yakınlaşacakken gelen''lan!''sesi aramıza girdi.Kafamı sesin yönüne çevirdiğimde Berk'i gördüm,abimi.
''Anlamıştım zaten ben sizin aranızda birşeyler olduğunu''dedi Berk ciddi bir ifadeyle.''Berk iyimisin?''diye sorduğumda ona sarıldım.''Hava almaya çıkayım dedim iyi ki çıkmışım yoksa bu herif...tövbe tövbe''diye devam etti Berk.
Acıyan kolum içten içe inlememe neden oluyordu ama fark ettirmiyordum..''iyimisin kardeşim?''diye sordu Akın.''Sanane lan götelek''diye cevap verdi Berk ve Akın buna güldü.
''Asel hadi eve gidelim pansuman yapmalıyız''dedi Akın.''Ne pansumanı?''diye soran Berk yaralı kolumu gördü.''Noldu lan koluna?''diye sorunca Berk.''Anlatırım,şimdi eve gitmeliyim yarın geleceğim tamammı?''diye sordum.
Berk önce koluma sonra Akın'a baktı.''kardeşim sana emanet''dedi Berk ciddi bir ifadeyle sonra ciddi ifadesi bir anda gitti ve Akın'ın tipine bakıp sırıtmaya başladı.''götelek surat''dedi Akın'a ve hepimiz gülmeye başladık.Daha temin ölüm korkusundan ağlarken şimdi gülüyordum.''hadi gidin birşey olursa beni arayacaksınız''dedi Berk.Onu onaylayıp eve gittik.
Kapıyı Alp açtı.Beria ise koltukta uyuyordu.''Asel noldu sana?''diye sorunca Alp onu tersledim.Onu sevmiyordum.''sanane''dedim ve o acıyla kolumu tutup odama çıktım.
Akın arkamdan gelip kapiyi kapatti.''Asel pansuman için üzerini çıkarman lazım''dedi çekingen bir tavırla.Montumu ve boğazlı kazağımı çıkartıp sütyen ve kanlı eşofman ile kaldım.Akın yanıma gelip pansuman yaparken gözleri yanlış yerlere kaymaya başladı.
Pansuman yaparken,''çok canın yandımı?''diye sorduğunda eski evimde yemek masasındaki cevabı verdim.''alışığım ben''diye cevap verdim.''sana bunu kim yaptı Asel?''diye sordu.''kim yaktı canını?''
''Suan tek önemli konu Seyit''dediğimde gözleri açıldı.''o kim?Erkek arkadaşın galiba''dediğinde hayal kırıklığıyla yüzüme baktı.Bir elimi yanağına koyup gözlerine baktım.''bana yardım eden kişi Seyit.Ben zaten aşığım ki''dediğimde güldü.
Elimi tuttu ve''ben daha çok aşığım''dediğinde beni yavaşça yatağa oturtup yanıma oturdu.Beni yavaş yavaş yatırırken üzerime çıktı,ağırlını vermeden üzerime çıktı.Gözleri dudaklarıma kaydı ve gülmeye başladı.Elimi ensesine yerleştirdiğimde yavaş yavaş dudaklarıma yaklaştı.dudakları üst dudağıma değdiğinde kapı aniden açıldı!
Gelen Alp'ti!
''İnsan bir kapıyı çalar''dedim sinirle.''Abi bu evde özelimizdemi olmayacak''dedi Akın.Tam dudaklarıma değecekken açılan kapı ve o hayal kırıklığı dolu yüzü...Alp sinirden kızarmaya başlayınca Akın'ın altından kalkıp Alp'in yüzüne kapıyı kapattım.Sonra Akın'a döndüm.''Kardeşini sevmiyorum''dediğimde güldü.''bende sevmiyorum''dedi şakasına.''Sen çık o zaman...ben altıma birşeyler giyip geleyim''dedim utançla.''tamam ozaman...ben çıkayım,ben çıkayım...sen gelirsin yanıma''dedi utançla.
Halimiz birbirinden utanan liseli aşıklar gibiydi şuan.Odadan çıktı ve bende altımı değiştirip bahçeye indim.Salıncakta oturuyordu ve ikimize kahve yapmıştı.
Yanına oturdum.''bana herşeyi anlat şimdi''dedi kahvesini yudumlarken.Cümleye nasıl başlayacağımı bilmiyordum.Aleda'yı kıskandım diyemezdim.
''Aledayı kıskandın sonra odadan çıktın''dedi Akın düşünürken.Onayladım.
''Ara sokaklara girdim sonra,bir tane adam burada olmamalısın dedi bana sonra bir araba geldi adam beni boş bir binanın içine soktu ve ağzımı kapattı araba gitti sandık bizde.Onlar organ mafyasıymış.Sonra çıktık ama gitmemişler beni zorla arabaya soktular bana yardim eden adamıda
Vurdular.Organlarımı satacaklardı!Birkaç kişi sonra sıra bana gelecekti Akın.Sonra Seyit geldi bana yardım etti.Birlikte kaçacaktık ama onu yakaladılar Akın''dediğimde göźyaşlarıma hakim olamadim.''Seyit bana kaç kurtul dedi benim hayatım benim cehennemim dedi.Kaçmam için yardım etti ama ben onu orada bıraktım Akın''dedim.
Akın sessizce beni dinliyordu,onu kendime çekip sarıldım.Omzunda ağladım,Seyit için.''Seyit'i kurtarmalıyız''dedim.''sana birşey olsa ne yapardım,senin için herşeyi yaparım.Seyiti kurtaracağız''dedi kokumu içine çekerken.
Gözyaşlarımı sildim sarılmaya devam ettik.Gökyüzünü izledik.Akın birşeyler düşünüyordu sürekli çenesi kasılıyordu.''Ne düşünüyorsun?''diye sordum.
''Sana zarar vermeye çalışan o adamları''dedi.Ve bana döndü.''sana birşey olsa ne yapardım ben Asel.Başını belaya sokmayacağına söz ver seni kaybetmek istemiyorum''dedi.
''Ama bela beni buluyor ben ne yapayım''diye sordum.Sinirle nefesini verdi.''o adamları sikeceğim,altlarından girip üstlerinden çıkacağım.Senin için sadece sen''dediğinde birbirimize sarıldık.Kocaman vücudu vücudumu sardığında ne kadar minik olfuğumu fark ettim.
Birlikte gökyüzünü izlerken yıldız kaydı.''Dilek tut Akın''dedim hevesle.''Tuttum''dedi.''Ne diledin?''diye sordum.''Seni...''dedi sırıttım.''Bende seni diledim''dedim.
Bir süre daha gökyüzünü izlediğimizde uykum geldi.Başımı Akın'ın omzuna koyduğumda kolları beni sardı.''Uyuyunca dertlerim yok oluyor sanki''dedim uykulu bir sesle.''Ama benim tek derdim sensin Asel''dediğinde güldüm.
Bir süre gözlerim kapalı uyuyormuş gibi yaptım.''Asel''dedi Akın.Uyku o kadar bastırdı ki cevap veremedim ama ne dediğini duyuyordum.''Bunu asla yüzüne söyleyemem daha önce hiç söylemedim.Zaten uyuyorsun söyleyeceğim.Uyumasaydın o güzel gözlerine bakarak söyleyemezdim bunu.Seni çok seviyorum Asel.Benimle çıkarmısın?''
Uyuduğumu sandığı için cevap veremedim ama kalbim'eveeeet'diye bağırıyordu.Sadece güldüm.Uykulu bir gülüş attım ona.Dudakları alnımda uzunca durduğunda gözlerimi açtım.
''Evet''dedim hevesle.''duydun dimi?duydun duydun''dediğinde ikimizde kahkahalara boğulduk.Biraz yaklaştığında alnını alnıma yasladı.Nefeslerimiz birbirine karışırken.''Yani şimdi biz...''dediğinde elimi yanağına koydum.''Sevgiliyiz''dedim.
Dudakları dudaklarıma yavaşça kapandığında içimde uçuşan kelebekler titrememe neden oluyordu.Akın beni öptü,ve benim kalbimdeki çölün ortasında kalan papatya kurtuldu.Akın beni öptü ve o papatya kurtuldu.
(Öpüşme türü olaylar sevmeyen arkadaşlar bu paragrafı atlayabilir.İyi okumalar🙏🏻)
Akın beni öptü ve o papatyanın artık yaşamak için bir nedeni var.O papatya artık o çölde değil.O papatya ilk defa güneş gördü,o papatya ilk defa yağmurla karşılaştı.Akın beni öperken o papatya yağmur altında çok mutluydu.
Tutkulu öpüşüne karşılık verdiğimde elimi ensesine koydum ve onu dahada kendime çektim.Öpüşü hızlandıkça yağmur dahada hızlanıyordu.Ve o papatya dahada can buluyordu
(Buradan okumaya devam edebilirsinizz)
Alnını alnıma yasladığında dudakları dudaklarımdan ayrıldı.''Seni seviyorum,sevgilim'' dedi.Bana ilk defa sevgilim dedi. 12 Aralık pazar günü Akın bana ilk defa sevgilim dedi.''seni seviyorum,sevgilim'' dedim onu tekrar ederek.
Sehpahada duran bir battaniyeyi üzerimize örttü ve belimi sardı.Başını omzuma yasladı ve narince boynumu kokladı.''kokuna aşığım kadın''dedi.''Her zerrene aşığım''dediğimde güldüğünü hissettim.
''Bugün bu yağmur bu şimşek ve bu gökyüzü şahit olsun''dedi ve devam etti.''çok aşığım''diye devam ettiğinde bende kollarımla onu sardım.
''Bugün bu yağmur bu şimsek ve bu gökyüzü şahit olsun''dedim onu tekrqr ederek.''her zerresine aşığım onun''dediğimde kolları belimi daha sıkı kavradı.
Kendimizi yağan yağmur eşliğinde uykunun kollarına bıraktık.Hava çok soğuktu ama biz birbirimize sarılarak soğuğu yok ediyorduk.
Sabah uyandığımda sert bakışlar üzerimde Akın ise hala bana sarılmış uyuyordu.O sert gözlerin sahibi...
-Sizce o gözlerin sahibi kim?
-Sizce Fısılda Zamana güzel bir kurgumu?
-Sizce final nasıl olacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fısılda Zamana (Tamamlandı)
Teen FictionFısıldadığım zaman içimde fırtınalar koparıyor.Temeli atılmamış bina gibi tıpkı.Her ne kadar güçlü görünsede o bina birgün yıkılacak çünkü eksik.O bina hergün daha da hasar alıyor,her ne kadar alışsada bir o kadar zarar görüyor.Bina eksik diye suçla...