akın'ın yediği patates boğazında kaldı ve öksürmeye başladı.Berk elini sinirle yumruk yaptı.Alp ise öfkeyle Aleda'ya baktı.
'İyi bok yedin Aleda'dedi Berk sinirle.
'İsmi Mehmet Can,ona bizim oğlan Diye seslenmenizi istemiyorum Berk'dedi Aleda.'Beni utandıracak şeyler yapmayın,lütfen.Ayrıca kardeşide gelecek.Sana ayalıyımmı Asel?'Diye sordu ve güldü.O an gözlerimiz kesişti Akın'la.Kaşlarını çattı.Kendime gelmek için birkaç kez gözlerimi kırptım.'Yok ben almayayım'dedim.
'Tamam yarın saat 13.00'da bizim evdeler.Doğru düzgün şeyler giyinin ahırdan çıkmış at gibi çıkmayın çocuğun karşısına.Hatta ve hatta...'Dedi Ve ayağa kalkıp çantasından bir kağıt çıkarttı.
'Ben sizin yerinize nasıl konuşacağınızı yazdım buraya.Bak Berk zaten burada yazıyor,bana bak lan demeyeceksin bakarmısın diyeceksin.Sen Alp sana Bi koyarım oraya uçarsın demeyeceksin,sana su koyayım diyip su vereceksin onlara.Ve sen Akın sen direk çocuğa dalmayacaksın geldilermi onlar ile el sıkışacaksın'
'Tabi efendim başka çay kahve mangal?'Diye sordu Alp.
'Papağanmıyız biz amınakoyayım.Benim ne yapacağım belli olmaz söyleyeyim'dedi Berk.
Aleda ayağa kalktı ve ellerini Yalvarırım gibi önünde birleştirdi.Alt dudağını yapay bir şekilde büktü.'nolur nolur nolur beni rezil etmeyin,çok seviyorum'
Dedi Ve gözyaşı dökmeye başladı.'Tamam'dedi ve nefesini verdi 3üde aynı anda.Aleda ayağa kalktı ve yerde zıplamaya başladı.'Sizleri çok seviyorum canım abilerim'dedi ve Mutfaktan ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fısılda Zamana (Tamamlandı)
Teen FictionFısıldadığım zaman içimde fırtınalar koparıyor.Temeli atılmamış bina gibi tıpkı.Her ne kadar güçlü görünsede o bina birgün yıkılacak çünkü eksik.O bina hergün daha da hasar alıyor,her ne kadar alışsada bir o kadar zarar görüyor.Bina eksik diye suçla...