Kahvaltımızı ettik.Beria ve Aleda ile mutfağı toparladık.Aleda ile Beria tıpkı bir kız kardeş gibiydi bana karşı.Aleda ablam ben ortanca kardeş Beria en küçüğümüz gibi hissediyordum.3 kız kardeş gibi.Bana karşı o kadar şefkatli davranıyorlar ki...
Ama bugün Beria'nın nefret dolu bakışları altında ezildim.Bugün ne oldu da bana böyle davranıyor?'Beria'dedim sakince.Duruldığı bulaşıkları ilgilenirken bana bakmadı bile.'Ne var'diye cevap verdi.
'Bilmeden birseymi yaptım,kalbinimi kırdım?Neden böyle davranıyorsun'dedim.Ellerini sertçe tezgaha vurdu ve öfkeyle bana baktı.'Bak Asel sana şuana kadar hiç bu yüzümü göstermedim Akın ile yakınlaşmak ilk ve son olacaklardı ve devam etti.'O benim kırmızı çizgimden ve işine tekrar devam etti.
Aleda ise yanıma gelip omzumu okşadı,karşılık vermemem için.'Hiç cevap vermedim.'Akın'a karşı birseymi hissediyorsun?'Diye sordum merakla.
Öfkeyle nefesini verdi ama cevap vermedi.Aleda ise yanlış birsey yapmışım gibi başını iki yana salladı.
Mutfaktan çıkıp salona gittim.Akın tekli koltukta oturuyordu,kulağında kulaklık vardı.Berk ve Alp ise ikili koltuklarda cod atıyorlardı.
Bende tekli koltuklara oturup,şakaklarımı olmaya başladım.Bir süre sonra Sinirli surat ile Beria ve Aleda girdi içeri.Beria'nın yüzünü gören Berk ayağa kalktı.'Beria noldu?'Diye sordu merakla Berk.
Beria cevap vermeden dik dik bana baktı.Berk'te Beria bana baktığı için bana baktı.'Asel'mi birşey yaptı'diye sordu.Beria yine cevap vermedi ama bana dik dik bakmaya devam etti.
Berk bana döndü sonra'Ne yaptın?'Diye sordu.'Ne yaptın da böyle oldu?'Diye sordu Berk.'Birşey yapmadım'dedim kendimi savunarak.
Beria bu sefer Akın'a bakarak göz yaşı dökmeye başladı.'Ne yaptın Asel!'Diye bağırdı Berk.Sinirle ayağa kalktım,'hiçbirşey yapmadım!'Diye bağırdım.
Aklıma babam geldi.Babamın replikleri dönerken aklımda bağırdım tekrar.'Ben hiçbirşey yapmadım!Ben suçlu değilim!'
.'Beria kolay kolay ağlamaz,ne yaptın?Söyle güzelim noldu?'Diye bağırdı Berk.
Bana senin abin olacağım diyen Berk,suçsuz olduğum halde bana bağırıyordu.
Beria yanıma geldi,'kırmızı çizgimden dolayımı ağlıyorsun Beria?'Diye sordum.'Neymiş kırmızı çizgisi?'Diye sordu Alp.Akın'a döndüm'o'dedim.'Akın'
'Nasıl yani?'Diye sordu Berk.'Akın'amı aşıksındır sordu Alp ve ayağa kalktı.Berk olanları büyük bir hayretle izliyordu.'Evet,evet Alp Akın'ı seviyorum,canımdan çok seviyorum'dedi titreyen sesiyle Beria.
'Tam bir kaşarsın!'Dedi sinirden deliye dönen Alp.'Önce benden çocuk yapıp onu aldırdın,sonra da Berk'i kıskandırmak için bana yanaştın,şimdi ise Akın'mı?'Diye sordu Alp.
'Senin bu yaptığına ne denir biliyorsun değil mi?'Diye sordu Alp.'biliyorum'dedi sakince Beria.
'Peki sen?'dedi gözleri dolan Berk.'Sen Alp?'Dedi Berk.Önce onu itti.Ve aniden sert bir yumruğu yüzüne o indirdi.Alp'e yumruklar indiren Berk'Herşeyi önce sana anlattım,Beria'yı sevdiğimi bile bile çocukmu yaptın lan!'Diye bağırdı Berk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fısılda Zamana (Tamamlandı)
Novela JuvenilFısıldadığım zaman içimde fırtınalar koparıyor.Temeli atılmamış bina gibi tıpkı.Her ne kadar güçlü görünsede o bina birgün yıkılacak çünkü eksik.O bina hergün daha da hasar alıyor,her ne kadar alışsada bir o kadar zarar görüyor.Bina eksik diye suçla...