24.Bölüm

24 5 1
                                    

Doğarsın,yaşarsın,ölürsün.Peki ölene kadar geçirdiğin vakitte ne kazanırsın?Ya da ne kazanmak istersin?Bu hayatta yaşama sebebin ne?Doğdun bari yaşadığın hayattan ders alarak öl.

Ben doğdum,ama yaşayamıyorum.Ben yaşayan ölü gibiyim.Aldığım nefesin tadı yok,bastığım toprağın izi yok.Ben yavaş yavaş kayboluyorum.Ruhumu toprak emecek ama buna izin veriyorum.

Güçsüzüm kendimi koruyamıyorum,göz yaşı döküyorum ana neye çare ki?Yaşama sebebim yokken boyun eğiyorum olanlara ama artık yaşama sebebim var,Akın.

İntikam arzusuyla nefesimi verdiğimde dudağımın kenarı kıvrıldı.''Nasıl yapacağız?''diye sorduğumda cevap verdi Kaya.

''Çok iyi bilfiğim bir orman,oradan asla kaçamaz.Ama kötü bir sorun var,ormanın sonu uçuruma çıkıyor yani bu işin sonunda ölüm olabilir çocuklar herseye hazırlıklı olun''dedi Kaya.

''Ben ölürüm ama onun öldüğünü görmeden ölmem merak etme''dediğimde intikam arzusuyla nefesimi verdim.

'' o Ormana çağırdı bizi,neden bilmiyorum ama bu iyi bir fırsat.En son evine gittiğimizde Alp evin her köşesine gizli kameralar koydu.Planlarının ne olduğunu biliyoruz''dedi Kaya.

''Planları ne?''diye sordum Merakla.''sakin ol sevgilim ne olursa olsun o adamın amınakoyacağım''dedi Akın ve masanın üzerinden elimi tuttu.

''Planları bizi o ormana götürüp hepimizi o uçurumdan aşağı atmak.Ama Asel'i kalbinden vurup atacağını söyledi.Korumalar saklanacak,biz Derviş'i vurmaya kalktığımızda korumalar ortaya çıkacak.Hepimizi delik deşik edip uçurumdan aşağı atacaklar.planları bu şekilde''dedi Kaya.

''Peki bizim planımız ne?''diye sordu Berk.''Bizim planımız,o ormana gideceğiz onlar bizi uçuruma doğru götürmeye çalısacak biz ise geriye yani asfalta doğru götüreceğiz,böylelikle Derviş'in yalanı ortaya çıkacak.Sonra büyük bir ihtimalle adamlar bize silah doğrultacak''dedi ve devam etti.

''Ama bizim ağaç üstünde sığınağımız var,ağaçların üzerinde birsürü koruma olacak.Onlar bizim korumalarımızı göremeyecek ve bizim korumalarımız onlardan çok daha fazla olduğu icin onları vuracaklar''dedi Kaya.

''Nasıl yani bizim korumalarımız daha çok derken baba?''diye sordu beria,göz devirdim.

''Dinlemiyorsun galiba,ya da sevgilimi düşünüyorsun''diye cevap verdim yers bir tınıyla.Kaya bana sert bir bakış attıktan sonra sordu.''Sevgilin kim?''

Masanın üzerinden Akın'ın elini tuttu.''Akın''dedim.Kaya sert bakışlarını Beria'ya çevirdi.''Akına'mı aşıksın?''diye sordu Kaya.

''Sen Alp'i sevmiyormuydun?''diye sordu sonra Kaya.''Hayır''diye cevap verdi Beria.Kaya kızını kıskanıyor edasıyla ayağa kalktı.''kızım,sen alp'ten çocuk yaptıktan sonra neden Alp'in kardeşine aşık oluyorsun?''diye sordu Kaya.

''Cahillik işte bilseydim yaparmıydım baba''diye çıkıştı Beria.''Sen biliyormuydun?!''diye sordu Berk sinirle.Hemen yanına gidip kolundan tuttum ve onu sakinleştirmeye çalıştım.

''Sakin ol,berk''dedim.''biliyordun ve bana söylemedin''dedi Berk çaresizce.

''Bu masadaki herkes biliyormuydu lan?''diye sordu bu sefer.Kimseden cevap çıkmadı.Bu da bildiklerini gösteriyordu.

''Biliyordunuz''diye fısıldadı.''Biliyordunuz ve bana söylemediniz lan!''diye bağırdığında ürperdim.Aniden masa örtüsünü çekip üzerinde ne var ne yok yere düşünce elimle ağzımı kapatıp çığlık atmamı engelledim.

Fısılda Zamana (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin