Yavas yavas kendime geldim,Aleda ayak ucumda oturmuş beni izliyordu.''Günaydı havuçcuk''dedi neşeli bir sesle.Ağrıyan başımı ovarken ''havuçcuk?''diye sordum.''evet bundan sonra sana böyle diyeceğim,nasılsın iyimisin?''diye sordu.
''Evet biraz başım ağrıyor sadece o kadar''dedim.''Asel''dedi sesindeki ciddi tını korkmama neden oldu.''efendim''
''Akın hakkında biraz konuşalım,bak melisa Akın'ın yıllar önce sevgilisiydi.Çok yapışık bir kız kimse sevmez onu.Asel,Akın şuan sana deliler gibi aşık,ve ondan ayrılman ve dün yaşananlar...''dedi.
Korkuyla yattığım yerden doğruldum.''Dün babam buradaydı!''dedim korkuyla.''o baban değildi,Akın'dı.Akın kapıyı sertçe kırdı buda senin bir travman galiba o yüzden Akın'ı baban olarak gördün.Sanada kızamıyorum ki kriz anındaydın.Ama Akın iyi değil''dedi.
''Ben hicbirşey anlamadım,Akın'ı babam olarak gördüm tamam peki Melisa?''diye sordum.''Melisa Akın'a aşık hemde deliler gibi ama Akın sana aşık,deliler gibi.Akın Melisadan ayrılınca Melisa bunu kabullenemedi hala Akın'ı sevgilisi sanıyor ve kimse Melisayı sevmiyor bu yüzden onu dövmene izin verdik''dedi ve sırıttı.
''Akın,Akın nerede noldu ona?''diye sordum.''Yıkıldı,kahroldu.Hem ondan ayrıldın hemde ondan çok korktun,sevgilinden korktun''dedi.
''Bir dakika Akın ile sevgili olduğumuzu nereden biliyorsun?''diye sordum.''Yani insan arkadaşıyla öpüşecek değil ya...''dediğinde koluna vurdum ve ikimizde gülmeye başladık.
Bizi dönme dolapta görmüştü.''Asel,Akın şuan berbat halde sen olsan ne düşünürdün?Haksız yere Akın senden ayrılsa,Ve kriz anında senden korkup birisinin arkasına saklansa ne düşünürdün?''dedi.
Akınla konuşmalıydım.''Her zamanki salıncakta''
Aşağı inmeden önce aynada saçımı düzelttim Aleda arkamdan kahkagalar atarken koşar adım aşağı indim.Akın hariç herkes salondaydı,Berk yanıma geldi.''iyimisin?''diye sordu.Evet anlamında başımı salladım.''birazdan geleceğim''diyerek Berk'i geçiştirdim.
Akın herzamanki salıncakta oturmuş mavi gökyüzünü izliyordu.''Akın''dedim.Hayal kırıklığıyla gözlerime baktı.Yanına oturdum ve konuşmaya başladım.
''Aleda bana herşeyi anlattı,ben bos yere yani..boş birşey için ayrılmışız...aslında ayrılmamalıydık''ne diyeceğimi bilemiyordum birşeyler geveliyordum işte.
''Ben özür dilerim!''dedim bir andan,kafasını bana cevirdi ama cevap vermedi sonra tekrar kafasını gökyüzüne cevirdi.Elimle çenesini tutup yüzünü yüzüme çevirdim.
''Akın bana hak ver,ben bu zaman kadar kimseden görmediğim sevgiyi sende aradım,sende buldum.Başkasınıda sana sarılırken görünce...beni sevmiyecksin diye korktum özür dilerim seni fazla sahiplendim.Dün akşam olanlar içinde özür dilerim.Bak neler oldu biliyorsun babam hakkında o yüzden anlatmayacağım ama sadece şunu bil.Seni çok seviyorum ve çok pişmanım''dedim hiç cevap vermeden beni dinledi.
''Asel,insan korktuğu biriyle yaşarmı sence?''diye sordu.''Sen benden korktun''dedi.
''Ben senden korkmadım sadece kriz anıydı,bak cok iyi hatirlıyorum babamda tek seferde kırardı kapıyı ben o yüzden seni böyle gördüm özür dilerim''dedim ve devam ettim.
