Κεφάλαιο 14

46 3 0
                                    

Άγγελος Point Of View.

Όλα ήταν ήρεμα.
Τα παιδιά γελούσαν, ήταν τρομαχτικά ήρεμα.
Αυτό με εκνεύριζε και με τρομοκρατούσε ταυτόχρονα.
Υποσχέθηκα στην Νεφέλη πως θα την βοηθήσω να βρούμε ποιος είναι αυτός που την απειλεί. Έχω ένα φίλο ντετέκτιβ τον γνωρίζω από το Γυμνάσιο, τον Στέλιο ο οποίος ήδη ξεκίνησε να ψάχνει όμως ακόμα δεν έχει βρει τίποτα.

Ο ήχος του κινητού μου με διέκοψε από κάθε σκέψη, ήταν ένα μήνυμα.
Πληκτρολόγησα τον κωδικό του κινητού μου και άνοιξα το μήνυμα.
Τα παιδιά συνέχισαν να συζητάνε, και τότε σοκαρίστηκα με αυτό που είδα.

Από: Άγνωστος αριθμός.

Νομίζεις πως έτσι απλά σας ξέχασα;
Σας βλέπω, είμαι κοντά πολύ κοντά.
Θες να μάθεις ποιος είμαι;
Έλα μαζί με την Νεφέλη στην διεύθυνση
που θα σου στείλω.

Μια φωτογραφία είχε μόλις σταλθεί στο κινητό μου από τον ίδιο αποστολέα.
Μα δεν μπορεί; Σκέφτηκα.
Ήμασταν εμείς, όλη η παρέα αυτή την στιγμή στο τραπέζι.
Ήμασταν εμείς, στο σπίτι μου.
Γαμώτο, τράβηξα τα μαλλιά μου απελπισμένα προς τα πίσω.
Η Νεφέλη κατάλαβε πως κάτι δεν πήγαινε καλά.
Με κοιτούσε με απορία και τότε πετάχτηκα απότομα από το τραπέζι τραβώντας την προσοχή όλης της παρέας οι οποίοι με κοιτούσαν με περιέργεια.
Γαμώτο, ποιος είσαι; Ποιος είσαι;
Σκέφτηκα και κοπάνησα με δύναμη το χέρι μου στον τοίχο.

°°°°°°°°°°°°°

Ορέστης Point Of View.

"Άγγελε είσαι καλά;". Ρώτησε η Νεφέλη ανήσυχα.

"Τι έγινε; Τι συμβαίνει;". Ρώτησε μπερδεμένος  ο Κώστας. 

Η ανάσα του ήταν γρήγορη, είχε παραμείνει κοντά στον τοίχο και προσπάθησε να ηρεμήσει τον εαυτό του, με γρήγορα βήματα ο Άγγελος άρχισε να ψάχνει με μανία όλο το σπίτι. Όλοι είχαμε τρομοκρατηθεί, μα τι γίνεται;

"Άγγελε τι συμβαίνει; Πες μας!! Μας τρομάζεις!!".Είπε η αδελφή του η Μαρλένα αλλά εκείνος δεν κοίταξε κανέναν μας, απλά συνέχισε να ψάχνει με μανία. Κάτι δεν πάει καλά, σκέφτηκα αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω τι. Η Νεφέλη ήταν πολύ ανήσυχη, δεν μπορούσε να αναπνεύσει, οι ανάσες της ήταν γρήγορες και φαινόταν λες κι ήξερε τι συνέβαινε.

"Τι ψάχνεις γαμώτο; Τι στο διάολο έχει γίνει γιατί δεν μας λες;". Τον ρώτησα και πριν προλάβει να απαντήσει, βρήκε πάνω  στην βιβλιοθήκη μια κάμερα. Όλοι κοιτάζαμε τον Άγγελο σοκαρισμένοι μην μπορώντας να καταλάβουμε τι ακριβώς συμβαίνει. 

•Corazones rotos llenos de amor•Onde histórias criam vida. Descubra agora