Από τότε στο διαμέρισμα της Μαρλένας πέρασαν δύο εβδομάδες, με τα παιδιά έχουμε έρθει πολύ κοντά και βγαίνουμε συνέχεια. Τουλάχιστον με κάνουν και ξεχνιέμαι από όλα αυτά που με βασανίζουν. Όμως όταν είμαι μόνη μου στο σπίτι, δεν μπορώ με τίποτα να ξεχαστώ από όλα όσα με βασανίζουν, το μυαλό μου παραμένει εκεί και νομίζω πως δεν θα ηρεμήσω ποτέ.
Ξέχνα το παρελθόν όσο δύσκολο κι αν είναι κάντο, άφησε πίσω ότι σε πονάει, ζήσε το παρόν και προσπάθησε για το μέλλον. Αυτή είναι μια από τις πιο σωστές συμβουλές που είχα ακούσει ποτέ μου από κάποιον, μια συμβουλή που τελικά δεν ακολουθούσα πλήρως. Δεν ξέχναγα το παρελθόν, παρέμενα σκλαβωμένη σε αυτό μέγα λάθος απλά κατέστρεφα τον εαυτό μου παραπάνω.
Όμως δεν μπορούσα να καταλάβω τι ήταν όλα αυτά τα όνειρα που έβλεπα, μέσα σε αυτές τις δύο εβδομάδες που πέρασαν είδα το ίδιο όνειρο τουλάχιστον τρεις φορές. Έχω αρχίσει και ανησυχώ και σαν μην έφτανε όλο αυτό οι απειλές διαμέσω μηνυμάτων συνεχίζονται χωρίς κανένας από την παρέα να ξέρει τίποτα.
Ποιος να το περίμενε. Ότι εγώ που ήμουν διαρκώς μόνη στον κρύο διάδρομο της σχολής πως θα αποκτούσα παρέα. Δεν το περίμενα. Αλλά όπως πάντα, ψάχνω να βρω το λάθος τους μανιωδώς και αν τελικά είναι καλοί και δεν είναι σκάρτοι; Δεν ξέρω, αν είναι θα το αποδείξουν με το καιρό. Είμαστε μαζί μόνο 1,5 μήνα.
Μπήκα στο Instagram για να περάσω την ώρα μου και άρχισα να βλέπω τα post στην αρχική μου. Η Σοφία μια κοπέλα από το τμήμα μου είχε πάει διακοπές στην Λέρο και είχε ανεβάσει πέντε φωτογραφίες μαζί, ο Ιωσήφ ένα αγόρι, πάλι από το τμήμα μου ανέβασε φώτο με την Βάσια την κοπέλα του, προσπέρασα και αυτό το post και τότε είδα μια φώτο που είχε ανεβάσει ο Ορέστης ήταν μαζί με τον Άγγελο τον κολλητό του, ο Αγγέλος κρατούσε ένα μπουκάλι στο χέρι και έβγαζε την γλώσσα του έξω ενώ ο Ορέστης τον έδειχνε χαμογελώντας, είχαν βγει πολλοί ωραίοι σκέφτηκα και πάτησα ένα like.
Άγγελος.
Heyyy μπέμπα.
Μου έστειλε ο Άγγελος που ήταν ενεργός στο Instagram.
Νεφέλη.
Heyy Άγγελε.
ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΜΕ ΛΕΣ ΕΤΣΙ!!
Άγγελος.
Καλά καλά ηρέμησε τι κάνει η ντοματίτσα μου; 😂
ΠΑΙΔΙΑ ΚΡΑΤΑΤΕ ΜΕ ΘΑ ΤΟΝ ΔΕΙΡΩ!!
YOU ARE READING
•Corazones rotos llenos de amor•
Mystery / Thriller❌ NOT COPY ❌ Περιγραφή στο πρώτο κεφάλαιο.. ____ #2 in secret 7/8/2022 💕 #6 in lovestory 15/9/2022 💕 #2 in feelings 31/5/2023