''Hem ayrıca insan korktuğu biriyle yaşayabilir,ben babamla yıllarca yaşadım''dedim.Çenesini hala tutarken gözleri elime kaydı.çenesini daha sert kavrayıp başını sertçe yukarı kaldırıp gözlerini gözlerime kenetledim.
''Özür dilerim affet beni''dedim.Beni aniden kendine çekip başımı göğüsüne bastırdı,kollarıyla belimi sardı ve bana sımsıkı sarıldı.Bende kna sarıldım.''affedilmesi gereken benim,neden kapıyı kırarsınki sanki?''diye sordu,kendi kendine konuşuyordu.
''Hala sevgilimiyiz?
''Hala sevgilimsin''
***
''Hadi saklanbaç oynayalım!''dedi Aleda.
''Evet''
''Evet''
''Evet''
''Hayır ben yokum yorgunum uyuyacağım''
''O ne be''diye sordum.Alp hariç herkes evet dedi.''Saklanbaç bir oyun,bir ebe seçilir ve 100'e kadar sayar,ebe 100'e kadar sayarken diğerleri saklanır.Sonra ebe saymayı bitirir ve saklananları ebeler,ebeden önce duvara değen sobe diye bağırır''diye anlattı Akın.
Beria o piti piti yaparken Akın ebe oldu.Akın duvara kapanırken saklamaya başladık.Beria evin arkasına doğru koşmaya başladı.Aleda ise evin catısına çıkmak için pencerelere tırmanmaya başladı.Ben ise bahçeden çıktım.
Akın 50 diye bağırırken,Bahçeden cıkmış sokaktaydım.bahçenin bitiminde sokakta yani kocaman agaçlar vardı.
Ben ve bir kişi daha net sığardık.O ağaçın arkasına saklandığımda Akın 100 diye bağırdı.Ağaçtan onu izliyordum.Akın Beria'yı bulduğunda duvara doğru koştu ve ''sobe''diye bağırdı.
Akın sobelemişti.Akın evin arkasına dogru gittiğinde Aleda çatıdan yavaş yavaş aşağı inip duvara sobeledi.Artık geriye ben ve Berk kalmıştık.
Ağactan biraz kenarı kayıp baktığımda Akın'ın beni aradığını fark ettim.Akın evin arkasına dogru giderken çıkmak için hamle yaptığımda...
Saçlarımda el hissettim!El saçlarımı kökleyip boğazıma çakının ucunu dayadı.''kimsin sen?''diye sordum korkuyla.Yeter ama ben hep kaçırılacakmıyım?
Cevap vermedi.''Benimle geleceksin eğer çıtını çıkarırsan bu çakıyı boğazına batırırım!''dedi.
Sesi cok korkutucuydu.Çakıya baktığımda çok keskin olduğunu fark ettim.''şimdi yavaş yavaş geriye doğru gideceğiz''dedi ses.
Yavaş yavaş geriye doğru giderken ''Akın!''diye bağırdım.Arkanda duran adam eliyle nefes alamayacağım şekilde ağzımı kapattı ve çakının ucunu boğazıma batırdı.''bana bak!eğer bir delilik daha yaparsan kelleni alırım!''dedi Adam.Yüzünde kar maskesi vardı.
Beni yavaş yavaş geriye doğru götürdü.Kimsenin göremeyeceği bir şekilde siyah bir arabaya bindirdi beni.Kolumda hissettiğim acıyla sağıma baktığımda bir tane daha kar maskeli bir adam olduğunu gördüm.
Koluma baktığımda sakinleştirici verdiğini anladım,sonra kendimi adamın omzuna bıraktım,bayılmıştım!
...
Eveeeet bombayı saldımmSize bir spoiler vericem ama aramızda kalsın,Asel'i kaçıran kişi çok uzaktan biri değil bunu bilin yeterr.
Sizce Asel'i kaçıran kişi kim?
Sizce bundan sonraki bölümde ne olacak?
Bir sonraki bölümde görüşmek üzereee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fısılda Zamana (Tamamlandı)
Teen FictionFısıldadığım zaman içimde fırtınalar koparıyor.Temeli atılmamış bina gibi tıpkı.Her ne kadar güçlü görünsede o bina birgün yıkılacak çünkü eksik.O bina hergün daha da hasar alıyor,her ne kadar alışsada bir o kadar zarar görüyor.Bina eksik diye suçla...