Jongdae
Nagy erővel préselt hozzá a bútorhoz Wu Yifan - ismertebb nevén Kris - mikor beestünk a helyiségbe. Vadul csókolta ajkaimat, nyakamat, vállaimat.
- Ah, abba ne hagyd! - mordultam rá a szőkére, mikor elhúzódott.
- Eszembe se jutott, csak azt akartam kérdezni, hogy augusztus óta csináltad-e már.
- Szerinted?
Kris erre nem mondott semmit sem, csak három ujját a számhoz nyomta, amiket én rögtön bekaptam és nyalogatni kezdtem. Fél kézzel megragadta az egyik combomat és megemelt, automatikusan kulcsoltam lábaimat dereka köré. Felszisszentem, ahogy hátam a kemény fának nyomódott, de nem foglalkoztam vele különösebben.
Ruha már nem volt rajtunk, így könnyedén csúsztatta be ujjait; tényleg nem húzta sokáig a dolgot, aminek örültem, mert a gólyatábor óta arra várok, hogy ismét megdugjon. Gőzöm sincs honnan varázsolt elő egy óvszert, de igazából kurvára nem is érdekelt, csak gyorsan megfordultam és belekapaszkodtam a könyvespolcban. A nyakamba hajolt, beleszuszogott, majd megragadta a csípőmet kétoldalt és elmerült bennem. Hangos nyögés szakadt fel torkomból, de egyáltalán nem a fájdalom miatt; rohadtul élveztem Kris minden mozdulatát.
Nos, ez voltam én, Kim Jongdae. A srác, aki annyira vágyott már a szexre, hogy az egyetem könyvtárában esett neki a férfinak, akivel... Összejárt gólyatábor alatt/óta. Félreértés ne essék, nem vagyok holmi kurva vagy ilyesmi, de nem tagadom, élveztem a szexet bárkivel, aki jó volt benne. És Kris rohadt jó volt benne.
- Gyorsabban - mondtam neki két nyögés között.
Az idősebb teljesítette kérésemet (vagy parancsomat - ahonnan nézzük) és rágyorsított. Hangosan ziháltunk mindketten; biztos voltam benne, hogy Krisnek sem kell sok, hogy elmenjen, felismertem a hangot, amit ilyenkor adott ki. Jobb kezemmel elengedtem a polcot és a saját férfiasságomra kulcsoltam azt, hogy rásegítsek az orgazmusomra. Sosem szerettem, ha a partnereim előttem mennek el és végül most sem történt meg.
Remegve álltunk még egy pár percig ugyanabban a pózban, majd mikor lenyugodtunk, Kris kihúzott belőlem és öltözni kezdtünk.
- Áldom az eget, hogy kisegítesz a könyvtárban és így ide tudtunk jönni - vigyorogtam rá.
- Azért nem csinálunk belőle rendszert - forgatta meg a szemét.Erre én is megforgattam a szememet.
- Te hoztál ide!
- Muszáj voltam! Hogy mondhatsz olyan dolgokat annyi ember előtt? Könyörgöm, egy évnyitón voltunk!
Közelebb léptem hozzá, kezemet a - még mindig - meztelen mellkasára fektettem és nagy szemekkel pislogtam fel rá.
- Amilyen tempóban húztál be ide, ne mond, hogy nem élvezted - nyaltam meg számat és közben lassan simogattam a fedetlen testrészét.
- Baszódj meg!
- Most történt meg és rohadtul élveztem - röhögtem képem, majd hátrébb léptem és felkaptam cipőimet.
- Amúgy - néztem fel rá ismét -, csak mert elkezdődött a suli, azért még összejárunk majd, ugye?
Hogy őszinte legyek, Kris az eddigi legjobb, akivel dolgom volt és nem szeretném, ha az iskola miatt nem folytathatnánk azt, hogy néha dugunk.
- Aha, csak még nem tudom hogy. A szobatársam nem jár haza. A tied?
- Passz - rántottam meg a vállam. - Még csak nem is találkoztam vele. Annyit tudok, hogy külföldi, szóval nem sok esélyt látok rá, hogy hazamenjen minden héten.
YOU ARE READING
Sors, dögölj meg! [LayChen]
Romance[BEFEJEZETT] Kim Jongdae és Zhang Yixing régen elválaszthatatlan barátok voltak dacára a két év korkülönbségnek, de a középiskola és az egyikük súlyos titka elszakítottak őket egymástól. A Sors viszont közbe szól és újra találkoznak az egyetemen. Az...