2 yıl sonra
yarışmanın son ikilisi olarak karşılıklıyken heeseung bana sırıtmıştı.
"bebeği-"
"kocacığım sence de aşkın konuşacağı son yer burası değil mi"
"fazla üstüne gitmek istemiyordum. hem kocacığım diyip üstüne bunu diyemezsin"
"senden iyi olduğum için herkese bunu bahane olarak söyleceksin değil mi? kaybettiğinde"
attığı tsunamiyi hava akımı ile engellediğimde "ne o heeseung? su elementinde benden iyisin ama ben senin daha iyi olduğun hava elementiyle seni engelleyebildim? güçlerin hemen yaşlandı mı yoksa?"
"istersen sus ve bilgimiz kapışsın"
"kolay kışkırtılıyor olman benim suçum değil" derken gönderdiği alevi ona geri göndermiştim.
o ise su ile söndürdüğünde bir girdap oluşturacağım sırada maçın bir saati geçmesiyle bitirmişlerdi.
"iyi işti?"
"aynen öyle" ikimiz de yumruklarımızı vurduğumuzda bizimkiler gülerek yanımıza gelmişlerdi.
"gerçekten bir an bitmeyecek sanmıştım"
"jay ne zaman bizim maçlarımız sonuç aldı ki?"
"hiçbir zaman" diye cevap veren jungwondu.
önceki gün yarışımız onunlaydı ki onun midesi bulandığı için benimle olan maçı da dahil son iki maça çıkamamıştı.
"sonunda mezun olduk şu okuldan" riki sevinirken sunoo dudaklarını büzüp kollarını birleştirmişti.
"bir tek ben öğrenci kalacağım aranızda ya..."
"bebeğim büzme dudağını. buna yeterince üzüldün zaten"
"seneye en çıtır eğitim üyesi sen olacaksın sunoo birde oradan düşün" diyen jake'in ardından wooseung yarış sahasına gelmişti.
"yine kime çıtır diyorsun jake ya?"
"bu sefer çıtır iltifatı banaydı hyung" derken kahkaha atan sunoo ile biz de gülmüştük.
"biz galiba müdürlüğe geçeceğiz" sıkıntıyla konuşan heeseung ile ben de oflamış "hiç istemiyorum dördüncü sınıfların dersine mi girsek? wooyoung ya da sunoo filan olur en azından" demiştim.
"olabilir hayatım"
hepimiz konuşmaya devam ederken yanımıza bayan kim gelmişti.
"oh bayan kim? hastanede bir sorun mu çıktı?" meraklanmıştım çünkü benim yarışlarımda rakiplerimden biri yaralanmıştı.
o an yorgun olmasam müdahale edecektim ama yapmama izin vermemişlerdi.
"yok sunghoon. o iyi ama jungwon seninle konuşmamız lazım"
jungwon bayan kim'i takip edip yarış alanından gittiğinde yirmi dakika boyunca hepimiz meraklı ve gergindik ama jay'in bizden kat kat gergin bir şekilde beklemesiyle gerginliğini almak için onunla uğraşmıştık.
"ben geldimm"
"bak mutlu işte boşuna gerildin" diye jay'e göz devirmemle o jungwon'a sarılmıştı.
riki de jungwon'a dönüp bir şey soracakken jay'in hala sarıldığını görmesiyle "salsana arkadaşımı ya. gayet sağlıklı şu an sonuçta sadece tahlil sonucu filan gelmiştir" demesiyle hepimiz gülmüştük.
"dün hiç iyi değildi ne yapabilirim?"
jungwon jay'in kucağından kalkmamış jay de bu durumdan memnun bir şekilde ellerini beline sardığında jungwon hepimize bakmış "sonuçlarım geldi merak etmeyin hiçbir sorunum yok. vitamin almaya başlayacağım sadece"
"ben dedim iyi değilsin diye işte. iki hafta önce de dedim gidelim baktıralım diye. illa son ana kadar bekleyeceksin. yarışmaların ortasında mide bulantısından bıraktın."
"yok kocacım benimle ilgili sorun yok. fındığımızın büyümesi için lazımmış"
ben anladığım şeyle ayağa kalkıp gözlerimi büyülterek ona baktığımda kafasını sallamıştı.
jake "şaka mı" dediğinde "değil ya ciddiyim ben... biraz erken ama olabilir" diyip omuz silktiğinde üçümüz dışında hepsinin salak salak etrafa bakmasıyla "sen dolaylı yoldan değil direkt söyle jungwon" diyen jake ile kafamı sallamış ve "bu malların anlayacağı yok" diye eklemiştim.
"sevgilim?"
"hm"
"iyi misin sen?"
"iyiyim ama sadece bazı şeyleri yanlış mı anlıyorum diye düşünüyorum" diyen jay ile kıkırdamıştım.
heeseung çoktan zihnimizi dinlemesiyle anladığı şey ile gülümsemişken jungwon heyecanla "BEN HAMİLEYİM" diye bağırmıştı.
<<<>>>
heehoonun yarislarini yazmak cok istemistim ama finalde degildi
bir fici okuyan beni destekleyen yorumlariyla mutlu eden herkese tesekkur ederim
baska ficlerde gorusmek uzere <333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴀᴄᴀᴅᴇᴍʏ ᴏꜰ ᴇʟᴇᴍᴇɴᴛꜱ-ʜᴇᴇʜᴏᴏɴ ✓
Fanfic18 yaşına giren ailesinde element bükücüye sahip herkes element okuluna getirilir.