13.Bölüm

32 8 2
                                    

Aleda şuan babamın ellerindeydi.Ne isterse onu yapabilirdi şuanda.Kaya arabadan apar topar inerken herkes arabadan çoktan inmişti.Akın beni koluyla arkada tutuyordu.Babam elindeki silahı Ağzı bağlı ve sütyen takımıylaydı.

Yemiş olduğu dayak sol gözündeki morluktan ve sağ omzundaki.morluktan anlaşılıyordu.Akın sanki bana ben burdayım der gibi elimi tutuyordu.

'Bugün bağzı gerçekler ortaya çıkacak!'Diye bağırdı babam.'kızımı ver bana!'Diye hırladı Kaya.'Önce oğlumu ver!'Diye bağırdı babam.Babamın gözleri Berk'in üzerinde dolanırken olan biteni anlamaya çalışıyordum.

'Kızım bir zarar verirsen seni gebertirim'diyen Kaya sinirden kıpkırmızı olmuştu.'Baba onu bırak beni al nolur!'Dediğimde akan gözyaşlarıma dur diyemiyordum.'Kızımı ver kızını al'dedi babam sakince.Babamın arkasında teker teker çıkan korumalar yüzlerce olunca büyük bir kaosun içersindeydik.

Kaya bana baktı.Başını iki yana salladı.'Git Asel!'Dedi.'Git!'.

Akın elimi dahada sıkı tutarken gitmek için hamle yaptığımda,'Sana inanmıyorum önce Aleda'yı ver'dedi Akın.'Nereden bilebilirim aynı anda verelim ozaman'dedi Babam.

Akın kolumdan sertçe tutup çekti,babam ise Aleda'yı bize doğru sürüklerken tam olarak babamla iki adilik bir mesafemiz vardı.Akın Aleda'yı sertçe çekip geriye Kaya'nın önüne attı.Babam tam kolumdan tutup beni geri çekecek iken.

Berk aniden önüme geçip beni geri ittirdi.Ve aynı anda babamın yüzüne sert bir yumruğu yüzüne geçirdi.Babam korumaları eliyle dur işareti yaptı ve Berk'e döndü.

'Aynı babana benziyorsun,oğlum'deyince babam herkes şok içinde onlara bakıyordu.'Sahte baban sana anlatmadımı yoksa?'Diye sordu babam Berk'e.

'Saçmalamayı kes Derviş!'Diye hırladı Kaya.'Ne diyorsun lan!'Diye bağırıp babamın üzerine atladı Berk.Onu yerde yumruklamaya başlayınca babam gülerek.'Baban sana terbiye vermedimi oğlum?'Diye sordu babam.

Birkaç koruma gelip Berk'i kaldırıp Berk'in yüzüne sertçe bir yumruk indirince yerden aldığım taşla korumanın kafasını yardım.

Akın ve Berk korumaları yumruklarken Alp te onlara katıldı.Kaya Aleda'yı arabaya bindirip kilitledi arabayı.

Ben bir tane korumanın sırtına atlayıp onu boğmaya çalışırken Beria korumaları taşıyordu.

'Durun!'komutuyla babamın korumalar geri çekildi.'Önce bazı gerçeklerden bahdeceğim,sonra birbiriniz yiyin'dedi babam zorla ayağa kalkarken.

'Berk sen benim oğlumsun'dedi babam.'Asel'in abisisin'deyince Şok içinde tutunacak yer aradım.Berk ile göz göze gelmemek için dua ederken göz göze geldik.Göz göze geldik evet abimle göz göze geldik.Yıllar sonra bulduğum abimle göz göze geldik.

O an terk edilmiş bir şehrin ortasında hissettim kendimi.Paramparça bütün aynalar.Birkaç dakika bakıştıktan sonra babamın kahkahaları ile son buldu.

Berk benim abimdi.Hep olmasını istediğim,bir abim vardı.Babam bana doğru yaklaştı,aramızda kalan mesafe çok azdı,pis nefesi yüzüme değiyordu.'Bir abin var'dedi pis pis gülerken.

Fısılda Zamana (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin