Herkese selamlar,kitabı yazarken modum çok yüksekti fakat 0 görüntülenme 0 oy 0 yorum alınca insan üzülüyor ve morali düşüyor.Böyle olunca yazasım gelmiyor.Okumasanız bile oy vermeniz benim için moral olur teşekkürler iyi okumalar.🦋
...
Berk için kan arayan hemşireler sağa sola koştururken Berk'in kan grubunu bağırıyorlardı.Akın yanımda yoktu ben ise hastanenin soğuk duvarlarına yaslanmış duruyordum.
Gözümden akan yaşlar herşeyi bulanık göstererek aklım sadece Berkteydi.Hiç düşünmeden ameliyathaneye girince kendi arasında konuşan doktorlara şahit oldum.''hiç umut yok''dedi ak saçlı doktor.
''Yazık oldu daha çok genç''dedi yanındaki doktor.''öldümü''diye sordum korkuyla.Buz gibi ter dökerken ellerimin buz gibi olduğunu hissettim.Berk'in bembeyaz yüzü öldüğünü gösteriyordu.
''Evet çok kan kaybetti''dedi ak saçlı doktor.''kan grubu neydi''diye sordum hıçkırıklarım arasından.Tam o sırada bir hemşire girdi içeri.Gözleri kıpkırmızıydı 'Bir umut var!''Dedi sevinçle.
Sevinçle ayağa kalktım.''Sen onun kardeşisin''Dedi ve devam etti.''Kan gruplarınız aynı olabilir''
Tam o sırada Berk'in sesini duydum.Acı içinde bağırıyordu.''Yardım et Asel!Ölüyorum!Ölmek istemiyorum!''
Acı dolu sesi kulaklarımı doldururken nefesi kesildi aniden.Bana baktı ona doğru koşup yüzünü ellerim arasına aldım.''Ölüyorum Asel.Ölüyorum kardeşim...'
Hayır diye bağırdım art arda.hayır,Ve o an Berk'in ağzından akan kan annemi hatırlattı bana.
O da böyle ölmüştü.Hayır diye bağırdım.''senide kaybedemem Abi!''
Hayır diye bağıra bağıra görüş açım bulanıklaşmaya başladı.Gözlerimi açtığımda birkaç dakika hastanenin bahçesini izledim.''Korkma,sadece rüya gördün''dedi Akın.Gözyaşları içinde onu kendime çekip sarıldım.Sımsıkı sarıldım.'Berk'in bize ihtiyacı var Akın''dedim hıçkırıklarım arasından.
'Abimin bize ihtiyacı var''.
Koşa koşa içeri girdik.Ameliyathanede Berk'in ameliyat olduğu odanın önündeydik.Camdan izledim.Hava veriyorlardı ona.Doktor çıktı içeriden.
''Durum ne?''Diye sordum korkuyla.
''Çok kan kaybetmiş.Aranızda A+kan grubu olan varmı?''Diye sordu doktor .'Benim kan grubum A+''diyerek kimliğimi gösterdim.Herşey çok hızlı gelişti.Hemsire benim alıp bir odaya götürdü.Kanımo aldılar ve hızla Berk'e götürdüler.Beni kapının önünde bekleyen Akın'a sıkı sarıldım.''hazır gelmişken yaralarına baktıralım''dedi Akın.
Soranlara trafik kazası demiştik.Ama morluklar şiddet diye bağırıyordu.Hayır anlamında başımı salladım.
Tam 59 dakika 60 saniye sonra doktor çıktı ameliyathaneden.'Durum ne?''Diye sordum.''durumu şuanlık iyi kendisini amelathaneden çıkarttık.yarın onu ziyaret edebilirsiniz 2 gün sonra taburcu olabilir''dedi ve gitti.
Derin bir oh çekip Akın ile birbirimize sarıldık.''Hadi bunu kutlayıp yemek yiyelim''dedi Akın.'hadı''diyerek kantine indik.Kendimize sandviç ve kahve aldık.Bir sandviç bile mutlu ediyordu bizi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fısılda Zamana (Tamamlandı)
Teen FictionFısıldadığım zaman içimde fırtınalar koparıyor.Temeli atılmamış bina gibi tıpkı.Her ne kadar güçlü görünsede o bina birgün yıkılacak çünkü eksik.O bina hergün daha da hasar alıyor,her ne kadar alışsada bir o kadar zarar görüyor.Bina eksik diye suçla...