karıştırma oraları

250 27 9
                                    

ne kadar beklersem bekleyeyim okunma vs artmiyo bu yuzden konu bitmeden final yapicam sasirmayin asklar

<<<>>>

ellerimdeki minik dokunuşlarla gözlerimi açmış etrafa bakmıştım.

heeseung elimi tutmuş gözlerinden yaş akarken elime öpücük konduruyordu.

bu haline kıkırdamamla bana döndüğünde gözleri şokla açılmıştı.

"güzelim..." konuşmasını kesip konuşmamı beklemeden dudaklarıma yapışmıştı.

karşılık vermemle onu iyice kendime çekmiştim. serum takılı olan elimi acımasıyla çektiğimde ayrılmıştık. üstümdeki ağırlık gittiğinde resmen boşluğa düşmüştüm. ona baktığımda gözlerinden hala yaş akıyordu.

"özür dilerim... ama içinden o kadar küçümsedi ki bırakamadım yarışı"

"sana dedim ben heeseung yaralanma yeter diye. ben olmasaydım ölmüştün ve ben bunun olduğunu... ayh düşünemiyorum bile."

"özür dilerim bebeğim"

"beni kendine bağlayıp gitmeyi düşündün mü cidden"

"asla düşünmedim beklemiyordum gücümün elimde patlamasını. tek eksiğim karşımdakinin gücünü kullanmaktı ve o bunu bana karşı kullandı. hem düşünsene kendi gücüm yüzünden böyle olduğuma göre ben fazla güçlüyüm"

"güçlü olmak değil kullanmak önemli gördük lee heeseung-shi"

"tamam boş verelim bunu biz artık gerçekten bağlandık biliyorsun değil mi?"

"farkındayım"

"ve bunu bilmene rağmen yaptın?"

"beni kendine çoktan bağlamıştın düşünmeme gerek yoktu?"

"ama bu artık fiziksel farkındasın değil mi?"

"o zaman elimin de acıdığını hissediyorsundur seung. bayan kim'i çağırsana elimdeki serumu çıkartsın"

"tamam ama çocuklar seni çok merak ediyordu. onlar odaya her an dolabilir."

"tamam gelsinler hepsi" diyip gülmüştüm.

••••

"çok etkileyici şu zamana kadar ruh eşi olan ilk element kontrolcülerisiniz" jay heyecanla konuştuğunda jungwon ise "gerçekten hoon hem hasta hem de yeni uyanmış sakin olsana sevgilim" diyip göz devirmişti.

"her neyse hoon siz hastaneye geldiğinizde bunlar bir ağlıyor bir ağlıyor çok komiklerdi" jay umursamadan konuştuğunda riki dediğiyle kahkaha atmıştı.

"en çok jay ağladı bu arada"

'kardeşim yok diye kardeşim gibi görmeye başlamıştım puşt karıştırma oraları'

"kardeş gibiyiz sonuçta ağlayabilir" jay'in düşüncelerine ithafen konuşup göz kırptığımda psikoloji elementine sahip olduğumu unutmuştu.

"hyung iyisin şu an değil mi?" sunoo elimi tuttuğunda kafamı sallamıştım.

"bak cidden iyisin değil mi?" jake gözlerini büyültmüş ve kesin olup olmadığımı sorarken içeriye bayan kim ile beraber heeseung girmişti.

"serum takılı olan eli dışında hiçbir yerinde ağrı yok" demesiyle "aldınız mı cevabınızı" demiştim.

"tamam en ruh eşi sizsiniz"

"yah park jongseong!"

ᴀᴄᴀᴅᴇᴍʏ ᴏꜰ ᴇʟᴇᴍᴇɴᴛꜱ-ʜᴇᴇʜᴏᴏɴ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin