Κεφάλαιο 22

35 3 0
                                    

Κώστας Point Of View.
"Γεια σας παίδες".Είπα στον Ζάχο, τον Ιάσονα και τον Δήμο. Για όσους αναρωτιούνται είναι κι αυτοί φίλοι, ο Ζάχος και ο Ιάσονας είναι στο ίδιο τμήμα με εμένα ενώ ο Δήμος είναι στο τμήμα της πληροφορικής. 

"Γεια τα λέμε". Είπαν και οι δύο τους ταυτόχρονα.

Βγήκα από το σπίτι του Ζάχου και ανέβηκα στην μηχανή την έβαλα μπρος και άρχισα να οδηγάω. Δέκα λεπτά αργότερα έφτασα σε ένα μαγαζί με πίτσες, παρήγγειλα μια πίτσα για να την πάρω σπίτι κι στο ίδιο μαγαζί ήταν και αυτή η αντιπαθητική η Αντιγόνη.

Έκανα πως δεν την είδα, όμως εκείνη με πλησίασε.

"Γεια σου Κώστα". Είπε ναζιάρικα και στριφογύρισα τα μάτια μου.

Συνεχίζει να μου την πέφτει όπως και την μέρα που ήρθε στο σπίτι της Μαρλένας μαζί με τις ηλίθιες τις φίλες της. Είναι  μεν πολύ όμορφη κοπέλα αλλά δεν μου αρέσει ο χαρακτήρας ούτε οι παρέες που κάνει. Δεν την βλέπω καν ερωτικά και ούτε πρόκειται να την δω μιας και δεν θα έκανα τίποτα μαζί της. Γιατί;  

Γιατί η Νεφέλη είναι φίλη μου και δεν μου αρέσει να την βλέπω να αισθάνεται άσχημα και δεν θα επιτρέψω σε αυτές τις ηλίθιες να συμπεριφέρονται έτσι στην φίλη μου αλλά και στην κοπέλα ενός σημαντικού φίλου. Γι'αυτό τον λόγο δεν θα έκανα κάτι μαζί της και δεν έχω όρεξη να ασχολιέμαι με κοριτσάκια του είδους της.

Και τώρα που το σκέφτομαι ας της ξεκαθαρίσω μερικά πραγματάκια.

Πρώτον. Δεν θέλω να μου την πέφτει.

"Τι θες;". Της είπα αδιάφορα και άρχισε να με πλησιάζει έντονα.

"Εσένα θέλω". Είπε και έβαλε τα χέρια της πάνω στους ώμους μου.

Δεύτερον. Μου σπάει τα νεύρα.

"Κρίμα αλλά εγώ δεν σε  θέλω". Είπα απότομα και πέταξα τα χέρια της από πάνω μου.

Τρίτον. Θέλω να της δώσω ένα μάθημα.

"Γιατί; Εσύ άλλα έλεγες πριν κάτι μέρες που γνωριστήκαμε στο σπίτι της Μαρλένας". Είπε προσπαθώντας να το παίξει γλυκιά κι παρόλο που είναι γλυκιά εμένα δεν με πείθει καθόλου.

"Ναι τα έλεγα, αλλά τώρα άλλαξα γνώμη". Της είπα αδιάφορος και αυτή συνέχιζε να μου την πέφτει.

"Μα εμένα μου αρέσεις, μου αρέσεις τόσο πολύ που δεν μπορώ να σε βγάλω από το μυαλό μου". Είπε και συνέχισε να με κοιτά με το ίδιο βλέμμα με πριν, με πλησίασε πάλι και έκανα ένα βήμα πίσω.

"Κοπελιά βάλε κάτι καλά στο μυαλό σου, δεν γουστάρω να ασχολιέμαι με κοριτσάκια σαν κι εσένα". Της είπα απότομα και συνέχισα: "Τι νόμιζες δηλαδή;  Πως αν μάθαινα τι κάνεις μαζί με τις μαλακισμένες τις φίλες σου στην φίλη μου την Νεφέλη δεν θα έλεγα τίποτα;". 

"Μα εγώ". Πήγε να πει αλλά την διέκοψα πριν συνεχίσει.

"Άνθρωποι σαν κι εσένα είναι για φτύσιμο, δεν αξίζουν την σημασία κανενός, όσο κι αν μου την πέφτεις όσο κι αν προσπαθείς να με πλησιάσεις δεν θα καταφέρεις τίποτα! Θέλω να μείνεις μακριά μου δεν θέλω να έχω καμιά σχέση με κάποια που καταστρέφει δικούς μου ανθρώπους!".

 Είπα άγρια και τότε άκουσα τον Μιχάλη να μου λέει πως είναι έτοιμη η πίτσα που παρήγγειλα, πλησίασα το ταμείο πλήρωσα την πίτσα, πήρα στα χέρια μου την σακούλα και  πλησίασα την πόρτα του μαγαζιού όταν στα ξαφνικά η Αντιγόνη μπήκε μπροστά μου. 

Γαμώτο. 

"Δεν έκανα τίποτα κακό εγώ στην Νεφέλη ποτέ, αλήθεια σου λέω". Είπε έτοιμη να κλάψει.

"Δεν  με νοιάζει τι έκανες και τι δεν έκανες. Δεν με νοιάζει! Αλλά όσο κάνεις παρέα με αυτές τις πουτάνες και δέχεσαι ότι λένε κι ότι κάνουν ,άλλο τόσο θέλω να μην ασχολιέμαι μαζί σου!". Της είπα αδιάφορα και ξεφυσώντας. Άντε να δούμε πως θα γλυτώσω από αυτή την ηλίθια σήμερα.

"Μα είναι φίλες μου".  Παραπονέθηκε.

"Χέστηκα". Είπα απότομα και συνέχισα: "Σε καταστρέφουν και σε κάνουν σαν τα μούτρα τους επηρεάζεσαι από αυτά που λένε και από αυτά που κάνουν, δεν μπορείς καν να σηκώσεις κεφάλι γιατί φοβάσαι ότι θα σε παρατήσουν. Άρα τι φίλες και μαλακίες μου λες! Όσο δέχεσαι ότι κάνουν στην Νεφέλη άλλο τόσο μοιάζεις με εκείνες". Είπα με μάτια έτοιμα να βγάλουν φωτιές και την έσπρωξα για να περάσω. Έκανε στην άκρη και βγήκα επιτέλους από το μαγαζί, ανέβηκα στην μηχανή και την έβαλα μπρος κι σε λιγότερο από δέκα λεπτά έφτασα στο σπίτι  μου.

_____

Heyyy... 💞🦊

New part..

Ο Κώστας συνάντησε την Αντιγόνη, η οποία μόλις τον είδε άρχισε να του την πέφτει, όμως  ο Κώστας είναι  εντελώς απόλυτος  δεν θέλει να ασχολείται με κάποια που συμπεριφέρεται άσχημα σε μια από τις φίλες του. Με αυτόν τον τρόπο ο Κώστας απέδειξε ότι είναι πιστός στις φιλίες του.

Άρα τι να εννοούσε ο Κώστας ότι θα δώσει ένα μάθημα στην Αντιγόνη; 🤔

Bye.. 👋

•Corazones rotos llenos de amor•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora