26.Bölüm

22 3 0
                                    

Görseldeki fotoğraf beria'nın modeline ait.

Gecenin karanlığı çöktü yeryüzüne,ay ışığı her yeri aydınlatıyordu,kalbim hariç.Ben umut ışığımı buldum ben paramparça kalbimi aşkıyla tamir eden adamı buldum,çünkü gerçek sevgi iyileştirir.

Akın ile ilk gecemizdi burada.Hava buz gibiydi ama bizim askımız bizi ısıtan tek şeydi.Birbirimize sarılmış uyuyorduk.Gün ışığı heryeri aydınlatıyordu.Yattığım yerden yavaşça doğruldum.

''Günaydın''
''Günaydın bebeğim''
Akın doğrulup alnıma küçük bir öpücük kondurdu.

''Karnın nasıl?''diye sordu Akın.Evet hala ağrıyordu ama dünki gibi değil.

''Eh işte,sen?''diye sordum.
''Bana nolmuş?''
''Hiç hani iyiyim falan desende bende iyi olsam''dedim

''Çok iyiyim hayatımda hiç bukadar iyi olmamıştım,mega iyiyim''dedi Akın.Güldüm,güldü.

''Şimdi ne yapacağız?''diye sordum iç çekerek.
''Şuan bu soğukta buz gibi sokaklarda kalacak halde değilsin o yüzden eve döneceğiz ama söz veriyorum Kaya o eve giremeyecek''

''Pekala,sonra?''diye sordum.''Sonrada intikamımızı alacağız ve mutlu bir hayat kuracağız''dedi sırıtarak.

Ayağa kalktık ve yavaş yavaş yürüyerek eve vardık.Kapıyı Berk açtı,kapıyı acar açmaz bütün ağırlığıyla bana sarıldı.Ama ben sarılmadım.

Gururu hiç sevmezdim ama kurduğu cümleler kalbimi çok kırdı.İnsanlar kalbim olmadığını sanıyor ama bende sıradan bir insanım işte.Hem gurur benim neyime ki?Gurur yapsam yaşanılanlar hafızamdan silinecekmi?

Hayır silinmeyecek,asla!Onlar benim kalbimi kırarken ben onların kalplerini kırmamak için susuyorum,sencede intikam alma vakti değilmi Asel?

''Berk çekil üzerimden bezdirmem çıkacak''dediğimde Berk'i sertçe ittim.''korkutun kızım beni neredeydiniz?''diye sordu Berk,gerçekten merak etmiş gibi görünüyordu.

''Gerçekten merak ettinmi?''diye sordum yalancı bir gülümsemeyle.''Ben bencil bir kızım Berk beni neden merak edesin?Ben kendimden başkasını düşünmem beni neden merak edesin ki?Ben senin için bir hiçim Berk,beni neden merak edesin?''diye sordum tek nefeste.Konuşmasına izin vermedim.

''İsteyerek söylediğim cümleler değildi,özür dilerim''dedi Berk.
''Özür dilemek zamanı geriye getirseydi keşke,ama hiçbir faydası yok Berk!''dedim.

''İsteyerek olmadı,anlasana''dedi
''Benim kalbim bunu bile bile kırıldı ama''dedim.

...
Beria ve Aleda akşam yemeği hazırlarken odamdan çıkmadım.Yemek hazır olunca aşağı indim.Yemek çok sessiz geçti,sadece çatal ve kaşıkların sesi vardı masada.

Yemeklerimizi yedikten sonra Alp bahçeye puflar ve halı serilmişti,oldukça güzel görünüyordu.

''Hadi!''diye bağırdı Alp.Hepimiz bahçeye buz gibi havaya çıktık herkese bkr battaniye verilmişti.Biz ise Akınla aynı battaniyeyi paylaşıyorduk.

Her ne kadar alp ve Bera'dan tiksinsemde bunun bize iyi geleceğini umut ederek bu eğlenceye katıldım.

''Hadi en güzel anılarımızı anlatalım''dedi Beria,ona göz devirdim.

''Ben başlıyorum''dedi Alp.

''Küçükken Kaya hepimizi lunaparka götürmüştü,ve ben ilk defa çarpışan arabalar binmiştim.Ilk sürdüğüm araba o olmuştu buda benim en güzel anım''dedi Alp.

Fısılda Zamana (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin