Görsel Aleda'nın modeline ait<3
Dudaklarına yapıştım!
Akın'ın sanki onu öpünce tüm korkusu geçmişti.Sadece o ve ben kalmıştık.Dudakları dudaklarımı araladı.
Dudaklarımız aynı anda açılıp kapanırken Akın,çok keyif alıyor gibi inliyordu.Dudakları dudaklarımı öpmeye devam ediyordu.Dudaklarından ayrılıp alnımı alnına yasladım ve nefeslerimizin karışmasına izin verdim.
Akın gözlerini açmıyordu,elleri belimi okşuyordu.Ellerim yanaklarındaydı,ve artık aşağı inmiştik.''Akın gözlerini açabilirsin aşağıdayız''dediğimde Akın önce sağ gözünü açıp ettafı kontrol etti sonra sol gözünü açtı.
Hepimiz dönme dolaptan aşağı indik.''çarpışan arabalar!''dedi Beria.
Çarpışan arabalara doğru yol aldık.
Gişenin önünde beklerken bir tane kız bize doğru yaklaşıyordu.Kız öyle büyük bir sevinçe koşuyorduki anlatamam...Kumra ve 1.60 boylarında bir kızdı kısa saçları ve kemerli bir burnu vardı.Kız aniden Akına sertce sarıldı,bacaklarını koala gibi Akın'ın vücuduna doladı.
Akın bembeyaz olmuş beni izliyordu,kız ise Akın'ı öpüyordu,evet Akın'ın boynunu öpüyordu!Şok içinde onları izliyordum,donmuş kalmıştım ne yapacağımı bilmiyordum kocaman gözlerle onları izliyordum.
''Yer yarıldı da içine girdin sandım,sevgilim''dedi kız Akın'a sarılmaya devam ederken.''Neredeydin,neden telefonlarıma cevap vermiyordun?''diye sorular sormaya başladı kız.
Sertçe nefesimi verdiğim sırada Akın kızı üzerinden attı.''iyimisin sevgilim bembeyaz oldun,beni özlediğin için herhalde başka niye olsun?''diye sordu kız ve ellerini Akın'ın yanaklarına yerleştirdi.
Akın sadece beni izliyordu,herkes benim gibi şoktaydı.Sıktığım yumruğum canımı acıtmaya başladı ama bu umrumda değildi.''Kim bu kız?''diye sordum sinirle.
Sinir tepeme çıktı,her an kızı tiftebilirdim ama kendimi sakinleştirmeye çalıştım.Akın cevap vermiyordu.
Kız güler yüzle yanıma geldi ve bana elini uzattı.''Merhaba sen Akın'ın kız kardeşi olmalısın Akın senden çok bahsetti.Ben Melisa Akın'ın sevgilisi''
Dedi.Sertçe elini ittim.''kız kardeşi?''dedim sorar gibi.Sonra Akın'a döndüm ''kız kardeş?Abi''dedim sinirle.Sinirden kıpkırmızı olduğuma emindim.''Asel''dedi Akın,sesi tedirgindi
Ama ben bunun altında asla kalmazdım.''Kız kardeşi değilmisin?''diye sordu,yaptığım hareket hoşuna gitmemişti.Ama ben ona daha kötüsünü yapacaktım.
''Demek oyun oynamak istiyorsunuz?''diye sordum,sinirli halimi görmek istemezlerdi ama onlara bunu yapacaktım.
''Ne?''diye sordu Melisa.''Evet güzelim ben Akın'ın kız kardeşiyim''dedim ve Melisa'ya elimi uzattım.Melisa tekrar güler yüzle elimi sıktı tam o sırada elini sertçe çevirdim.Melisa acıyla çığlık attı.
Kimse olanlara dur demiyordu,Akın bile.''Demek sevgilisisin?''diye sordum ama Melisa hala acıyla bağırıyordu.
Elini cevirebildiğim kadar cevirdiğimde onu sertçe gişenin kenarına ittim.Elini bırakıp sertçe yüzüne bir tokat indirdim.Melisa ise yanağını tutarken.''napıyorsun ya Akın yardım etsene!''diye bağırdı kız.
Sinirden gözüm dönmüştü ne yaptığım bilmiyordum ama Melisayı öldürmek istiyordum.Saçlarına yapıştım ve saçını yana doğru cekerek kulağına fısıldadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fısılda Zamana (Tamamlandı)
Novela JuvenilFısıldadığım zaman içimde fırtınalar koparıyor.Temeli atılmamış bina gibi tıpkı.Her ne kadar güçlü görünsede o bina birgün yıkılacak çünkü eksik.O bina hergün daha da hasar alıyor,her ne kadar alışsada bir o kadar zarar görüyor.Bina eksik diye suçla...