Siyah poşet,Seyit,ve kocaman bir delik.Berk Seyit'i yere indirdi ve arkasına baktı.3 korum ellerindeki silah direk Berk'i hedef alıyordu.Berk kafasını iki yana salladı ve adamlara yaklaştı.
''Aptalar''dedi ve adamların silahlarını kullanmasına bile izin vermeyecek kadar hızlı bir hamle yaptı.
Bir adam önce diğer adamlar onun çaprazındaydı.Berk öndeki adamın karnına hızlıca sert bir tekme indirip geriye düşmesine neden olurken,diğer iki adamı bileğinden tutup döndürüp yere savurdu.Adamların silahları yere düştü,diğer adam ayağa kalkınca Berk.Burnuna sert bir yumruk indirdi.
Adam burnumu tutarken yerde duran silahla yumruk attığı ilk korumayı alnından vurdu.Diğer bir koruma Berk'in elindeki silaha tekme atıp yere savurdu ve Berk'in yüzüne sert bir yumruk attı.Berk yere düştüğünde yerdeki büyük taşı diğer adamın kasıklarına fırlattığında adam yerde kıvranırken diğer adam Berk'e bir yumruk daha attı.
Berk yerde yumruklanırken,yerde duran silahla diğer korumayı adamlığından vurdu.Üstündeki korumayıda sertçe yere çevirip sert bir yumruk attı.
Ayağa kalkıp patlayan dudağındaki kanı baş parmağıyla çenesine sürdü.Ve sinsi bir gülüşle alnından vurdu.''götünü silemeyen adamlara silahmı verilir?''diye sordu kendi kendine.
...Asel tam dışarı çıkacakken bir koruma kolundan sertçe tutunce,Asel kendi kolunu çevirince korumanında kolu çevrildi,bunu fırsat bilip kasıklarına sert bir tekme geçirdi.Adam kasıklarını tutarken duvarda duran cam tabloyla aramın kafasına vurrunca adamın kafası ikiye yarıldı.
Asel,adamın silahını alıp evden çıkacakken karşısına 5 koruma çıktı,tam o sırada Beria yanına geldi.Önce Beria ile bakıştılar ve sinsice gülüp.''seni sevimiyorum küflü kaşar ama yapalım şunu''dedi Asel sinsice gülerek.
''Bende seni sevmiyorum,bu arada dip boyan gelmiş''dedi Beria.Asel gözlerini devirdi.''3 tanesini ben aldım''dedi Asel.
Asel önce bir korumanın kasıklarına sertçe tekme attığında yanında duran korumanın burnuna sertçe yumruk geçirdi.Sonra yerde duran korumayı elindeki silahla alnından vurdu.Diğer korumaya yumruk atacakken bir koruma onu tuttu.Diğer koruma Asel'in karnına sertce tekme atarken Asel acı içinde bağırıyordu.Karnı mosmor olmuştu.
Asel'i tekmeleyen korumayı,Beri masadaki vazoyla korumanın kafasını yarınca koruma yere yığıldı.Tam o sırada bir silah seai duyuldu!Asel arkasına baktığında onu tutan koruma yerde kanlar içinde yatıyordu.
Alp Asel'e göz kırptı.Asel'in Alp's olan öfkesi bir anlık dinmişti.Beria arkasında duran korumaya sertce yumruk atıp kalbinden vurdu.Asel ise bir eliyle karnını tutuyor bir eliyle silah.Silahı son kalan korumaya cevirip onu alnından vurdu.
...Akın üst kattan aşağı inerken Ural çıktı karşısına ve yanında iki koruma.
''Din!dan!don!''dedi Ural.''Buraya kadarmış sahte koruma''dedi Akın'ın yüzüne sert bir yumruk geçirdi.Akın yana savrulduğunda Ural gülmeye başladı.Ural'ın yanındaki korumalar Akın'ın iki kolundan tutarken Ural Akın'ın karnına yumruk attı.
Akın kendini yere bırakınca korumalar onu kaldırdı,bunu fırsat bilen Akın zıplayıp Ural'ın kasıklarına sert bir tekme attı.Ural sertçe yere düşüp kafasını tahta korkuluğa vurunca bayıldı!
Bir koruma Akın'ı tutarken diğer koruma Ural'a bakmaya gitti.Akın onu tutan korumanın kolunu sertçe çevirip kasıklarına tekme attı,koruma yere düştüğünde Akın cebindeki silahı sertce çıkartıp korumayı alnından vurdu.
Diğer koruma ona vuracakken yere eğilip sol bacağını geriye itince koruma yere düştü.Akın tahta korkuluğun önüne geçti,cebindeki silahla ona doğru yaklaşan korumayı alnından vurdu.Geriye baygın Ural kalmıştı,Ural yavaş yavaş kendine gelirken Akın onu hızlıca ayağa kaldırdı ve merdivenlerden aşağı attı.
Ural'ın kafası feci derecede yarılmıştı.
...
Aselin güncesindenHepimiz arabaya binmiştik.Seyit karnından vurulmuştu.Onu hastaneye yetiştirmek için Berk arabayı çok hızlı sürüyordu.Karnımdaki morlukların acımasıyla inliyordum.iki elimle karnıma sertçe baskı yapıyordum.
''Seyit dayan birazdan orada olacağız,dayan''diyerek bir elimle elini tuttum.Karnımın acısı dahada artarken kendimi tutamayıp bağırdım.
''Noldu?''diye sordu Akın telaşla.
''Yok birsey''desemde gözümden akan yaşlar bunun aksini söylüyordu.''Neden karnını tutuyorsun?''diye sordu Akın.Hemen elimi karnımdan çekince dahada canım yandı.bu yüzden daha sert baskı yaptım.''Berk burası bizim eve cok yakın Asel ile bizi burada indir''dedi Akın.Berk sertçe stop etti.Akın aşağı inip kapıyı açtı ve beni indirdi.Berk beklemeden hızla gitti.
''Akın neden indik burada?''diye sordum.''iyi değilsin''dedi Akın.''Akın iyiyim hastaneye gidelim hadi''dediğimde acıyla inledim tekrar.Kendimi çok kasıyordum ve dişlerimi sıkıyordum.
''Noldu karnına?''diye sordu merakla.
''Akın,organ mafyalarının yanından geliyoruz.Onlarla dövüştük ve öldürdük.Senceden bir bedeli olmayacakmı?Yani öldürdüğüm adamlar kadar tekme yedim diyelim''dedim.Akın bir süre şevkatle izledi beni ve...
Bir eliyle belimi bir eliyle bacaklarımdan kaldırıp kucağına aldı beni.''Akın indir gören olacak''dediğimde güldü.
''Görsünler''dedi umursamaz bir tınıyla.''hatta tüm Dünya görsün bilsinki''dedi ve devam etti.
''Asel'e çok aşığım!''diye bağırdı mahalle ortasında.O sırada birkaç alkış sesi duyduk.İnsanlar balkonlarına çıkmış bizi alkışlıyorlardı...
Artık eve varmıştık hızlıca üzerimizi değistirip salıncakta oturduk.Hala karnımı tutuyordum.Karnımı tutan elimi tuttu.''bakabilirmiyim?''diye sordu.Başımla onaylayıp yavaşça karnımı açtım.Mosmor olmuştu,mosmor.Akın elini yavaşça karnıma koyduğunda irkildim.canım çok yanıyordu.O acıyla Akın'ın kazağını tuttuğumu yeni fark ettim.
''Pardon''diyip kazağı bıraktım.''çok canın yanıyormu sevgilim?''diye sordu.''çok yanıyor''dedim.''peki aşkımız ilaç olurmu bu yaralara?''diye sordu.''Kim bilir,belki aşkımız daha büyük yaralar açar?''diye sorduğumda gözümden akan yaşlara engel olamadım.
''Bir eliyle yanağımı sildi ve okşadı.''asla''dedi ve devam etti.''hep aşkımız kazanacak''dedi.
Ve dudaklarıma yapıştı.
( +18 sahne sevmeyen arkadaşlar bu bölümü atlayabilir.Bu sahne diğer bölümde de devam edecek.Bittiğinde tekrar uyarı koyacağım oradan okuyabilirsiniz.)Öpüşüne karşılık verdiğimde gözyaşlarım yok oldu.Alt dudağımı emerken bende üst dudağını emiyordum.Onu deli gibi isterken alt dudağımı daha sert emmeye başladı.Libidom artarken üst dudağını dişlerim arasına alıp hafifçe çektim.
Ve üst dudağını tekrar emmeye başladım.Yüzümü elleri arasına aldı.Ensesindeki saçları çekiştirirken daha hızlı emmeye başladı.''üzerime çıkmanı istiyorum''dedi.Kendini kaybetmiş gibiydi.Kendimi kaybetmiştim.Ona yenilmiştim ve sabaha kadar bunu yapmak istiyordum.Onu deli gibi istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fısılda Zamana (Tamamlandı)
Teen FictionFısıldadığım zaman içimde fırtınalar koparıyor.Temeli atılmamış bina gibi tıpkı.Her ne kadar güçlü görünsede o bina birgün yıkılacak çünkü eksik.O bina hergün daha da hasar alıyor,her ne kadar alışsada bir o kadar zarar görüyor.Bina eksik diye suçla...