Eve çoktan varmıştık.Kendimi hemen yatağıma bırakıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.Bugün Akın ile beraber sabahlayamadık,olsun telafi ederiz elbet.
Sabah saat 07.00 sularında uyandım.Susuzluktan dilim damağım kurumuştu.Mutfağa su içmek için indim ve suyumu içtim.Midemin bulunması ile kendimi dışarı attım.
Akın,o hala burada salıncakta uyuyordu.Üzerini örtmemişti ve rüzgar sert ediyordu.O kadar güzel uyuyordu ki onu uyandırmaya kıyamadım.Yanına gidip üzerini örttüm.
Yanına uyuyup ona sarılmayı o kadar çok istiyorum ki.Dün olsaydı onunla uyurdum,ama bugün dün değil.Bazı gerçekler var bazı kötü gerçekler.Beria Akın'a aşık.Peki Akın?Bilemiyorum.
Bir süre yanına oturdum,o güzel yüzünü izledim.Sonra tam gidecek iken damarlı kolu kolumu tuttu.'Gitme'dedi gözü kapalı.'Odama gideceğim sadece'diye cevap verdim.
'Ben yine uyuyamadım,zaten yıllardır uyuyamıyordum,ilk defa seninle uyudum.Biliyorumusun?Şuan uykuya ihtiyacım var'dedi.Söylediği her cümle kalbime oturuyor.Sanki her nefes alışında ona daha çok aşık oluyordum.
'Beri'nın sana karşı duyguları var,ortalığı karıştırmak istemiyorum Akın.Tekrar kavga çıksın istemiyorum'dedim.'Saf,masum duygular'diye fısıldadım.
'Siktiğimin duyguları umurumda değil ben seni istiyorum'dedi tek nefeste ve öfkeyle nefesini verdi.
'Lütfen Asel.Uykusuzluktan öleceğim'Onu kıramadım.Yanına oturdum ve başını omzuma koydum.Bir kolumu da onun üstüne atıp elimle omzumu okşamaya başladım.Üzerini örttüm.
Akın bir süre gözleri açık etrafı izledi.Sonra Elleriyle belimi sarıp sıkı sıkı sarıldı bana.Burnu boynuma nefesi tenime değiyordu.'kokun'dedi ve boynumu zarifçe kokladı.Sonra kendini uykunun kollarına bıraktı.
1 saat kadar birbirimize sarılarak uyuduk.1 saatin sonunda uyandım saat 08.00'dı.1 saat sonra herkes uyanacak ve bizi görecekti.Önce Akın'ı uyandıracak sonra onu odasına götürecek ve bir saat daha uyumakti planım.
'Akın'diye fısıldadım kulağına.Hemen açtı gözlerini.'efendim'diye cevap verdi.'1 saat sonra herkes uyanacak,hadi seni yatağına götürelim'dedim.Ayağa kalktım ve onuda kaldırdım.Yukarı çıktık.
Onun odası benim odamın tam karşısındaydı.Kapısını açtım.Ve büyülendim.Odası çok güzeldi.Beyaz ve posterli duvarları.Odanın ortasındaki ipe astığı fotoğrafları.Rengarenk ledleri.O kadar güzel ki.
'Odan çok güzel'dedim.Cevap vermedi.Ama güldü.Kendi kendine yatağına yattı.Bende onun üzerini örttüm.Kapıdan çıkıp kendi odama gidecekken 'Asel'dedi Akın uykulu sesiyle.
'Efendim'diye cevap verdim.'Seni seviyorum'dedi uykulu bir şekilde.Kalbim,kalbim artık onun için atacaktı.Ben ona bu cümlesiyle daha çok aşık oldum.Tek yaşama sebebimdi.'Bende seni...'Dedim.
Ve odadan çıktım.Akın bana aşkını itirafmı etmişti?Mutluluktan zıplamaya başladım odamda.Sevinç çığlıkları atmamak için elimle ağzımı kapatıyordum ama sevinç gözyaşlarıma engel olamıyordum.
Bugün kahvaltıyı ben hazırlanacaktım.Aşağı indim ve kahvaltıyı hazırladım.saat 09.45'ti.Önce Berk'in odasına elimde menemen ile girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fısılda Zamana (Tamamlandı)
Teen FictionFısıldadığım zaman içimde fırtınalar koparıyor.Temeli atılmamış bina gibi tıpkı.Her ne kadar güçlü görünsede o bina birgün yıkılacak çünkü eksik.O bina hergün daha da hasar alıyor,her ne kadar alışsada bir o kadar zarar görüyor.Bina eksik diye suçla...