Κεφάλαιο 7

46 3 0
                                    

Νεφέλης Point Of View.

Πλησιάσαμε ένα κόκκινο αμάξι και μπήκαμε μέσα.

"Γεια σου Μαρλένα, γεια σου Νεφέλη". Είπε χαμογελώντας ο Ορέστης.

"Γεια σου Ορέστη". Του είπα κι εγώ με την σειρά μου χαμογελώντας.

"Γεια". Είπε απλά η Μαρλένα ντροπαλά και ο Ορέστης την κοίταξε παραξενεμένος, όμως δεν είπε τίποτα. Έβαλε μπρος το αμάξι και άρχισε να οδηγάει μέχρι το εξοχικό του Άγγελου.

"Ξέρετε τι είναι αυτό που ετοιμάζει ο Άγγελος, φαγώθηκε να πάω στο εξοχικό σήμερα". Είπε ο Ορέστης σπάζοντας την σιωπή.

Άρα ο Ορέστης δεν ξέρει τίποτα για το πάρτι γενεθλίων του  που το διοργανώνει ο Άγγελος.

"Δεν έχω ιδέα, εσύ Μαρλένα ξέρεις τίποτα;". Την ρώτησα κάνοντας πως δεν ξέρω τίποτα.

"Ούτε εγώ ξέρω, ο Άγγελος επέμενε απλά να πάμε στο εξοχικό όλοι μας". Είπε η Μαρλένα ανασηκώνοντας τους ώμους της.

Σε είκοσι λεπτά περίπου φτάσαμε σε ένα πανέμορφο μέρος, η θέα ήταν μαγευτική.
Η θάλασσα ήταν τόσο όμορφη και ήρεμη.
Πάνω στα βουνά υπήρχαν μερικά σπίτια, αν μπορούσα να εξηγήσω τόσο καλά πόσο όμορφο ήταν αυτό το μέρος θα το έκανα, όμως πραγματικά έχω χάσει τα λόγια μου.

Είναι πολύ τυχεροί όσοι μένουν εδώ σκέφτηκα.
Και τότε κατάλαβα ότι μάλλον κάπου εδώ κοντά θα είναι
και το εξοχικό του Άγγελου.

Οι σκέψεις μου διακόπηκαν απότομα όταν άκουσα την φωνή του Ορέστη.

"Φτάσαμε". Είπε και σταμάτησε το αμάξι.

Βγήκαμε από το αμάξι, όμως αυτό που αντίκρισα με έκανε να μείνω άναυδη.

Μα δεν μπορεί; Σκέφτηκα μην μπορώντας να το πιστέψω.

°°°°°°°°°°°°°
Βρισκόμουν σε ένα διώροφο σπίτι  κοντά στην θάλασσα, ήταν  εξωτερικά άσπρο,  με μια μεγάλη αυλή με γρασίδι και με ένα σκεπαστό σπιτάκι ,μέσα σε αυτό το σκεπαστό σπιτάκι είχε ένα τραπέζι και μερικές καρέκλες, ήταν πολύ όμορφο όταν ήμουν μικρή ήθελα πάντα να έχω στο σπίτι μου ένα τέτοιο σκεπαστό σπιτάκι όμως δεν είχα ποτέ.  Γύρω γύρω η αυλή είχε πολύχρωμα λουλούδια και μια πισίνα μεσαίου μήκους βρισκόταν λίγο πιο πέρα.

Όμως το "καλύτερο" από όλα ήταν πως εκείνο το σπίτι ήταν ίδιο με αυτό που είδα στο όνειρο μου. Το σοκ μου ήταν τεράστιο, δεν μπορεί να υπάρχει στα αλήθεια αυτό το σπίτι σκέφτηκα.

•Corazones rotos llenos de amor•Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang