Κεφάλαιο 9

42 3 0
                                    

Άγγελος Point Of View.

Την φίλησα.

Γαμώτο. Έπρεπε να μην την φιλήσω, ποιος ξέρει τι σκέφτεται τώρα για εμένα.
Αλλά δεν μπόρεσα να με συγκρατήσω, ήταν τόσο όμορφη,  τόσο γλυκιά και απλά γαμώτο δεν άντεξα και την φίλησα... 😩

Όλο μαλακίες κάνεις Άγγελε, σκέφτηκα κι ένιωσα κάποιον να με σπρώχνει.

"Ρε μαλάκα Άγγελε σου μιλάμε τόση ώρα και εσύ χαμπάρι που χάθηκες;". Είπε ο Ορέστης και τότε ξεφύσηξα.

"Ήμουν αφηρημένος". Είπα και με κοιτούσαν κι οι δύο τους περίεργα.

"Τι κάνατε εσείς οι δύο εδώ πάνω;". Ρώτησε ο Γιάννης κοιτώντας με πονηρά.

"Συζητούσαμε". Είπα απλά και συνέχισα να καπνίζω.

"Ναι σίγουρα έγινε και κάτι άλλο;". Είπε ο Ορέστης ο οποίος φάνηκε να μην πείστηκε ιδιαίτερα.

"Καλά καλά, την φίλησα". Είπα ξεφυσώντας και γούρλωσαν τα μάτια τους.

"Δείτε τον που ντρεπόταν και να της μιλήσει, μπράβο ρε γρήγορος είσαι". Είπε ο Γιάννης χτυπώντας με φιλικά στην πλάτη και αντί να χαρώ όπως χαιρόταν ο φίλος μου, ανησυχούσα πολύ περισσότερο.

"Τι έγινε ρε δεν χαίρεσαι που την φίλησες;". Με ρώτησε λίγο μετά.

"Δεν είναι αυτό, απλά". Είπα ξεφυσώντας. "Ίσως να μην θέλει να μου ξανά μιλήσει μετά από αυτό, ίσως να σκέφτεται άσχημα για μένα".  Συνέχισα.

"Και τότε γιατί το έκανες;". Ρώτησε ο Ορέστης.

"Δεν μπόρεσα να με συγκρατήσω το ξέρω είμαι μαλάκας αλλά αν την έβλεπες ήταν τόσο όμορφη". Είπα ξεφυσώντας και τράβηξα τα μαλλιά μου προς τα πίσω από την απόγνωση.

"Αα εσύ ήσουν που ήσουν χτυπημένος  απέγινες". Είπε κοροϊδεύοντας με ο Γιάννης αλλά μετά σταμάτησε όταν για απάντηση πήρε ένα άγριο βλέμμα.

"Εδώ που τα λέμε έχει και ένα δίκιο ο Γιάννης όλη μέρα η Νεφέλη και η Νεφέλη!!". Είπε ο Ορέστης, ο κολλητός μου, κοροϊδεύοντας με.

"Άστο διάολο ρε μαλάκες λες και εσείς οι δύο είστε καλύτεροι". Είπα θυμωμένος και πέταξα το μισοτελειωμένο τσιγάρο μου στο τασάκι.

Το τηλέφωνο του Γιάννη άρχισε να χτυπά ένδειξη πως κάποιος τον έπαιρνε τηλέφωνο, αμέσως ο Γιάννης άρχισε να χαμογελά σαν χαζός. Κατάλαβα τον πήρε τηλ η κοπέλα του ,η Κατερίνα. 

"Έλα μωρό μου τι κάνεις;". Της είπε μόλις απάντησε στην κλήση. "Καλά, κι εμένα μου λείπεις... Μακάρι να ήσουν εδώ να σε έβλεπα έστω και λίγο, ναι, ναι, πως πάει η σχολή όλα καλά;". Είπε κάνοντας πολλές παύσεις.  "Κι εγώ... Όχι όχι μην ανησυχείς προσπαθώ να αντέξω, καλά αγάπη μου θα τα πούμε αύριο, ξεκουράσου. Καληνύχτα". Συνέχισε λίγο μετά ο Γιάννης και έκλεισε το τηλέφωνο.

•Corazones rotos llenos de amor•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora