Şey ben dayanamadım yeni bolüm attım ksksksksk.
Okunmasada can sıkıntısı.Akın buz gibi soğuk suyla çıplak vücudumu yıkıyordu.Su soğuktu ama dayanabiliyordum.''Soğuk su kötülükleri arındırır''dedi Akın.
Suyu kapattı ve kendi mavi bornozuyla vücudumu sardı,titriyordum adeta ama kendime gelmiştim.Akın beni banyodan çıkartıp kendi odasına götürdü.
Önce çekmecesinden saç fırçası çıkartıp saçlarımı taramaya başladı,tek kelime etmiyorduk.
Eşyalarım Akın'ın odasındaydı.Utanma duygum yok oldu.Akın bornozumu çıkartıp önce sutyenimi giydirdi.Ciddi bir iş yapıyor gibiydi,bense sadece ona izin veriyordum.
Sonra siyah külotumu giydirdi.Kendi dolabından aldığı siyah ipli eşofmanı çıplak bacaklarımdan geçirdi.üzerime kendi sweetini verdi.
Akın beni kendine döndürüp alnıma bir öpücük kondurdu,uzun sürdü hasret gibi.Sonra alnını alnıma yasladı.Nefeslerimizin karışmasına izin verdik.Bir elini yanağıma koyup yanağımı okşamaya başladı.
''Çok özledim kadın''diye fısıldadı yanağımı okşarken.
''çok...''
''O siktiğimin odasından çıkmayacaksın diye ödüm koptu,insan aynı evde hasretlik çekermi?''diye sordu sonra.''Nasıl hissetirdiğini biliyormusun?''diye sordum titrek bir sesle.''Birdaha böylr birşey olmayacak sevgilim,söz veriyorum...söz''diye fısıldadı.
''Gerekirse benimle uyuyacaksın seni ne pahasına olursa olsun koruyacağım''dedi.
Uyumak istiyordum ama ebediyen.Günlerdir odamda olmama rağmen vücudum oldukça yorgundu.
''Uyumak istiyorum''dedim.Hızla yatağına yatıp duvar kenarına kaydı.Yorganı açıp içine girmeme izin verdi.Yanına yattım.Sol kolunu uzatıp başımı göğüs kafesine yasladı,diğer kolunuda üzerime atıp beni sıkıca sardı.
Hiç olmadığım kadar huzurlu hissediyordum.Gözlerimi kapattığım gibi kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Kapının açılma sesine uyandım.Akın ve ben hala uyuyorduk.''Yemek hazır''dedi Aleda beni görünce yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu.''Asel!''dedi sevinçle.
Kalkmamı beklemeden koşa koşa bana sarıldı.''özledim kız!''dedi.Akın yalandan öksürünce Aleda.''pardon böldüm galiba...''dedi ve koşar adım odadan çıktı.Akın yataktan doğruldu.
Bende doğrulup yatakta oturdum.''nasılsın?''diye sordu.''iyiyim...''dedim.
''Sana sarılabilirmiyim?''diye sorduğunda gözlerini kaçırdı.''sevgili değilmiyiz neden izin alıyorsun?''diye sordum.korktum, o an vereceği crvaptan korktum.
Sevgili değiliz kardeşim seni s- diyebilirdi ama.''sevgiliyiz evet ama rahatsız olmanı istemem''diye cevap verdi.
Hiç düsunmeden onu kendime çekip sıkıca sarıldım,kollarımı boynuna doladım kollarını belime doladı.
Nazikçe boynumu kokladı.''hadi aşağı inelim''dedi.''berk kahroldu''
Abim,sahi ya o nasıldı?
Aşağıya indik.Herkes yemek masaında Alp hariç!
Beni görüncr ayağa kalktılar.Berk boynuma atladı.''lan halisülasyon falan değilsin değil mi?!''diye sordu.Bende ona sarılınca cevap verdim.''hayır nefes alabiliyorum''iç sesim maalesef desede nefes alıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fısılda Zamana (Tamamlandı)
Genç KurguFısıldadığım zaman içimde fırtınalar koparıyor.Temeli atılmamış bina gibi tıpkı.Her ne kadar güçlü görünsede o bina birgün yıkılacak çünkü eksik.O bina hergün daha da hasar alıyor,her ne kadar alışsada bir o kadar zarar görüyor.Bina eksik diye suçla...