20.Bölüm

25 6 3
                                    

Akın ile gökyüzünü izliyorduk.Sehpahanın üzerinde kahvelerimizi içerken,bir yandan birbirimize sarılıyor bir yandan da aynı battaniyeyle ısınıyorduk.

''Birşey soracağım''dedi ve bana döndü Akın.''sor''dedim.''Ne yapacaksın?Yani Berk konusunda''diye sordu Akın.

''Sevdiğim kisinin canını yakanın canını yakacağım''dedim intikam dolu sesimle.''onun hayallerini elinden alacağım Akın.Çünkü Beria abimin duygularını hiçe saydı''diye devam ettim.

''Berk Beria'yı hala çok seviyor Akın,ama bunu ona söylediğimde yapma demedi''dedim.''Yani Beria'nın ane olmasını engelleyeceksin''dediğinde başımla onayladım.

''İntikam almayı sevmem ama ödeşmek adettendir''dediğimde sinsi bir gülüş attım ortaya.''bunu gerçekten yaparsan sana daha çok hayran kalacağım,ama Berk senin abin senin yerinde olsam aynı seyi yapmakla kalmaz onu yaşatmazdım''dedi Akın.

''Bak Asel,bu çok büyük bir intikam olacak.Ama şunu unutma.Yaşattığını yaşarsın''dedi ve devam etti.''İnsan sinirlenince ne yapacağını bilemez,intikam almak isyeyen kişi kimseyi dinlemez.Ban sana yapma desende yapacaksın''dedi.

''Yapacağım''dedim ve devam ettim.''Berk'in gözlerine baka baka onun çocuğu olmuyor dedi.Beria'nında çocuğu olmayacak ve ben gözlerine baka baka çocuğun olmuyor diyeceğim''dedim.

''Sen baya psikopatsın be kızım''dediğinde bana biraz yaklaştı.''Eğer birgün bana birşey olursa gökyüzüne bak ve beni hatırla''dedi konuyu değiştirerek.''Salak salak konuşuyorsun şuan''dedim ve sert bir tokadı yüzüne indirdim.

''Elin çok ağır ama''dedi gülerken.''Birdaha böyle konuşma Akın,biz çok mutlu olacağız.Hatta iki çocuk istiyorum''dediğimde ikimizde kahkahalara boğulduk.

Akın biraz bana yaklaştı ve gözleri dudaklarıma kaydı.''iki çocuk?''dedi sorar gibi.''evet''dedim ve bende biraz yaklaştım.Nefeslerimiz birbirine karışıp yok olurken sadece dudaklarına bakıyordum.Onu deli gibi istiyordum.

O da dudaklarıma bakarken birbirimize biraz daha yaklaştık.Akın dudaklarıma yapışınca aniden kapı açıldı ve Akın geri çekildi.''sikeceğim böyle işi''diye hırladı.Beria karşımızda elinde sigarası hayal kırıklığıyla bize bakıyordu.Nefretle baktım ona.''Kusura bakmayın,sigara içmeye çıkmıştım''dediğinde sertçe cevap verdim.

''Görüyorsunki burası dolu ya iceride iç ya da mahallede bir tur at gel''dedim nefretle bakarak.''Asel''dedi ve devam etti Beria.

''Öyle söylemek istemezdim,Berk'i kırmak istemedim''dediğinde gür bir kahkaha patlatıp ayağa kalktığımda Akın'da benimle birlikte kalktı.

Beria'nın üzerine yürüdüğümde Akın benim kolumdan tutuyordu.''Bir insanın kalbini kırmak ne kadar kolaysa kırılan kalbi onarmak o kadar zordur.Bir anlık sinirle söylenen cümleler ne kadar xan yakabilirki?Peki gerçekleri bu kadar sert söyleyi yağmuru cevirisen kurşuna,o kurşun saplanırsa o kalbe nasıl affeder seni bunu düşündünmü hiç?Düsünemezsin çünkü empati yoksununun tekisin,ama ben bir anlık sinirle söylediğin lafı gülerek sana söyleyeceğim''dedim

''Asel,sakin olurmusun bebeğim?''diye sordu Akın.''ben gayet sakinim,sevgilim''dedim,sevgilim lafının üzerine basa basa çünkü Beria Akın'ı seviyordu.

''Hayallerimi alamazsın''dedi Beria,gözleri dolmuştu.Umurumda değildi.''Zevkle alacağım''dediğimde ağlayarak içeri girdi.Arkasından gülerek bakıyordum.

''Bazen senden korkuyorum''dedi Akın ciddiyetle
                                 ***

Organ mafyalarından kaçtığımda susturuyuda almıştım ve hala içinde mermi vardı.Herkes aşağıda otururken susturucuyla içeri girdim.Herkes elimdeki susturuyla ayağa kalktı.''hayır''diye fısıldadı Beria.

''Hayallerinin katili olacağım Beria''dediğimde odayı kahkahalara boğdum.''sakin ol''dedi Alp.''kes çeneni yoksa senide vururum''diyerek susturucuyu ona çevirdiğimde ellerini havaya kaldırdı.

Berk olanları zevkle izliyordu.Susturucuyu tekrar Beria'ya çevirdim.''abimle dalga geçmek?''dedim sorar gibi.''yine olsa yine yaparım''dedi sertce Berk'e baktı Beria.

Susturucuyu Beria'nın kasıklarına doğrulttuğumda hiç düşünmeden tetiğe bastım.Ama kanlar içinde kıvranan kişi o değildi.Yalnış kişinin hayallerini elinden almıştım...

                              ***
''Akın,lütfen dayan az kaldı''diye çırpınıyordum.Yoğun bakıma aldılar Akın'ı.Orada yatması gereken kişi Beria'idi.Eğer Beria'nın önüne geçmeseydi suan intikamımı almış olacaktım.

Akın yoğun bakımda herkes onu bekliyordu.Berk bana sarılmıştı,omzunda ağlıyordum.Daha önce hiç bu kadar ağlamamıştım.Babam beni dövdüğünde bile bu kadar ağlamamıştım

Canımın Akından daha çok yandığına emindim.

                     2 saat sonra

Doktor çıktı içeriden.Aceleyle yanına gittim''durumu nedir?''

''Size hem iyi hem kötü haberim var''dedi doktor.''Akın'ın sağlık durumu iyi ama...''dediğinde.''ama ne?''diye sorduk Berk ile birlikte.

''Çocuğu olamayacak''dedi ve gitti...

Fısılda Zamana (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin