bay jeon bu ders benim sadece izlememi sonraki derslerde faaliyetlere katılabileceğimi söylemişti.
bu biraz moralimi bozsa da yapılan ateş topları çok güzel duruyordu.
sıra hyejin denen kıza geldiğinde o da yapmış ardından heeseung'a gelmişti sıra.
denese de yapamadığı için sırıtmıştım.
çatık kaşlarla bana döndüğünde gülümsememi genişletip el sallamıştım.
"heeseung normalde iyiydin. hasta filan mısın?"
bay jeon merakla sorduğunda ben konuya atlamıştım.
"yok hocam yardımıma ihtiyacı var herhalde" demiştim.
hyejin göz devirdiği sıra yerimden kalkıp hyejin'in kalkmasını beklemiştim.
o kalktığı sıra yanına oturup ellerimizi birleştirmiştim. yapması için işaret ettiğimde diğer elinde ateş topu çoktan oluşmuştu.
top fazlasıyla büyüdüğünde elimi çekmiş ve yerime geri oturmuştum.
bay jeon ikimizin haline kıkırdayıp diğer kişiye geçmişti.
heeseung çatık kaşlarla hala bana bakarken 'işte böyle elime düşersin lee heeseung' demiştim.
önüne döndüğü sıra ben de dönmüştüm.
bir süre sonra çalan zil ile çantamı almış hangi ders diye kağıda bakarken birine çarpmıştım.
ben aptal mıyım ya niye hep birine çarpıyordum?
"sunghoon?" bana gülümseyerek bakan jiho ile ben de gülümsemiştim.
"ne yapıyorsun?"
"dersim var. ona bakıyordum pardon" önemli olmadığını söyleyip "heeseung yok mu?" diye imayla sorduğunda sinirim bozulmuştu.
az önce heeseung için çocuğa çıkışmışken şimdi heeseung bi kızla konuşurken beni unutmuştu.
ben bir şey diyememişken belimdeki his ve kulağıma gelen yumuşak ses kalbimi hızlandırmıştı.
"sunghoon sadece erken çıkmış. her zaman yan yanayız merak etme" diyerek beni belimden çekerek götürmüştü.
kolidoru dönüp inmeye başladığımız sıra elini tutup onun bana dönmesini sağlamıştım.
merakla bana bakarken ben bir şey söylememiş elini belimden ayırıp daha hızlı inerek aramızdaki mesafeyi arttırmıştım.
incelediğim kağıda göre dersimiz suydu. heeseung'un önünden sınıfa girdiğimde aklıma benim bu sınıftakileri çok sevmediğim gelmişti.
aslında heeseung onları hiç iyi anlatmamıştı bu yüzden önyargılıydım ama galiba heeseung'u dinlemektense onlarla tanışıp kendim karar vermeliydim.
hyejin ile konuşan kişiye bel bağlamamalıydım.
iyi kıskandın sen de he
iç sesime söverken heeseung çantasını koyduğum yerin yanına koymuştu. ona hala sinirli olduğum için karşı çıkacakken "sus ve benimle gel dışarıya" demişti.
onu dinlemek istemiyordum ama gelmezsem kavga edeceğimiz belliydi. onunla gittiğimizde kavga etsek bile sınıfta herkesin önünde kavga etmek hiç istemediğim için kabul etmiştim.
bileğimdeki elini çıktığımız anda çekmiştim.
"ya küçük bir şey için neden böyle davranıyorsun? çok çocukça bu davranışın farkında mısın?"
"hah! ben çocukça davranıyorum öyle mi?" yakalarından tutup boyumuzu eşitlemek için heeseung'u kendime yaklaştırmıştım.
"heeseung biraz düşünsene biri benimle konuşuyor ve o kişi benden hoşlanıyor. sen boş boş bekler misin?" çatılan kaşları ve sessizlikle gülümsemiş "ben de öyle düşünmüştüm." diyerek ellerimi yakasından çekmiştim.
"bazen kesin sonuca varmadan önce cevabı beklemelisin" cevabımı beklemeden yanıma yaklaşmış ve dudağıma yapışmıştı.
ayrıldığımız gibi "belli bir sınıra kadar beni jiho ilgilendirir. seni de hyejin. çünkü bunun sen de farkındasın ki biz sadece eş değiliz" demişti.
bu dediği ile gülümseyip dudağına yaklaşmıştım. ellerimi yakasına atıp dudaklarımızın arasındaki mesafeyi sıfıra indirdiğimde o da ellerini belime atmıştı.
ayrıldığımızda fısıltıyla konuşmuştum. "kıskanıp tüm gün tartıştığımız için özür dilerim. sana güvenmediğimden değil hyejin... sevemedim onu"
"biliyorum ama jiho konus-"
"jiho konusu diye bir şey yok. o an sana sinirlendiğim için seni ilgilendirmez demiştim. yoksa zaten onu reddedip yanına geldim"
sırıtıp dudağını ısırmıştı. kafasını kaldırmış etrafı izliyordu.
"eğer biraz daha sana bakarsam tekrar öpeceğim"
"tabii bay park gelecek..." kafa salladığında ellerimi yakasından ayırmıştım. tek eliyle belimi tutmaya devam ederken sınıfa geçmiştik.
<<<>>>
bekledim bari okunma sayisi artsin diye ama artmadi uzuluyom
neyse kiss bolumunu atmis oldum boylece
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴀᴄᴀᴅᴇᴍʏ ᴏꜰ ᴇʟᴇᴍᴇɴᴛꜱ-ʜᴇᴇʜᴏᴏɴ ✓
Fanfiction18 yaşına giren ailesinde element bükücüye sahip herkes element okuluna getirilir.