Arkadaşlar okulların açılmasına az kaldı o yüzden olaylar çok cabuk gelişecek.İyi okumalar🙏🏻
***
Omzumda Akın,kolları belime sarılı ve mutlu bir şekilde uyuyan dünyanın en güzel yüzü.Ama karşımda sinirli bir yüz vardı.Sinirden kıpkırmızı olan suartı alnındaki damarlardan da anlaşılıyordu zaten.Alp'ti.''Gel benimle konuşalım biraz''dedi fısıldarcasına.Akın'ın yanından yavaşça kalkıp yavaşça içeri girdim.Alp mutfağa girdi ve ben mutfağa girduğimde kapıyı kapattı.
''Sorun nedir?''diye sorduğumda sinirle alnına birkaç kez vurdu.''napıyorsun Alp?!Kendine gel!''dedim.
''Nemi yapıyorum?Sevdiğim kadınını kardeşimle uyurken yakalıyorum,ne mi yapıyorum?Sevdiğim kadının kardeşimle sevgili olduğunu duyuyorum.Yerimde sen olsan ne yapardın Asel,çünkü ben hiçbirşey yapmıyorum sırf kardeşim üzülmesin diye ama yeter!Aşığım sana kızım''dedi hızlıca.
Hiç onun açısından bakmamıştım olaya.Onun yerinde olsam ne yapardım?Empati kurmadan onu yargılamıştım ve pişmanlık duyuyordum.Beni Akın ile yakınlaşırken yakalamıştı,hemde sevdiği kadını kardeşiyle yakalamıştı!
''Alp ne diyeceğimi bilemiyorum ama Akın ile birbirimizi çok seviyoruz''dedim sadece.''Biliyormusun Asel kardeşimle senin için savaşırdım ama benim kardeşim hasta!''dedi.
''Ne,ne hastası?''diye sordum.''Bak Asel,beni seç mutlu edeyim seni Akın bunu yapamaz Asel.Yarın birgun aşkından ölürken seni terk ederse o zaman bana sığınmaya çalışma!''dedi.
''Neden beni terk etsin?Neden böyle konuşuyorsun Alp?Sen bizi kıskanıyorsun o yüzden höyle konuşuyorsun.Akın beni asla terk etmez!''dediğimde sesim beklediğimden yüksek çıkmıştı.
''Akın ne hastası ki?''diye sordum.
'Akın...''tam ne hastası olduğunu söyleyecekken kapı aniden açıldı.Gelen Akın'dı.''Neler oluyor burada!''diye sorarken sertçe nefesini verip Alp'e baktı.
''Arkadaşça konuşuyorduk Akın,sohbet muhabbet işte''diye yalan atıverdim ortaya.Akın gözlerini Alp'in üzerinden ayırmıyordu.''zaten daha ileri olamaz!''dedi Akın ve bileğimden tutup beni bahçeye çıkardı.
''Noluyor Akın?''diye sorduğumda o sert ifadesi gitti ve yerini aşık bir adam buldu.Belimden tutup beni kendine çekti alnını alnıma yasladı.''Yanımda seni görmeyince telaş yaptım''dedi.Bjraz daha ona yaklaştım.''benimi özledin?''diye fısıldadım.
''Çok..''dedi ve gözleri dudaklarıma kaydı.Biraz yakınlaştı ve dudakları dudaklarıma yapışacakken.''gençler kahvaltı hazır''diye bir ses geldi.Aleda'idi.Akın tam beni öpecekken gelen o ses ve Akın'ın sinirli ve hayal kırıklığı.''sikeyim böule işi''diye söylendi dişlerinin arasından.
O hali çok tatlıydı.Gün geçtikce dahada bağlanıyordum ona.Ama Alp'in söylediği cümleler aklımda dolanıyordu.Akın ne hastasıydı?Akın beni terkmi edecekti?Bunun düşüncesi bile gözlerimin dolmasına neden oldu.
Akın tam içeri girecekken sertçe kolundan tuttum.Gözleri bana ne var diye sorarken lafa girdim.''Akın,Alp neden öyle söyledi?''diye sordum.Biraz yanıma yaklaştı.''Ne söyledi?''diye sorunca gözlerini kaçırdı.
''Beni gerçekten seviyormusun''diye sordum.''Neden böyle birşey söyledin?Ben seni bu Dünya'da ki kum tanelerinden bile çok seviyorum sevgilim''dedi.Sevgilim dedi!
''Beni terkmi edeceksin?''diye sorarken gözlerim doldu.O sırada bir göz yaşı yanağıma doğru süzüldü.Akın önce gözyaşımı sildi sonra beni kendine çekip sıkıca sarıldı.''Asla!!''dedi.Ona sıkıca sarılıyken diğer sorumu sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fısılda Zamana (Tamamlandı)
Teen FictionFısıldadığım zaman içimde fırtınalar koparıyor.Temeli atılmamış bina gibi tıpkı.Her ne kadar güçlü görünsede o bina birgün yıkılacak çünkü eksik.O bina hergün daha da hasar alıyor,her ne kadar alışsada bir o kadar zarar görüyor.Bina eksik diye suçla...