Κεφάλαιο 27

44 3 0
                                    

Κώστας Point Of View.

Βρισκόμαστε στο εξοχικό του Αγγέλου για ακόμα μια φορά. Ξέρω, οι περισσότεροι από εσάς λένε τι πρωτότυπο. Μα καλά δεν βαριούνται όλη μέρα στο ίδιο μέρος; Και όχι, δεν βαριόμαστε. Εδώ είναι το στέκι της παρέας.

Η σημερινή μέρα είναι καλή, παρόλο που βρισκόμαστε στις αρχές Οκτωβρίου. Καθόμαστε στο σαλόνι, ο Ορέστης και ο Γιάννης  συζητούν μόνοι τους ,ενώ τα κορίτσια κάθονται ακριβώς απέναντι τους συζητώντας κι αυτές για κάποιο άλλο θέμα. Ο Άγγελος δεν ήρθε ακόμα έφυγε μόλις πριν λίγο, είχε μια δουλειά κι όταν θα τελείωνε αυτή την δουλειά είπε πως θα επέστρεφε  στο εξοχικό.

Ενώ εγώ κάθομαι στην αρχική του Instagram. Στα ξαφνικά το κινητό μου έκανε ένα ήχο και είδα στο πάνω μέρος της εφαρμογής ένα μήνυμα από την Αντιγόνη. Ξεφύσηξα για άλλη μια φορά ενοχλημένα. Τι δεν καταλαβαίνει; Της το έχω ξεκαθαρίσει πόσες φορές πως δεν θέλω να ασχολείται μαζί μου.

Αφού δεν θες να ασχολείται μαζί σου τότε γιατί την αφήνεις να σε ακολουθεί στο insta; 🙄😅

Επειδή όπως είπα θέλω να της δώσω ένα μάθημα, κανένας δεν πειράζει τους φίλους μου.

Μμ.. Μάλιστα, ώστε αυτό είναι; 😉

Ναι αυτό είναι!! Άντε τώρα σκάσε να συνεχίσω αυτό που έλεγα.

Οκ σταματάω.

Επιτέλους!

Άνοιξα το μήνυμα και άρχισα να διαβάζω.

Αντιγόνη.

Γειά σου Κώστα. ❤️

Κώστας.
Γιατί συνεχίζεις να με ενοχλείς; 🙄

Αντιγόνη.

Σου είπα γιατί, μου αρέσεις. 😩

Κώστας.
Κι εγώ σου είπα γιατί δεν θέλω να ασχολιέμαι μαζί σου! 😒

Αντιγόνη.
Μα γιατί μου το κάνεις αυτό; 💔😢

Μου έστειλε και για λίγο την λυπήθηκα. Γαμώτο, τι να κάνω;
Σκέφτηκα και για λίγο σκάλωσα.
Θυμήθηκα την συζήτηση που είχαμε λίγες μέρες πριν.

Αναδρομή/ Πριν λίγες μέρες.

"Κώστα σε παρακαλώ μην μου το κάνεις αυτό!". Είπε λυπημένα η Αντιγόνη η οποία δεν με άφηνε σε ησυχία και με κυνηγούσε από πίσω σαν σκυλάκι.

Δεν το πιστεύω, μου φαίνεται θα αλλάξω πιτσαρία για να μην με ξανά πετύχει. Από τότε που με είδε εδώ, αυτό το μαγαζί έχει γίνει στέκι της, έχει τύχει φορές που την έχω δει να κάθεται σε αυτή την πιτσαρία χωρίς καν να ξέρει αν θα περάσω από εδώ.

•Corazones rotos llenos de amor•Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora