Το καλοκαίρι έφτασε στο τέλος του.
Η Κατερίνα θα φύγει από την Ελλάδα αύριο και σκεφτήκαμε με τα παιδιά να κάνουμε αποχαιρετιστήριο πάρτι. Είναι ο τελευταίος της χρόνος στην σχολή και μετά θα επιστρέψει στην Ελλάδα.Σε λίγες μέρες ξεκινάμε τα μαθήματα και στην δική μας σχολή.Βρισκόμαστε στο σπίτι του Γιάννη. Όλα είναι έτοιμα.
Ο Γιάννης είναι πολύ στεναχωρημένος που θα φύγει η κοπέλα του αν και προσπαθεί να δείξει πως είναι καλά. Τα πάντα είναι στολισμένα και είμαι σίγουρη πως η Κατερίνα θα το λατρέψει. Το κουδούνι χτύπησε και ο Γιάννης πήγε να ανοίξει, η Κατερίνα μπήκε μέσα και μόλις αντίκρισε όλα αυτά που είχαμε κάνει χαμογέλασε συγκινημένη."Είναι όλα τέλεια!!". Είπε και ο Γιάννης την αγκάλιασε σφιχτά και της έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο.
Αυτή την φορά κανένας από τους φίλους του δεν άρχισε να τον κοροϊδεύει, πάλι καλά. Σκέφτηκα και είδα τον Ορέστη να κοιτάει την Μαρλένα από μακριά.
Η Μαρλένα δεν είχε καταλάβει τίποτα. Είμαι σίγουρη πως αυτοί οι δύο θέλουν ο ένας τον άλλον απλά δεν έχω καταλάβει γιατί δεν είναι ακόμα μαζί. Η Μαρλένα λέει ότι ο Ορέστης ίσως να την βλέπει φιλικά και είναι σίγουρη πως δεν την θέλει ο Ορέστης. Όμως εμένα δεν μου φαίνεται το ίδιο.Τον τελευταίο καιρό δεν βλέπω αυτά τα όνειρα και είμαι πιο ήρεμη από ποτέ.
Η Άννα και οι φίλες της δεν με ξανά ενόχλησαν και αυτός που με απειλεί το ίδιο.
Ο Άγγελος έβαλε τον φίλο του τον Στέλιο, τον ντετέκτιβ να παρακολουθεί την Άννα και τις φίλες της. Τα πράγματα γενικά είναι λίγο καλύτερα όμως αυτό δεν σημαίνει πως δεν κινδυνεύουμε εγώ και ο Άγγελος. Όμως τότε δεν ήξερα πως σε αυτή την ιστορία θα μπλέξουμε πολλοί περισσότεροι εκτός από εμένα και τον Άγγελο. Θυμάμαι πως εκείνος είχε πει να μην μπλεχτούν άλλοι σε αυτό, όμως αυτό συνέβη. Πράγμα που δεν ήξερε κανένας μας τότε."Τι ωραία τούρτα είναι αυτή!!". Είπε η Μαρλένα δείχνοντας μια άσπρη τούρτα πάνω στο τραπέζι. "Αλλά γιατί έβαλαν αυτό το απαίσιο σιρόπι από πάνω;". Συνέχισε κάνοντας μια έκφραση αηδίας, κλασσική Μαρλένα σκέφτηκα και στριφογύρισα τα μάτια μου.
Η μουσική άρχισε να παίζει και τα παιδιά πλησίασαν το τραπέζι για να πάρουν από ένα ποτό. Άρχισαν να πίνουν και να χορεύουν, η Κατερίνα γελούσε από τα αστεία του Κώστα και δίπλα της ήταν το αγόρι της ο Γιάννης και γελούσε επίσης με τα αστεία του φίλου του. Η Μαρλένα κρατούσε ένα κοκτέιλ και κοιτούσε τον Ορέστη διακριτικά όταν στα ξαφνικά την ακούμπησα στον ώμο ,εκείνη πετάχτηκε τρομαγμένα κι με κοίταξε με μια έκφραση σαν να λέει "ωπ μας πιάσανε! ".
أنت تقرأ
•Corazones rotos llenos de amor•
غموض / إثارة❌ NOT COPY ❌ Περιγραφή στο πρώτο κεφάλαιο.. ____ #2 in secret 7/8/2022 💕 #6 in lovestory 15/9/2022 💕 #2 in feelings 31/5/2023