"Είσαι ο πιο καλύτερος φίλος που έχω". Συνέχισε λίγο μετά και ένιωσα κάτι μέσα μου να σπάει.
Απομακρύνθηκα γρήγορα από κοντά της κάνοντας την να με κοιτάξει με ένα βλέμμα απορίας.
"Πάμε να φύγουμε". Της είπα και σηκώθηκα από την άμμο, ακολούθησε κι εκείνη τις κινήσεις μου κι γυρίσαμε στο σημείο που είχαμε αφήσει το αμάξι.Νεφέλης Point Of View.
Μια μέρα μετά βρεθήκαμε στο εξοχικό του Άγγελου μαζί με τα παιδιά.
Ήταν όλοι τους πολύ χαρούμενοι όμως περισσότερο ο Γιάννης.
Ο Άγγελος ήταν λίγο σκεπτικός σήμερα, ίσως απλά να μην κοιμήθηκε καλά, σκέφτηκα. Ήταν γύρω στις έξι και μισή το απόγευμα, η ζέστη ήταν αφόρητη μιας και είχαμε φτάσει κάπου στα μέσα Ιουλίου.Ο Ορέστης έσπρωξε τον Άγγελο και μόνο τότε ο κολλητός του "ξύπνησε" από όσα σκεφτόταν. Τότε ο Ορέστης του έκανε νόημα να πάνε να μιλήσουν, ο Άγγελος τον ακολούθησε και εξαφανίστηκαν από το οπτικό μου πεδίο.
Περίεργα πράγματα. Σκέφτηκα και τότε άκουσα το κουδούνι να χτυπά. Ο Γιάννης πήγε σχεδόν τρέχοντας να ανοίξει την πόρτα, λογικά περίμενε κάποιον.
Στην πόρτα στεκόταν μια όμορφη κοπέλα. Ψηλή, αδύνατη, με κάστανα σκούρα μάτια και μαύρα ίσια μαλλιά."Αγάπη μου". Είπε εκείνος χαρούμενα και της άφησε ένα πεταχτό φιλί στα χείλη.
Ήταν τόσο ταιριαστοί μαζί, αυτόματα σε αυτή την εικόνα χαμογέλασα.
Μάλλον είναι η κοπέλα του, σκέφτηκα και τότε μας πλησίασαν."Από εδώ είναι η Κατερίνα, η κοπέλα μου". Μας είπε ο Γιάννης κοιτώντας μας και συνέχισε: "Αγάπη μου από δω η Μαρλένα η αδελφή του Άγγελου και η φίλη της η Νεφέλη, τους φίλους μου τους ξέρεις δεν χρειάζονται συστάσεις".
"Χάρηκα κορίτσια είμαι η Κατερίνα". Είπε χαμογελώντας με ένα πολύ γλυκό χαμόγελο.
"Κι εμείς Κατερίνα!!". Είπαμε κι οι δύο μας ταυτόχρονα.
"Κορίτσια τι σπουδάζετε;". Μας ρώτησε η Κατερίνα και ο Γιάννης μας άφησε λίγο μόνες μας για να πάει να μιλήσει στον Κώστα.
"Σπουδάζω λογιστικά". Είπε η Μαρλένα.
"Α ωραία, σου αρέσει τουλάχιστον; Επειδή είναι δύσκολο σαν τμήμα". Είπε η Κατερίνα.
"Ναι είναι πολύ ωραίο, εμένα μου αρέσει αν και ο αδελφός μου λέει πως είναι βαρετό". Είπε η Μαρλένα και η Κατερίνα χαμογέλασε.
"Τον ξέρεις τώρα τον Άγγελο αν δεν κάνει κάτι extreme δεν μπορεί είναι στο αίμα του, οτιδήποτε πιο ήρεμο του φαίνεται αδιάφορο". Είπε η Κατερίνα κάτι που δεν ήξερα για τον Άγγελο όσο καιρό μιλάμε.
ESTÁS LEYENDO
•Corazones rotos llenos de amor•
Misterio / Suspenso❌ NOT COPY ❌ Περιγραφή στο πρώτο κεφάλαιο.. ____ #2 in secret 7/8/2022 💕 #6 in lovestory 15/9/2022 💕 #2 in feelings 31/5/2023