31.Bölüm

20 3 0
                                    

(Yazarın anlatımıyla)

Akın'ın Aseli terk etmesi üzerine tam 1 gün olmuş.Asel kendisini odasına kapatmış.Şarkılar tek sığınağı olmuş,düşünmüş önce.Bir kitap karakteri bile benim kadar acı çektimi diye.Asel artık dayanamıyormuş.

Dün 00.00'da terk etti Akın Asel'i.Saat tam 00.00'idi.Asel dünden beri camın ağzında Akın'ı bekliyordu.Çünkü Akın onu terk etmezdi,Akın onu çok seviyordu.Akın gelecek dedi kendi kendine.

Modelin bir şarkısının sözünü mırıldanmaya başladı Asel.Ağlamaktan gözleri şişmişti.

Tenin sinmiş yastığıma
Dün gece terk etmeden önce.

Diye söylemeye başlamış.Sadece pencereden bahçeyi izliyormuş.Akın gelecek diye umut ediyormuş.

1 ay olmuş Akın gideli tam 1 ay olmuş.Akın'dan bir haber yokmuş oysa.Ama Asel umudunu kesmemiş Akın'ı sabırla beklemeye devam etmiş.

3 ay olmuş Akın gideli.Tek bir haber bile yokmuş Akın'dan.Oysa Asel'e iyi olduğunu bilmek bile yetermiş.Asel ne yiyor ne içiyordu sadece camdan dışarıyı izliyordu.

Asel çok kilo vermiş,tek düşündüğu Akın'dı çünkü.Asel'i hastaneye götüremedikleri için Asel için bir bakıcı ayarlamışlar.Asel sabahtan akşama kadar serum yiyip yatıyordu.

Sadece uyuyordu.Bazen çok az tuzlu kraker yiyor onun dışında hiçbir şey yemiyordu.

6 Ay olmuş.Asel hala odasında camdan dışarıyı izliyormuş.Hala umudunu kesmemiş Asel.Akın buraya gelecek diyordu.Hergün hiç sıkılmadan Akın'ı bekliyordu Asel,6 ay oldu ama Asel umudunu kaybetmedi.

Asel Akın gelecek diye erkenden uyanıyor,Akın onu güzel bulsun diye süsleniyormuş sabahın 6sında.Akşam 00.00'a kadar bekliyormuş umutla.Akın gelmeyince kapkara rimeliyle ağlıyormuş.

9 ay olmuş Akın gideli.Asel dahada çökmüş.Evdekilerin hiç çaresi yokmuş artık.Sadeca kapıdan ''iyimisin?''diye soruyorlarmış,Asel cevap vermeyince içeri girip Asel'i cam kenarında buluyorlarmış.

Evdeki herkes biliyormuş Akın'ın neden gittiğini ama kimse Asel'e söylemiyormuş yoksa Asel dahada üzlür diye korkuyorlardı.

11 ay olmuş Akın gideli.Asel hala umutla Akın'ı bekliyormuş.Yine süslenmiş ama yine o rimel akmış gözünden.

Tam bir yıl oldu Akın gideli!

Bugün Akın'ın Asel'i ter ettiği o 1 aralık gecesiydi.Saat tam 11.50'idi.Asel umutla doldu.Sanki içine doğdu Akın'ın geleceği.Akın gelecek diye erkenden süslenip cam kenarında bekledi Akın'ı.

Saat 00.00 oldu ve Asel Akın'ı bahçede Asel'in penceresine bakarken gördü!Akın tam 1 yıl sonra tekrar gelmişti.Akın ve Asel 1 yıl boyunca hiç birbirlerini görmediler.İkiside özlem ve hasretle yanıp tutuşuyordu.

Birbirlerini çok seven aşıklar,özlemden ölecekti neredeyse...

Asel koşarak aşağı indi.Önce halisülasyon sandı Akın'ı.Sonra Akın ona içten bir şekilde gülümseyince onun akın olduğunu anladı.

Koşarak Akın'a sarıldı Asel.Birdaha sarılamayacak gibi sarıldı,özlemle hasretle sarıldı.Akın'ın ona söylediklerini unuttu bir anlığına,o kadar özlemişlerdiki birbirlerini...

Birbirlerinin kokusunu unutan ikili birbirini kokluyor birbirlerini öpüyorlardı,sarılıyordu.

Asel guru yapabilirdi ama yapmadı çünkü aşk gururu sevmezdi.

Fısılda Zamana (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin